Agost

Un relat de: Carles Ferran

Mira-la, és preciosa... No em canso de mirar-la. Surt de l’aigua com una deessa, els cabells embullats, la pell bruna, les gotes d’aigua que llisquen per la cara i els llavis, i coll avall acaben perdent-se pel profund congost entre els seus pits erectes sota la tela molla; i me’n voldria fer, per resseguir-li el cos, la cintura, el doble parèntesi de les natges parabòliques tot just cobertes pel minúscul bikini. Em somriu i em capbusso en el seus ulls de mar, acollidors i càlids. Arriba a la tovallola i s’eixuga els cabells. —Necessites res?—, em demana. Li dic que no, i es treu el sostenidor mullat per prendre el sol.

Ella és de sol, jo d’ombra. Faig veure que llegeixo, però em passo hores saturant-me de la seva sensualitat innata. Necessito absorbir tot el que pugui d’ella, però sense que se n’adoni: demà se n’anirà, i no he de tornar a veure-la. Es mereix algú millor que jo, que li pugui donar el que jo no puc.

Han estat dos mesos increïbles, tantes hores junts. Hem descobert que ens agraden els mateixos poemes, les mateixes pel•lícules, la mateixa música; les converses fins la matinada, amb un got de moscatell o uns gelats. Dos mesos de contacte tan íntim...

Aliena a tot, pren el sol endormiscada. I jo em penso llengua i li corono els pits, davallo pel seu ventre i m’enredo en el seu pubis fins a hostatjar-me a la seva cripta.
—Vols que marxem?—. La seva veu escapça la meva fantasia. Li dic que sí, i ella recull la bossa i es posa el vestit de gassa, el de l’escot per on pots abocar-te al gorg de la seva sina; es treu les calces del bikini i se’n posa unes de cotó.

De tornada, no puc evitar trair-me:
—Deus estar contenta.
Ella deixa d’empènyer la cadira. Se’m planta al davant:
—Què vols dir?
—Que acabes el contracte i tornes a la Universitat. Ha de ser molt feixuc cuidar dia a dia un tetraplègic: la fisioteràpia, la higiene, moure’l...
Em posa un dit als llavis. Té una lluïssor humida als ulls. Em costa entendre-la:
—Si m’ho demanessis, et cuidaria tota la vida.



Comentaris

  • Invitació[Ofensiu]


    Benvolgut autor/a,

    Com a finalista del IV Concurs ARC a la Ràdio 2013-2014
    l'Associació de Relataires en Català (ARC)
    es complau a convidar-te a l'acte de lliurament de premis
    i a la presentació del llibre
    "Colors"

    T'esperem el dissabte 11 d'octubre de 2014, a les 12 del matí,
    a la Biblioteca Sagrada Família (Carrer Provença, 480, Barcelona)



  • Intens[Ofensiu]
    Ibeth | 25-05-2014 | Valoració: 10

    Que maco!

    Es genial, molt descriptiu i el final et deixa sense paraules... m'ha encantat.

  • La història[Ofensiu]
    Nonna_Carme | 05-02-2014

    és tan bonica que l'erotisme, tot i està present en tot el relat, queda relegat a segon terme.
    Ets genial, Carles!
    Una abraçada.

  • Quin relat més tendre...[Ofensiu]
    Naiade | 31-01-2014

    ...de lectura fàcil i sensual et va fent entrar dins el món d’un individu que no t’imagines el problema que te. Alhora m’ha emocionat el final tan romàntic, quan ella tambè sent el mateix per ell. Molt bo

  • Enhorabona![Ofensiu]

    Benvolgut/uda relataire:



    Enhorabona! El teu relat ha estat seleccionat, pel jurat d’autors i autores, com a finalista del Concurs ARC de Microrelats a la Ràdio “Colors” i per formar part del volum recopilatori amb totes les obres finalistes.



    És per això que, en haver quedat seleccionat/ada en la convocatòria d’aquest mes, i per tal d’anar avançant feina, t’agrairíem que ens fessis arribar l’autorització perquè sigui inclòs al recull.



    Només cal que ens enviïs per correu electrònic a l'adreça(concursos.arc@gmail.com), el text que adjuntem al final d’aquest comentari amb l’assumpte AUTORITZACIÓ PUBLICACIÓ COLORS, tot fent un copiar i enganxar, i complimentant les teves dades personals.



    Cordialment,



    Comissió Concursos





    TEXT AUTORITZACIÓ



    En/na .........................................................................................................

    amb DNI. número ......................................................................................

    i nick relataire ............................................................................................

    AUTORITZA a l’Associació de Relataires en Català (ARC) a incloure el microrelat ...................................................................................................

    seleccionat del mes de ..............................................................................,

    del qual és autor/a, en el recull de microrelats “Colors” que s’editarà a finals de 2014 mitjançant una plataforma digital de publicació. Així mateix també atorgo el meu consentiment per incloure qualsevol altre microrelat seleccionat al llarg de la present convocatòria i del qual jo en sigui l’autor/a i a difondre el seu contingut (en part o totalitat) pels mitjans habituals de l’ARC.



    Data .......................................

  • Relats[Ofensiu]
    Josep Ventura | 26-01-2014


    que m’agrada i que porta al pensament fets de la vida que moltes vegades
    passen per alt. Una descripció clara com un mirall.
    Salutacions
    J

  • Relats[Ofensiu]
    Josep Ventura | 26-01-2014


    que m’agrada i que porta al pensament fets de la vida que moltes vegades
    passen per alt. Una descripció clara com un mirall.
    Salutacions
    J

  • Aquest text sí que l'havia llegit...[Ofensiu]
    Atlantis | 23-01-2014

    i m'agrada encara més que el poema. Molt ben descrita la dona que està amb el protagonista, que no saps fins els final que és una acompanyant terapéutica. Aquest final sorprenent m'ha fet pensar en un parell de pel·lícules sobre el tema i en un darrer article d'una contraportada d'un diari a un tetraplégig que explicava com havia hagut d'anar buscant formes per poder gaudir i que havia aprés a arribar a l'orgasme amb els petons. I és que crec que per l'home i la dona l'erotisme no té fi i que tan sols s'acaba, cinc minuts després de morir. (així em van dir d'una frase d'algú famós que no recordo, però si recordo el contingut.)


    Un plaer llegir-te.

  • Enlluernadora[Ofensiu]
    Frèdia | 19-01-2014

    Com el sol d'agost, així d'enlluernadora és aquesta història. Tendre, amable, sensual, molt positiva, així és la noia que enamora el protagonista i també els lectors. Assenyat, somiador, amb ganes de viure malgrat el problema de la immobilitat física, així és el protagonista masculí que ens arriba el cor. Són aquests personatges tan rodons, amb tanta força, els que converteixen una història senzilla en una gran història, de les de treure's el barret. Gràcies per explicar-nos-la, Carles!

  • Decebedor[Ofensiu]
    Antònia Puiggròs Muset | 12-01-2014 | Valoració: 10

    Un relat fantàstic que t'introdueix en un entorn de sensualitat per abocar-te a un final decebedor per manca de versemblança, excepte, és clar, si l'home té un nivell socio-econòmic de gama extra.

  • Jo vull un cuidador![Ofensiu]
    Olga Cervantes | 11-01-2014 | Valoració: 10

    La veig aquesta noia. M'hagrada com descrius el cos de la dona. I també l'actitud d'ella al final del relat. Els malalts també tenen dret a gauddir de la vida, com tothom. Una abraçada Carles.

    Pinya de rosa

  • M'agrada la naturalitat[Ofensiu]
    David Gómez Simó | 10-01-2014

    amb que tractes un tema tant complicat com és el del sexe entre persones amb diferentes condicions físques.

    Felicitats per un relat molt ben portat.

  • La noia del biquini[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 09-01-2014 | Valoració: 10

    Un final que no m'esperava ha sigut la cirereta d'aquest pastís verd. L'he anat menjant a poc a poc, salivant. Erotisme de pell, de pell mullada i un pensament, el d'ell, ple de tota la fantasia, sigui quin sigui el seu estat físic. Felicitats Carles! Una abraçada.

    Aleix

  • Sacseja,[Ofensiu]
    allan lee | 09-01-2014

    colpeja, et sublima, et fereix. Què més puc afegir al què et diuen els companys? Magnífic. Xapó, mestre.

    a

  • Terrible[Ofensiu]
    DomusSilvestre | 09-01-2014 | Valoració: 10

    Terrible relat per la bellesa i la tragèdia descrita. Colpidor, magistralment narrat. Felicitats. No puc expressar.te com m'ha sacsejat.

  • Exquisit[Ofensiu]
    SenyorTu | 09-01-2014

    No podia passar a llegir-lo i no deixar-ne constància. Has tingut una bona idea i, a més a més, l'has sabut escriure amb unes proporcions de sensibilitat, erotisme i tècnica narrativa que conformen un relat realment exquisit. Un plaer, sí. El nivell competitiu està molt alt.

  • Sublim![Ofensiu]
    Mercè Bellfort | 08-01-2014

    La bellesa de la història d'amor que ens descrius és de tal magnitud que només puc afegir-te al que ja t'han comentat els companys que, rotundament, n'he quedat enamorada. M'atreviria a dir que amb la grandesa d'aquest relat tu sí que has fet el teu agost,company!
    Molt bon any, amb molta salut i literatura de la bona com la que sempre ens regales.

  • Res més a comentar[Ofensiu]
    Jaumedelleida | 08-01-2014 | Valoració: 10

    Crec que tot el que t'han comentat, és el que jo voldria dir-te i no sabría pas escriure-ho tan bé. Per tant, amb el seu permís, me'ls faig meus. Jo que solc escriure sobre erotisme, me n'adono que mai sabré tractar un tema tan bé com tu ho has fet amb aquest.
    Segueix creant aquestes meravelles literàries, perquè així en poguem aprendre

  • Mira-la, és preciosa[Ofensiu]
    rautortor | 08-01-2014

    Certament, has aconseguit un relat rodó. No hi falta cap dels ingredients que se li suposen a un relat ben escrit, en estructura i contingut.

    Algú ha dit que hi ha una gran dosi de poesia, amanida d’un erotisme exquisit. Jo m’adhereixo al seu comentari, de dalt a baix.

    Se’m fa difícil comentar una història que m’atreveixo a qualificar de perfecta. Només puc reconèixer l’excel·lència del teu talent d’escriptor.

    No deixis d’escriure, mestre, que els aprenents necessitem emmirallar-nos en relats com aquest.

    Incondicional

    Raül

  • Final feliç[Ofensiu]
    E. VILADOMS | 08-01-2014

    Ei... aquí hi ha una història d'amor amb final feliç!
    En poques línies hi he vist tota una pel·lícula!

  • molt bon relat Carles[Ofensiu]
    joandemataro | 08-01-2014 | Valoració: 10

    té tots els ingredients ! Ets un artista de l'escriptura !

    bon inici d'any i molts records !! ;-)

  • poesia[Ofensiu]
    Galzeran (homefosc) | 08-01-2014

    Un relat que tot ell és poesia, i és eròtic, ja que erotisme és provocació, i què hi ha que provoqui més que la ficció? per això ens agrada fer-ne, i per això tu, has lligat un relat tan provocador, i provocatiu alhora. Felicitats per una història tan humana, que ens mostra les mil cares del sexe, de l'amor, de l'erotisme... en tan poques paraules.

Valoració mitja: 10

l´Autor

Carles Ferran

34 Relats

394 Comentaris

51972 Lectures

Valoració de l'autor: 9.88

Biografia:


Carles Fernández Serra (Barcelona, 1948). Llicenciat en Medicina. Especialista en Cirurgia Plàstica. Poeta i músic per vocació. Resident a Reus, Lleida i de nou a Barcelona. Gran part dels meus poemes acaben sent cançons.

Desitjo i agraeixo que em valoreu, però no em cal que em puntueu. Simplement, deixeu-me un comentari, bo o dolent. Això em fa millorar.

Si voleu escoltar cançons meves i del Raül Torrent (Rautortor), entre d'altres, aneu a Youtube Can64 Cantordelleida


Podeu saber més de mi a option=com_content&view=article&id=52&Itemid=222>Carles Ferran


Per si voleu contactar: fernandezserra@gmail.com

El dibuix és del genial Quino. L’aquarel•la meva.