Cercador
Llista categories
Detall intervenció
x Ness
Intervenció de: TerricheT | 06-06-2024M'han dit que Fidel Català no està per votar. Crec que ell era un dels participants del repte poètic, oi?
Respostes
-
RE: x Ness
Joan Colom | 06/06/2024 a les 16:46Seria tot un detall.
-
RE: x Ness
Endevina'm | 06/06/2024 a les 16:51Té temps fins al 12. Però si no es troba bé, i fins el 12 segueix estant fora del món i no pot votar, com aquest repte es obert a tots els qui vulguin votar, fins i tot tu, Joan Colom, pots dir la teva en forma de vots en el repte poètic visual.
Ara vaig jo a votar. A veure si la propera proposta m'enganxa millor d'inspiració ;D -
RE: RE: x Ness
Endevina'm | 06/06/2024 a les 16:54Ai, calla, era dissabte a les dotze, i dissabte és dia 8.
Encara hi som a temps!
-
RE: x Ness
Joan Colom | 06/06/2024 a les 20:38No. El que jo proposava, si realment està tan malament com ell mateix donava a entendre no fa molts dies, ere retre-li un homenatge en forma de petita victoria en el RPV 337, al marge dels mèrits estrictament poètics. Potser no és molt net, però hi a situacions en què l'equitat pot passar a un segon pla. A més, us ho diu un que, per limitacions personals, fina ara no ha participat en cap RPV ni crec que ho faci mai. -
RE: RE: x Ness
Joan Colom | 06/06/2024 a les 21:37Ell no s'estaria de retreure'm dues faltes. Correcció:
No. El que jo proposava, si realment està tan malament com ell mateix donava a entendre no fa molts dies, ere retre-li un homenatge en forma de petita victoria en el RPV 337, al marge dels mèrits estrictament poètics. Potser no és molt net, però hi ha situacions en què l'equitat pot passar a un segon pla. A més, us ho diu un que, per limitacions personals, fins ara no ha participat en cap RPV ni crec que ho faci mai. -
RE: RE: RE: x Ness
TerricheT | 06/06/2024 a les 23:46No ho veig just, fer-lo guanyador si no té prou vots i crec que en ell no li faria cap gràcia. Segons tinc entès, és una mica del morro fort i sorrut. Els aires de muntanya!
Ara, si vols dir fer-li un premi d'honor, no és mala idea, i més si ve de part teva, crec que li entendriràs el cor (Crec que en té un).
Penso que ell ja havia guanyat algun repte poètic. Ho hauríem de mirar. No ha sigut gaire prolífic escrivint reptes, però alguna cosa ha fet. Hauríem de mirar-ho. -
RE: RE: RE: RE: x Ness
Joan Colom | 07/06/2024 a les 08:06Mès que fer-lo guanyador amb pocs vots, suggeria que tots els participants el votéssiu.
-
RE: x Ness
Ness | 08/06/2024 a les 10:11Tenint en compte que el guanyador és el que agafa el relleu pel següent repte, diria que no li faríem cap favor fent-lo guanyador.
Crec que és més just obrir els vots a tothom, i no només als participants. I, si li voleu fer els honors o reconaixements, els feu però desvinculant-los d'aquest repte. Així no barregem naps amb cols...
Respon a aquesta intervenció
Nous recomanats editora
Últims comentats
- Amants (1 comentaris)
- Desembre: el caliu que em fa sentir viva (1 comentaris)
- CARTA AL NADAL (3 comentaris)
- UN MATÍ QUALSEVOL (2 comentaris)
- Testimoni al darrer poblat (IV) (2 comentaris)
- Parlant sol (2 comentaris)
- Deconstrucció (1 comentaris)
- La sal de les ferides 42/60 (1 comentaris)
- EN UN PAIS ORIENTAL, .... (1 comentaris)
- Piranda (3 comentaris)
Nous més llegits
- Novel·les episòdiques de temàtica matemàtica. [text no creat amb IA] (1015 lectures)
- L’EFECTE DELS NEUTRONS SOBRE L’EXTREMA DRETA (322 lectures)
- Confiança en les Alternatives (246 lectures)
- PROTOCOL DE CURES (237 lectures)
- La impudícia del vestit (232 lectures)
- UN MATÍ QUALSEVOL (195 lectures)
- El fals temps d'ahir (182 lectures)
- Resar o renegar? [text no creat amb IA] (176 lectures)
- La capsa de les vanitats (162 lectures)
- Un, Dos, Tres, Botifarra de Pagès (147 lectures)
Nous més comentats
- L’EFECTE DELS NEUTRONS SOBRE L’EXTREMA DRETA (5 comentaris)
- PROTOCOL DE CURES (3 comentaris)
- El fals temps d'ahir (3 comentaris)
- Novel·les episòdiques de temàtica matemàtica. [text no creat amb IA] (3 comentaris)
- Resar o renegar? [text no creat amb IA] (3 comentaris)
- Parlant sol (2 comentaris)
- Confiança en les Alternatives (2 comentaris)
- La impudícia del vestit (2 comentaris)
- Presents i transparents (2 comentaris)
- La sal de les ferides 40/60 (2 comentaris)
Nous més votats
- PROTOCOL DE CURES (Agrada a 4 relataires)
- UN MATÍ QUALSEVOL (Agrada a 3 relataires)
- L’EFECTE DELS NEUTRONS SOBRE L’EXTREMA DRETA (Agrada a 3 relataires)
- La sal de les ferides 41/60 (Agrada a 2 relataires)
- La sal de les ferides 40/60 (Agrada a 2 relataires)
- A ulls clucs (Agrada a 2 relataires)
- UN NADAL DIFERENT. (Agrada a 1 relataires)
- La capsa de les vanitats (Agrada a 1 relataires)
- Una imatge digna de veure. (Agrada a 1 relataires)
- La impudícia del vestit (Agrada a 1 relataires)