Boires i cabòries

Un relat de: joandemataro
I una fràgil boirina,
suament ,cobria el pasisatge
com vel de seda,
il.lusòriament malenconiosa,
amagant les veritats,
humitejant els sentits
amb gotetes tan petites…
Invisibles a tocar.

Confonent la mar I el cel
i amb la serra i els seus arbres
jugant a desaparèixer.
Difuminant els colors,
tot confonent les distàncies
i torbant les dimensions…
Ja comencen les cabòries:
“ Qui pari , trencarà l’olla!”

Que arribi ja una ventada
i s’emporti aquesta angoixa!

Que regni la realitat,
els colors, la veritat…
El cel, la terra i el mar.

Photobucket

Comentaris

  • Sensacional![Ofensiu]
    llamp! | 24-02-2011 | Valoració: 10


    Portes una trajectòria sensacional. Aviat m'avançaras en nombre de relats penjats (o poemes o el que sigui). Veig que arribes a publicar més d'un poema cada dos o tres dies. Això és que estas en ratxa. Aprofita-ho i reivindica't! Sempre reivindica't!

    També t'he d'agrair algun comentari que m'has fet, així de passada... que vol dir que encara compto per a tu.

    Gràcies.



    Centellejant!


  • Un poema ple de tendressa[Ofensiu]
    joanalvol | 08-02-2011 | Valoració: 10

    La sensibilitat posada al servei de la poesia dóna els resultats visibles en aquest poema.
    Una abraçada
    Joanalvol

  • Emocions[Ofensiu]
    Byrf | 07-02-2011 | Valoració: 10

    A mi particularment em sembla molt alegre i també emocionalment positiu aquest ordenat "paisatge" que descrius.

  • paraules "desemboirants"[Ofensiu]
    free sound | 06-02-2011 | Valoració: 10

    espero que avui el dia hagi estat més clar. Gràcies per les teves paraules, tu també "desemboires" quan més ho necessitem. Gràcies per tot. Fins aviat.

  • La boira...[Ofensiu]
    onatge | 06-02-2011 | Valoració: 10

    De vegades no ens deixa veure, però i la seva abraçada... I la rosada que ens deixa a l'ànima o a la pell del poema...?

    Des del far bon capvespre.
    onatge

  • Hi ha molt...[Ofensiu]
    AVERROIS | 04-02-2011 | Valoració: 10

    ...amagat en la boira. Les nostres pors, les nostres preguntes sense resposta, un desfici per saber tal com sempre ha passat amb l'home. Què hi haurà allà? Curiositat, temor, pors i esperançes! Què vols més d'un núvol que et bé acaronar la cara per després volar lliure.

    Una abraçada.

  • boira i miralls[Ofensiu]
    quetzcoatl | 04-02-2011

    És un bassal ple de boira? Quina imatge més bonica. I el poema descriu perfectament un dia melancoliós de boira. Jo i la boira no som gaire amigues, sobretot perquè s'acompanya de fred. L'únic moment quan m'agrada és quan el sol és prou alt per deixar-se entreveure i el pots mirar directament, i lentament la boira s'aixeca i tot el dia s'anima i canvia i tornen els colors i les il·lusions.
    Malgrat tot permet disfressar la realitat i que en poguem escriure metàfores tant boniques com les que has fet.

    Gràcies pel teu comentari i espero retrobar-nos en aquest univers relataire.

    m

Valoració mitja: 10