Cercador
Llista categories
Byrf
6 Relats, 25 Comentaris5880 Lectures
Valoració de l'autor: 9.99
Últims relats de Byrf
Cos afligit
Byrf - 13-02-2011 - 1680 Lectures - 8 comentaris
Temps estimat: menys d'un minutBasarda somniadora. més
Detall d'alegre plor
Byrf - 07-02-2011 - 754 Lectures - 3 comentaris
Temps estimat: menys d'un minutAlegria. Tristor. més
Respir
Byrf - 01-02-2011 - 884 Lectures - 4 comentaris
Temps estimat: menys d'un minutSortir a l'aire net. més
Biolant 2
Byrf - 01-02-2011 - 799 Lectures - 3 comentaris
Temps estimat: 1 minutTrist i alegre. més
utotrans
Byrf - 01-02-2011 - 880 Lectures - 2 comentaris
Temps estimat: menys d'un minutmón en eixut asfalt més
Biolant
Byrf - 05-01-2011 - 883 Lectures - 5 comentaris
Temps estimat: 1 minutFollets amagats a la penombra de l'aventura. més
Últims comentaris de l'autor
-
Byrf | 18-02-2011
Ara sóc Sergi Elias Bandres.
-
Byrf | 18-02-2011
Les persones amb una ferida sempre necessiten algú que els guareixi.
-
Byrf | 18-02-2011
Ara sóc Sergi Elias Bandres.
-
Byrf | 18-02-2011
Sempre és millor tenir algú al costat. Sempre som éssers que intercanviem.
-
Byrf | 18-02-2011
Per a qui l'interessi, ara estic en el meu nom i cognoms: Sergi Elias Bandres.
-
Byrf | 13-02-2011 | Valoració: 10
M'ha semblat molt bonic. De fet, l'amor té aquestes coses, no? Descansar per a un mateix i tornar a recordar o a mirar i besar ulls i llavis. M'ha agradat molt, dóna molta confiança. Merci per donar-nos aquest relat.
Sergi -
Byrf | 13-02-2011 | Valoració: 10
M'ha agradat molt això de que les ombres són miratges del món real. Jugues amb una simbologia molt bonica i trascendent. Bon poema.
Sergi -
Byrf | 09-02-2011 | Valoració: 10
Un cant a la natura que s'oblida però no s'oblida. Un cant a la infantesa. Molt tendre.
Sergi -
Byrf | 07-02-2011 | Valoració: 10
A mi particularment em sembla molt alegre i també emocionalment positiu aquest ordenat "paisatge" que descrius.
-
Byrf | 07-02-2011 | Valoració: 10
És hipertrist això que dius en aquests versos, encara que no tot. M'he sentit certament identificat en molts punts i a mi tampoc m'agrada passar per aquest tipus de situacions emocionals, encara que també hi passo.
-
Byrf | 07-02-2011
Em va agradar com escrius i amb l'il.lusió que em va fer llegir-te et vaig afegir a preferits. Miraré de posar-me al dia per a la biografia. Sort, igualment!
Sergi -
Byrf | 06-02-2011 | Valoració: 10
Jo no sé del diari, però et puc dir que les coses canvien també per a mi ja sigui per bé o per mal, i que la il.lusió de la vida és el tresor més bonic que pot guardar hom. Feliç estada per les teves aventures d'estudiant i demés experiències d'aquesta vida emocionant! ( No et sé dir més ).
Sergi -
Byrf | 06-02-2011
El comentari anava adreçata un amic meu, però de tota manera valoro molt aquests versos, em semblen d'una categoria digna d'amor i veritables sentiments, no et sé dir més. Perdona per l'error.
Sergi -
Byrf | 06-02-2011 | Valoració: 10
Em semblen uns versos que clamen amablement i molt desinteressadament ( pel meu parer potser massa, doncs estic acostumat a la soledat i les coses de ls vida no me'n salven ) al fruït que es deu recollir del propi sentiment, crec, clamant, com deia, molt sensiblement, simplement a l'amor, que és molt fàcil de dir i difícil de comprendre massa sovint.
I si, he perdut la clau dels meus altres noms. M'ha agradat el que has dit sobre nosaltres. Ah, jo també tinc certs problemes amb l'ordinador, però vaja. En tot cas, la mala rutina de la vida m'ha dut altre cop a relats i això ha estat per a mi una gran alegria i un símptoma de retrobament. Espero segueixi així.
Alegre en la distància de compartir amb tu,
Sergi -
Byrf | 04-02-2011 | Valoració: 10
Trobo que és un relat entre somriures amargs i dolços, m'ha fet pensar en els problemes de l'existència, en les esperances de la gent, en la quietud de les soledats i en els vincles subterranis d'aquest misteriós món on vivim. Té molta vida, encara que a voltes la presentis feixuga. I m'ha agradat la manera tan sincerada amb les realitats de les persones amb problemes per solucionar i que a vegades es solucionen intentant no caure en l'oblit de les experiències doloroses i alegres que fan que cada dia sigui un nou dia.
I si, torno a estar per aquí, i Biolant ja té la seva sergona part. Biolant es refereix a una "biologia" de caire llunyà, lluny del món on vivim, amb paralelisme amb aquest, però escrit per fer somniar una mica i gaudir de l'evasió.
Sergi
Nous recomanats editora
Últims comentats
Nous més llegits
- CONCERT I DESCONCERT (535 lectures)
- TENIU DADES DEL MAS GORGOLL DE PALAMÓS ?. L’EMPORDÀ JUSSÀ (435 lectures)
- IMMERSIÓ LINGÜÍSTICA ? (361 lectures)
- MÓN PORCÍ (267 lectures)
- MALEDICCIÓ (223 lectures)
- A CASA (198 lectures)
- Santa Innocència (161 lectures)
- Què vaig veure tan bonic? (154 lectures)
- PLOU (153 lectures)
- Capacitat de GESTIONAR (150 lectures)
Nous més comentats
- CONCERT I DESCONCERT (21 comentaris)
- Les ombres llargues de l'adéu (12 comentaris)
- Febre (10 comentaris)
- Santa Innocència (7 comentaris)
- LA COSIDORA (un altre homenatge) (6 comentaris)
- Què vaig veure tan bonic? (6 comentaris)
- PLOU (6 comentaris)
- A CASA (5 comentaris)
- Quan em mires i em somrius (5 comentaris)
- Mar d'abril (5 comentaris)
Nous més votats
- Les ombres llargues de l'adéu (Agrada a 6 relataires)
- El caçador boscà (Agrada a 6 relataires)
- CONCERT I DESCONCERT (Agrada a 4 relataires)
- Viure per escriure (Agrada a 3 relataires)
- PLOU (Agrada a 3 relataires)
- MARIA (Agrada a 2 relataires)
- Cent anys: clams i silencis (Agrada a 2 relataires)
- EXTINCIÓ (Agrada a 2 relataires)
- IMMERSIÓ LINGÜÍSTICA ? (Agrada a 2 relataires)
- Nen (Agrada a 2 relataires)