Detall intervenció

A l'atenció del SrGarcia, a propòsit del relat LA FOTO

Intervenció de: kefas | 23-02-2025


Gota d'enfadament, però crec que anirà bé, per resoldre malentesos, una petita explicació geomètrica.

La perpendicularitat és una relació geomètrica que es produeix entre dos elements geomètrics, recta i recta, recta i pla o pla i pla, quan formen un angle de noranta graus. En el cas que ens ocupa, el penis es pot considerar estructurat al voltant d'un eix de simetria que va de la base a la punta del gland i el conjunt dels genitals, a costat i costat del pla de simetria que coincideix amb el del cos en la seva morfologia externa. En conseqüència, si l'eix de simetria del penis forma un angle de noranta graus amb el pla de simetria dels genitals, podem expressar-ho dient que el penis és perpendicular als genitals. La poesia té aquesta cosa, pot expressar amb poques paraules conceptes que, expressats de forma rigorosa, en requeririen moltes.


Respostes

  • RE: A l'atenció del SrGarcia, a propòsit del relat LA FOTO
    aleshores | 24/02/2025 a les 05:37
    Encara impactat per la lectura a aquestes hores de la matinada de: El privilegi de pixar amb gustet, de Vesanant, us diria, mestre, que potser voleu dir tenir la “c.gala erta”?
    Però xeic!, a mi també m’agradaria saber de geometria (c.llons!)
  • RE: A l'atenció del SrGarcia, a propòsit del relat LA FOTO
    SrGarcia | 24/02/2025 a les 11:40
    Molt bé, home.
    Bona explicació.

Respon a aquesta intervenció

Omple les dades si vols respondre a la intervenció

Pots utilitzar els següents tags d'HTML: <a>, <img>, <em>, <strong>, <hr>, <object>, <embed>, <param>, <center>, <font>, <ul>, <li>.