Cercador
Llista categories

Xolnir de Groc
8 Relats, 23 Comentaris9043 Lectures
Valoració de l'autor: 9.29
Biografia:
Aquest és en Dalroc.
Us saluda un relataire que pretén fer-vos viatjar en l'espai i el temps.
No m'he proposat en aquests escrits una correcció estilística perfecte. Hi ha errades gramaticals per manca de temps de corregir-les, ja que el volum del relat és prou ample, i sols vull mostrar-vos una pinzellada de la història, i saber-ne el vostre parer. Sóc una recreació.
No em tingueu en compte petits detalls, i si veieu res positiu o negatiu, us agrairé un comentari, en el meu mail. xolnir@gmail.com, i gràcies
He esborrat la majoria dels relats que hi tenia penjats, vull posar-m'hi seriosament per acabar el llibre i publicar-lo si cal, això li faria il·lusió a un que corre per casa.
Si us ve de gust seguir el relat abans que no surti, m'aniria molt bé tenir lectors que opinin amb criteri, us agrairé molt la vostra col·laboració. El contacte és en el mateix correu d'abans.
Gràcies per endavant.
Xolnir el Vell, de Groc
Últims relats de Xolnir de Groc
04 Styr-Groc * * * Organització - 03 -
Xolnir de Groc - 03-02-2012 - 868 Lectures - 1 comentaris
Temps estimat: 6 minutsHan gaudit de la primera nit, i ara han de preparar-se per la vida que els espera enllà del casalot on han unit els seus esperits dins la carn. més
04 Styr-Groc * * * Organització - 02 -
Xolnir de Groc - 02-02-2012 - 1035 Lectures - 1 comentaris
Temps estimat: 9 minutsLa primera nit junts cara a cara, sense imatges que en la distància els feia perdre el caliu veritable del tacte frisant. Podrien creure que aquest és el seu destí, però el retrobament és, tan sols, un recomençar la història. més
04 Styr-Groc * * * Organització -01 -
Xolnir de Groc - 17-11-2010 - 1065 Lectures - 3 comentaris
Temps estimat: 11 minuts*** Aquesta nit és màgica, la primera. Però primer els cal segellar el seu retrobament, la seva unió física, després de tant de temps veient-se sols en nits de lluna clara, com espectres que cercaven un cos on descansar. Aquesta nit, descasaran. més
03 Styr-Groc * * * Retrobament -04 -
Xolnir de Groc - 08-11-2010 - 834 Lectures - 1 comentaris
Temps estimat: 13 minutsSegueix a la fonda del camí de Calasora el coneixement més particular entre els tres que de fa poc es coneixen. Irua, Jhonha i Dalroc, tot esperant l'endemà, per conèixer l'última persona d'aquest singular grup. Mareia. més
03 Styr-Groc * * * Retrobament -01- Jhonha
Xolnir de Groc - 11-08-2009 - 1241 Lectures - 1 comentaris
Temps estimat: 9 minuts"Dalroc continua el viatge a la recerca d'aquell miratge, d'aquella persona que creu destinada a compartir-ne alguna cosa més que uns instants en la nit etèria dels seus somnis. I en el camí va trobant aquells altres personatges, que com peces d'un joc, faran del seu camí una aventura compartida amb gent que ell no esperava conèixer... en aquesta vida." més
01 Styr-Groc * * * Grandesa -01-
Xolnir de Groc - 26-10-2008 - 1100 Lectures - 2 comentaris
Temps estimat: 20 minutsGRANDESA Primera part Iriha i Mareia estan compartint el mut diàleg. La història comença un solejat dia de Groc, en un passeig de Dalroc amb el seu vell mestre, en Xolnir. Un passeig de final d'aprenentatge i començament d'una vida de grans esperances. més
Styr - groc - 00
Xolnir de Groc - 19-10-2008 - 1392 Lectures - 5 comentaris
Temps estimat: 11 minutsPrimer capitol de la nissaga, Mareia coneix a la mare del seu company perdut, i li presenta el seu fill, el net d'Iriha. més
Presentació
Xolnir de Groc - 17-10-2008 - 1508 Lectures - 9 comentaris
Temps estimat: 2 minutsHola, el meu nom és Iriha, i sóc la mare de Dalroc. Uns noms estranys? Potser sí que ho són per vosaltres, que encara no heu arribat on els meus viuen. I si voleu coneixer en Xolnir, no deixeu de llegir... més
Últims comentaris de l'autor
-
Xolnir de Groc | 24-05-2022
Hi ha qui et dona la definició en un comentari? No ho puc creure! Sí que esteu malament a la pàgina ara mateix. Que no saben interpretar un relat?, o és que realment vol anar a aquest planeta desconegut, un paradís perdut?
Això vol dir, potser, que aquest relat és més realista que no penses. Et felicito! -
Xolnir de Groc | 03-12-2021
Per aquestes terres tenim la Brívia, que segons el costumari és un drac femení, així que potser és la parella procreadora del drac i la que pon els ous que després la Mare de Dragons, i de la tempesta, cuida… segons l’anomenat R.R. Martin.
Hauries de fer un estudi, sobre la brívia. No descarto el tema de les femelles verges d’humà. Elles, potser per desig carnal, gaudeixin dels favors d’un drac més ben dotat, però també hi ha les beates que no ho veurien de tan bon grat, així d’entrada, després qui sap, però les beates solen ser molt beates.
Però bé, m’ha agradat aquest petit article sobre els dracs, tot i que el veig inconclús i mancat d’algun detall, com el de la brívia… què hi pinta la brívia en tot això?
Esperaré el teu proper article. -
Xolnir de Groc | 18-03-2017
aquest cop m'has enredat del tot, o ha estat el teu germà bessó? qui ha escrit el relat, vull dir... no em facis cas. Un relat del teu estil, infal·lible i ben escrit i amb un final sorpresa que m'ha enxampat del tot fora de joc, fora de tauler, hauria de dir, ja que parlàvem dels escacs.
Bona feina Joan, magnífic relat i molt ben portat.
Sort!
Ferran -
Xolnir de Groc | 17-01-2017
no és el meu millor relat, però és molt entranyable.
-
Xolnir de Groc | 16-02-2016
jo diria que has anat més enllà d'explicar una història relacionada amb els senyals de fum, i per dissort, com no era fantàstic, no has pogut encabir la telepatia que hauria salvat al sense nas.
Un relat molt ben trenat i explicat, original i dins del tema amb tota la bona imaginació que saps utilitzar.
Felicitats!
Ferran -
Xolnir de Groc | 16-02-2016
i sort que jo he tirat per un altre camí al final del meu relat, però ens hem tornat a creuar inspirant-nos en idees paral·leles, cosa no gaire complicada, amb el tema del fum tots pensem en els indis americans. Tots no, que n'he llegit algun de diferent amb incendi inclòs, si no recordo malament.
Un relat el teu, senzill i efectiu, felicitats i sort.
Ferran
-
Xolnir de Groc | 07-12-2012
Si voleu seguir llegint nanoreptes, cliqueu l'enllaç Nanorepte 2.0
i gràcies per la vostra lectura. -
Xolnir de Groc | 12-10-2012
no has traduït la oració final?
Bon relat èpic que veu de les fonts de Tolkien i altres seguidors similars. Aquí ens mostres un bon domini de la situació, malgrat alguns canvis de temporalitat demanarien una mica més de claredat en el canvi d'escena.
Bona feina Elendil, i ben trobat un altre cop. -
Xolnir de Groc | 27-09-2012
Si us hi fixeu, aquest poema no porta cap lletra "i".
Aquest era el repte dels blocaires, i el resultat el jutjareu vosaltres. -
Xolnir de Groc | 07-09-2012
Aquest relat quedarà de mostra, la resta els aniré esborrant a poc a poc. Segurament en deixaré algun altre més, però pocs, serà difícil saber de què va tot plegat, però no patiu abans del que us penseu el podreu llegir tot sencer.
-
Xolnir de Groc | 30-08-2012
no havien de ser relats? pel concurs?
Bé, jo tampoc soc gaire poeta. Hauré de mirar-ho, potser encara hi és a temps el meu sosies.
Un poema molt encertat Montse!
Ferran -
Xolnir de Groc | 07-02-2012
Saps captar l'interès del lector i això et dóna punts per a que seguim el segon capítol. Miraré que no se'm passi per alt.
Has conformat una trama que en el seu inici fa molt bona pinta, et seguiré llegint. -
Xolnir de Groc | 31-12-2011
i venturós 2012, i un acròstic ben lligat i rematat amb el numeret de l'any.
Felicitats
F -
Xolnir de Groc | 11-10-2011
en aquest hauries d'haver participat tu, Alícia!
espero que al mil ho facis, valen?
Si puc, jo també ho faré, tu prometo, però sols si tu hi participes.
500 nanus, com passa el temps!! -
Xolnir de Groc | 01-08-2011
Tens un estil força agradable de llegir, no ho fas malament, però et cal tenir més cura amb el corrector, però la teva prosa és fluida, i això és d'agrair.
Aquesta societat teva, tot i ser fantàstica, em sembla molt propera, el relat és amè i distret i crec que amb aquest final no tanques del tot la història, esperem més capítols, però si et va bé un consell que aquí es donen encara que no els demanis, fes-ne capítols més curts, d'uns deu minuts aprox, publicaràs més sovint, això sí, però facilitaràs que n'anem seguint la història.
Bona feina company del fantàstic!
Ah! per cert, si t'agrada el fantàstic, hi ha un blog vinculat més o menys amb relats en català, que es diu Catarsi i que fa un concurs mensual de terror, fantasia i ciència ficció que potser t'interessa. és una manera fàcil de posar-te a prova, segueix aquest enllaç...
CATARSI
Bona sort company!!
Ferran
Últimes intervencions al Fòrum de l'autor
-
RE: RE: RE: Dubtes | Xolnir de Groc | 05/05/2022 a les 17:26
-
RE: Nens! :) | Xolnir de Groc | 16/02/2022 a les 17:54
-
RE: Nens! :) | Xolnir de Groc | 16/02/2022 a les 17:53
-
RE: Nens! :) | Xolnir de Groc | 16/02/2022 a les 17:53
-
RE: Nens! :) | Xolnir de Groc | 16/02/2022 a les 17:47
-
RE: Nens! :) | Xolnir de Groc | 16/02/2022 a les 17:46
-
RE: Nens! :) | Xolnir de Groc | 16/02/2022 a les 17:46
-
RE: Nens! :) | Xolnir de Groc | 16/02/2022 a les 17:43
-
RE: Nens! :) | Xolnir de Groc | 16/02/2022 a les 17:43
-
RE: RE: Nens! :) | Xolnir de Groc | 16/02/2022 a les 17:41
-
RE: Nens! :) | Xolnir de Groc | 16/02/2022 a les 17:40
-
RE: Estava jo... | Xolnir de Groc | 21/12/2021 a les 16:24
-
RE: Estava jo... | Xolnir de Groc | 21/12/2021 a les 16:22
-
RE: Estava jo... | Xolnir de Groc | 21/12/2021 a les 16:21
-
Em sap greu haver-vos fet un ensurt | Xolnir de Groc | 25/02/2020 a les 08:55
Darrera intervenció de Jacky, 04/03/2020 a les 05:113 resposta/es
[Respondre] -
I ARA AIG A DINAR QUE SE'M REFREDARÀ I LA MESTRESA S'ENFADRÀ AMB MI PER MENJAR-ME L'ARRÒS FRED QUAN JA FA UN QUART QUE EL TINC A LA TAULA. BON PROFIT A TOTDON I TOTHOM I NO ABAIXEU LES ATXES DE LA LLENGUA,L'ÚNICA COSA QUE NO PODRAN MAI LLEVAR-NOS, SI NOSA | Xolnir de Groc | 24/02/2020 a les 13:36
Darrera intervenció de Xolnir de Groc, 24/02/2020 a les 20:323 resposta/es
[Respondre]
Ajuda'ns amb un donatiu
Nous recomanats editora
Últims comentats
- Líder és la persona a qui seguim per anar a un lloc quan no hi ha lloc on anar (5 comentaris)
- De negre (5 comentaris)
- Pokémon Català primer capitol (1 comentaris)
- La xocolata no mata. (4 comentaris)
- Acaballes (2 comentaris)
- LA RUTINA (2 comentaris)
- LES REALITATS QUE M'IMAGINO (2 comentaris)
- In-Vers (2 comentaris)
- Una segona oportunitat (3 comentaris)
Nous més llegits
- El meu líder (510 lectures)
- Capacitat de REACCIÓ (292 lectures)
- M’ho deia la seva mirada (292 lectures)
- DE QUE ANEM ?... (270 lectures)
- PASSEJANT PER LES ESTACIONS (256 lectures)
- Amb el somriure de David Bowie (239 lectures)
- Seixanta (228 lectures)
- Líder és la persona a qui seguim per anar a un lloc quan no hi ha lloc on anar (205 lectures)
- Clavells negres (193 lectures)
- Una visita pertorbadora (181 lectures)
Nous més comentats
- El meu líder (16 comentaris)
- PASSEJANT PER LES ESTACIONS (12 comentaris)
- Divagació tipològica tipogràfica. (11 comentaris)
- Seixanta (11 comentaris)
- Amb el somriure de David Bowie (11 comentaris)
- M’ho deia la seva mirada (9 comentaris)
- Clavells negres (7 comentaris)
- EL LIDER EN LA MEVA INFANTESA (6 comentaris)
- Cursa (6 comentaris)
- ABANS D'ALCARRÀS (6 comentaris)
Nous més votats
- El meu líder (Agrada a 10 relataires)
- Amb el somriure de David Bowie (Agrada a 5 relataires)
- Una visita pertorbadora (Agrada a 3 relataires)
- Història viva (Agrada a 3 relataires)
- Clavells negres (Agrada a 3 relataires)
- Porta'm a sa platja. (Agrada a 3 relataires)
- PASSEJANT PER LES ESTACIONS (Agrada a 2 relataires)
- M’ho deia la seva mirada (Agrada a 2 relataires)
- Un líder que de petit li agradava jugar amb soldadets de plom (Agrada a 2 relataires)
- EL LIDER EN LA MEVA INFANTESA (Agrada a 2 relataires)