Cercador
Llista categories
Detall intervenció
RE: El
Intervenció de: T. Cargol | 10-01-2014Primer de tot t'has de sentir formtament recompensat i acte seguit pots tenir aquest temor que manifestes, sí. Però jo diria que no és el teu cas el que presentes: un autor "enrollat" amb els temes dels adolescents.
La reflexió sèriosa seria: m'he fet trampes al ,solitari escribint el que he escrit?
A més, ja t'he dit altres cops això: tu saps tocar el piano renoi! I això pot salvar quasevol dels incovenients expressats ;-)) En un moment de descans has escrit quelcom per distreure't de l'estrès de les tecles blanques i negres.
Respostes
-
RE: Aix, il·lustre escriptor!
rnbonet | 09/01/2014 a les 20:36És el preu que has de pagar a la FAMA, eixa xicota d'ulls ametllats, pits turgents i bacora presta!
I prega-li als sants de la teua devoció -si no en tens, et recomane Nicanor i Toribi (els primers que se m'ocorren)- que no 'et conviden' - alumnes o 'profs'- per fer una "xerrada amb l'autor".. Allí, de 'cos present'... I queda molt malament dir que no.
I ja allà, smpre podràs aprofitar el viatge per comprar alguna ganga del 'complex rocaire'.
Que no siga res, amic! Salut i rebolica! -
Una altra visió
Mena Guiga | 09/01/2014 a les 22:50Segurament algun professor prèviament ha llegit el llibre i l'ha valorat i ha cregut que estaria molt bé de proposar-lo (el mot 'obligatori' és el que sobra, ja que cal 'convidar', però això ja seria un subtema llarg).
Cal pensar en professors que encomanin entusiasme. Pot ben ser que sigui el cas i això són 'llavors' molt importants per als alumnes (ara em ve al cap el club dels poetes morts).
El títol convida, penso. I que siguin relats, ajuda i refresca. I si hi ha alguna il·lustració suggerent, més.
Enhorabona!
Mena -
I, espera't. Sembla ser que hi ha instituts que demanen que l'autor hi vagi...
Mena Guiga | 09/01/2014 a les 22:53...com formant part d'un pack (no queda gens maco dir-ho així). I novament la part positiva: no cada dia es coneix un escriptor i se li poden fer preguntes. Tot plegat pot ser molt enriquidor, tant per als joves com per als no tant joves (profes i autor).
-
RE: El
Mercè Bellfort | 09/01/2014 a les 23:37A mi em sembla perfecte aquest canvi de xip dels profes: cal que els alumnes coneguin que existeix un tipus de literatura "monstruosa" que pot aportar molt a les ments dels adolescents.
La meva enhorabona! Jo l'he llegit i no em vaig sentir gens obligada a acabar-lo. La cosa va fluir amb una rapidesa increïble. Espero que a ells els passi el mateix.
-
RE: El
T. Cargol | 10/01/2014 a les 08:55Primer de tot t'has de sentir formtament recompensat i acte seguit pots tenir aquest temor que manifestes, sí. Però jo diria que no és el teu cas el que presentes: un autor "enrollat" amb els temes dels adolescents.
La reflexió sèriosa seria: m'he fet trampes al ,solitari escribint el que he escrit?
A més, ja t'he dit altres cops això: tu saps tocar el piano renoi! I això pot salvar quasevol dels incovenients expressats ;-)) En un moment de descans has escrit quelcom per distreure't de l'estrès de les tecles blanques i negres.
-
Afortunats
allan lee | 10/01/2014 a les 11:03aquests noiets de La Roca. Molt afortunats. Quant a tu, timat Vladimir, oblida tota esperança de convertir-te un maleït. Se't llegirà abastament i potser et donaran premis- més- i a la Wiki hi haurà la teva bio. T'acompanyo al sentiment ( aquí riures malefics: Jaaaajajaja ) Ala;-))
-
RE: El
Carles Ferran | 10/01/2014 a les 12:10Potser d'aqui uns dies tindrem una invasió de Edgars Cotes (i ho dic amb tot el carinyo). L'important és que llegeixin i li trobin el gust a la lectura, i si pot ser, a l'escriptura. I què millor que uns contes, que són curtets, però complexos literàriament, i fan pensar. Enhorabona.
-
RE: El
Anaïs | 10/01/2014 a les 18:33Ostres!
Bé, jo diria que depèn del profe que tinguin. A la meva època, jo recordo dos exemples: Per una banda, un profe que a 7è d'EGB ens va fer llegir Mecanoscrit del segon origen, ho vam fer tipus grup de lectura, comentant cada tros que anàvem llegint entre tots els companys de classe, i el professor ens anava explicant coses interessants per afegir més coneixements. Per altra, a segon de BUP recordo que la profe de literatura catalana ens va fer llegir Solitud cadascú a casa seva, i ens va demanar una fitxa amb un resum. Són dos llibres completament diferents, ja ho sé, però crec que tot i que Solitud era més complicat (i potser encara amb més sentit), si ens hagués explicat més el significat de l'obra potser ens hagués arribat més.
No sé si m'he explicat bé o com un llibre sense fulles ;-D
Un somriure,
Anaïs
Respon a aquesta intervenció
Nous recomanats editora
Últims comentats
- LA TEVA VEU (22 comentaris)
- El goig d'estrenar (10 comentaris)
- Preguntes amb resposta (8 comentaris)
- AIGUA I VIDA (25 comentaris)
- Comiat (4 comentaris)
- Espectacular (2 comentaris)
- JA HO SABÍEM (3 comentaris)
- ANNA X (2 comentaris)
- Vint nanoocurrències sobre SEXE [temps real de lectura: 3 minuts] (4 comentaris)
- Haikus de primavera (4 comentaris)
Nous més llegits
- Protocol Omega (1199 lectures)
- RETORN AL NO RES (767 lectures)
- POST MORTEM (627 lectures)
- MÓN DE GATS (405 lectures)
- Optar (303 lectures)
- EN EL CENTRE DEL MEU COR (276 lectures)
- QUÈ FAS...? (247 lectures)
- Un nou preludi (216 lectures)
- Revisió (a cal metge) (215 lectures)
- ESPERANT UN AMIC PER A MI (210 lectures)
Nous més comentats
- QUÈ FAS...? (15 comentaris)
- Revisió (a cal metge) (10 comentaris)
- ESPERANT UN AMIC PER A MI (9 comentaris)
- EN EL CENTRE DEL MEU COR (9 comentaris)
- Preguntes amb resposta (8 comentaris)
- Optar (6 comentaris)
- Com llàgrimes en la pluja (6 comentaris)
- Intel·ligència emocional (5 comentaris)
- Veritats inqüestionables (5 comentaris)
- Haikus de primavera (4 comentaris)
Nous més votats
- QUÈ FAS...? (Agrada a 6 relataires)
- El mimetisme de l’ontogènesi (Agrada a 5 relataires)
- RETORN AL NO RES (Agrada a 4 relataires)
- ESPERANT UN AMIC PER A MI (Agrada a 3 relataires)
- Protocol Omega (Agrada a 3 relataires)
- Veritats inqüestionables (Agrada a 3 relataires)
- El domini (Agrada a 3 relataires)
- Comiat (Agrada a 3 relataires)
- POST MORTEM (Agrada a 2 relataires)
- MÓN DE GATS (Agrada a 2 relataires)