Cercador
Llista categories
Recomanats editora
Pepxi
5 Relats, 12 Comentaris2372 Lectures
Valoració de l'autor: 5.00
Biografia:
Soc músic amateur. Toco el baix elèctric en dos grups i dedico molt del meu temps, ara que puc, a fer cançons pròpies, temes senzills en català sense més pretensió que mostrar als meus amics i familiars la meva principal afició.Fa temps que el meu cercle més proper m'està animant a escriure, ja que consideren que les lletres de les meves cançons estan prou bé.
I és per això que navegant per internet, buscant un lloc a on em pogués sentir còmode tenint en compte que no havia escrit mai, que vaig trobar relatsencatala.cat.
M'he decidit doncs a fer el pas.
Espero aprendre dels bons relats que he pogut llegir i dels que en el futur gaudiré en aquesta fantàstica web.
Si teniu interès a escoltar les meves cançons em podreu trobar a Spotify cercant "Josep Xifré".
També em podreu trobar a YouTube cercant a Google per @josepxifre1964 (en aquest cas vaig penjant les cançons en format vídeo amb les lletres de les cançons).
Últims relats de Pepxi
Una barca a la muntanya
Pepxi - 19-04-2025 - 188 Lectures - 1 comentaris
Temps estimat: 5 minutsCamino per la muntanya per un paratge conegut i de sobte em trobo una barca. No hi ha mar, embassament ni riu. Què hi fa? més
Noia dels somnis no viscuts
Pepxi - 05-04-2025 - 179 Lectures - 5 comentaris
Temps estimat: 1 minutTracte dels moments finals d'una noia a conseqüència d'haver portat una mala vida. més
Pagaràs pels teus pecats
Pepxi - 29-03-2025 - 1746 Lectures - 2 comentaris
Temps estimat: 2 minutsSoc un assassí, no me n'amago i m'agrada ser-ho més
T'esperaré
Pepxi - 21-03-2025 - 156 Lectures - 1 comentaris
Temps estimat: menys d'un minutSer invisible a un amor no correspost més
No en sóc conscient
Pepxi - 15-03-2025 - 103 Lectures - 3 comentaris
Temps estimat: 7 minutsUna persona veu com es compromet arribar a temps a una cita molt important, que encara no ho sap, però li pot canviar la vida, per culpa d'una retenció de trànsit. més
Últims comentaris de l'autor
-
Pepxi | 07-04-2025
Sovint les primeres paraules d'un vers em transmeten tant!
Com ha estat en aquesta ocasió: "Mirall de nuesa..."
Mirar o buscar el reflex del nostre interior sense embuts, sense disfresses, nus davant la hipocresia del fet de voler ser, ens ha de portar al veritable jo, la nostra ànima. I aquesta no enganya de sentiments ni cap altre atribut, som NOSALTRES.
I si Rosa, tens tota la raó quan has comentat la meva cançó LA LLUNA RIU, que, per cert, penjaré la lletra aviat, és una cançó dedicada a la meva neta Itzel, i la vaig escriure amb total la meva ÀNIMA. Agraeixo que l'hagis escoltat i fet el comentari.
Et marco com una de les meves escriptores preferides per tot el que transmets.
Salut -
Pepxi | 06-04-2025
Mai és massa tard per res i res t'has de perdonar. M'ha encantat la manera d'introduir el tema: "necessito fer les paus amb les dues cares de la meva moneda".
Molt bon diumenge -
Pepxi | 06-04-2025
Primer de tot, moltes gràcies Rosa a aquest comentari i a d'altres que m'has fet d'ençà que he començat a publicar relats en aquesta fantàstica web.
En resposta a la teva pregunta et diré que sí, es pot escoltar a YouTube. Sí busqueu per Josep Xifré Noia dels somnis, ho trobareu.
I si us agrada, sempre us podeu subscriure al meu canal.
Haig de dir que sóc amateur i que només em dedico a la música con a divertiment. -
Pepxi | 30-03-2025
M'ha agradat molt. En quatre minuts ens has descrit la vida de tantes persones, com el Paco, que també han ajudat a créixer Catalunya. Molt entranyable.
Aprofito per agrair-te el teu comentari al meu escrit.
Salut -
Pepxi | 21-03-2025 | Valoració: 10
Moltes gràcies Rosa pel teu comentari al meu primer poema “T’esperaré”. Encoratja que escriptores com tu valorin la feina dels que comencem.
M’ha impressionat el teu escrit per la càrrega emotiva que transmets. Em transporta cruelment a aquelles imatges terribles que tots guardem a la memòria. Enhorabona.
Et seguiré. -
Pepxi | 14-03-2025 | Valoració: 9
M'ha enganxat el teu relat i encara que esperava un final sorprenent el teu ha superat les expectatives. Felicitats!!!!
Nous recomanats editora
Últims comentats
- Correspondència diplomàtica (12 comentaris)
- Psicosis (2 comentaris)
- Gosadia (6 comentaris)
- Per què no et llegeixes cada dia un conte? (7 comentaris)
- A LA VORA DEL RIU (6 comentaris)
- Madurar (6 comentaris)
- Gossos. (3 comentaris)
- Irrefrenablement (5 comentaris)
- COMPLICITAT INTERESSADA (3 comentaris)
- ALÇA'T (3 comentaris)
Nous més llegits
- El meu gos (2108 lectures)
- Esgarrifança (984 lectures)
- LES DONES DELS RIUS VERTICALS (851 lectures)
- La Laura (848 lectures)
- Elogi al cabàs de vímet i al producte de proximitat (670 lectures)
- Meitats (456 lectures)
- AQUELLA DONA (456 lectures)
- El preu de volar molt alt (429 lectures)
- Renaixement (388 lectures)
- El peix diable (371 lectures)
Nous més comentats
- El preu de volar molt alt (11 comentaris)
- La Laura (9 comentaris)
- Per sant Jordi (8 comentaris)
- Meitats (8 comentaris)
- Renaixement (8 comentaris)
- El peix diable (7 comentaris)
- El meu gos (7 comentaris)
- Per què no et llegeixes cada dia un conte? (7 comentaris)
- A LA VORA DEL RIU (6 comentaris)
- Incomparable solitud (6 comentaris)
Nous més votats
- El preu de volar molt alt (Agrada a 3 relataires)
- JA NO ÉS COM ABANS (Agrada a 3 relataires)
- AQUELLA DONA (Agrada a 3 relataires)
- LES DONES DELS RIUS VERTICALS (Agrada a 3 relataires)
- Per sant Jordi (Agrada a 3 relataires)
- El peix diable (Agrada a 3 relataires)
- La Laura (Agrada a 3 relataires)
- ALÇA'T (Agrada a 3 relataires)
- Meitats (Agrada a 2 relataires)
- EL LLEGAT (Agrada a 2 relataires)