PLOU

Un relat de: Ester Safont Artal
Plou.
Els carrers filtregen amb els amants arrecerats sota una flassada càlida, tot xiulant tonades sibilants que asserenen.
S’escolta el xipolleig cabut de tardes gris perla còmplices de confidències franques.
La llum tènue rescata rics matissos perduts en la fressa complaent del raig vibrant desprès de parets banyades per gotes de pluja sublims.
S’intueix la deliciosa melodia d’un violí que condueix de dret al fons de l’ànima i hi aparca.
Els cossos s’atansen cercant escalf.
Les mans enllacen carícies que viatgen insolents pels camins traçats pels plecs sensuals d’una pell suau.
Les mirades es creuen en un joc de ninetes que reflecteixen la lluïsor plàcida d’una companyia cobejada.
I els llavis concorren en un bes humit, testimoni d’un plugim seductor que bateja un amor lleial.

Comentaris

  • Un amor molt seductor.[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 22-09-2023 | Valoració: 10


    Uns versos que aconsegueixen una melodia magnífica, eminent i excelsa. Amb una subtilesa molt profunda. M'ha agradat molt com el descrius tan sublim.
    Gràcies per compartir-lo.
    Enhorabona, Ester.
    Cordialment.
    Perla de Vellut

  • Bonic+ mètrica=més_bonic[Ofensiu]
    aleshores | 19-09-2023

    Molt bonic. Però, si us plau!, versió amb mètrica, que “sonarà” millor encara.

  • I tant que plou..[Ofensiu]
    kefas | 18-09-2023

    .. especialment per dins.

  • Melodia[Ofensiu]
    Jere Soler G | 17-09-2023

    La llengua pot ser bella com una melodia i convertir-se en poesia no només pel que diu sinó per com sona. Les paraules que no fem servir tant tenen sens dubte una bellesa especial.

  • Gust a tardor[Ofensiu]
    Saladina | 16-09-2023 | Valoració: 10

    Enhorabona Ester, he gaudit molt de llegir-te.

  • Sublim[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 16-09-2023 | Valoració: 10

    Uns versos que traspuen un amor i un desig inconmensurables, en un entorn senzill que tu l'ha sabut transformar en un lloc i una situació majestuosa.

    Fantàstic Ester.

    Rosa.

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Ester Safont Artal

Ester Safont Artal

16 Relats

39 Comentaris

4347 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Biografia:
Filòloga. Professora de català a l'ESO.
Entusiasta i emprenedora, però amb un món interior que esdevé un autèntic volcà, al qual només puc donar sortida quan escric.
M'encanten els reptes i soc inconformista de mena. Autoexigent, molt!!
Estimo la meva feina a l'Institut, on cada dia hi aprenc coses noves i que em manté irremediablement i afortunadament, al dia. Fer classe amb adolescents és una experiència única que em fa cada dia una mica més sàvia i que, sobretot, em diverteix.
Soc una mare ben fava, que m'estimo amb bogeria la meva preciosa nena adolescent que és i serà la meva raó de viure.
Sempre endavant!