Anuncis per paraules (II)

Un relat de: Miquel Bohigas Costabella

Dibuixant necessita urgentíssimament onomatopeies de trets per enllestir un còmic de gàngsters: va, que la poli acaba d'entrar al local dels gangsters!

M'interessa adquirir paraules per a poemes eròtics. Cony ja la tinc.

Compro paraules usades. No importa estat. Pago en vers o en prosa.

Editorial cerca col·laboradors per completar diccionari abans de l'agost. Ens hem encallat a la A. És urgent.

Lali, Tatiana, Ketty, tenim les paraules que desitges sentir. En francès, grec o tailandés. Sortides a museus i biblioteques, fins que tanquin.

Relataire en atur s'ofereix per fer anuncis per paraules, esqueles, …

Liquidació: per necessitats d'espai liquidem estocs de punts i comes i punts i a part. Per la compra de cent punts regalem un lot de diéresis surtides.

Webmaster busca paraules subratllades, per a enllaços d'hipertext. A ser possible de color blau. Raó: el client sempre la té.

Botiga de roba interior necessita V per poder penjar el rètol de ACANCES i tancar d'una vegada.

Una paraula, per caritat!

Important companyia del sector editorial, especialitzada en refranys, necessita paraules vanes per a orelles sordes

Perduda paraula d'honor. Es gratificarà a qui la trobi amb una promesa. T'ho juro.

Extraviada frase lapidària al voltant del cementiri. Respon al nom de RIP. En cas de trobar-la es prega una oració.

Fàbrica de llibres necessita personal per omplir llibres amb paraules o similars. No cal experiència.

Canvio frase feta per frase poc feta, quasi crua.

Bibliotecària sense feina busca estanteria desocupada per mantenir relacions serioses.

Estudiant de lletres necessito diners per pagar-les. Conec la majoria de lletres de l‘abecedari i de petit vaig llegir un llibre que no tenia la lletra e. Acceptaria qualsevol feina, sempre i quan no hagués de treballar.

Narrador insatisfet cerca paraula de dues lletres per acabar aquest relat

Comentaris

  • per cert et passo un enllaç[Ofensiu]
    tocdenit | 22-12-2010

    no sé si el coneixes però està motl bé...
    http://disseccionari.blogspot.com/

  • això està[Ofensiu]
    tocdenit | 22-12-2010

    molt i molt bé! perdona l'expressió però seria un " que guai!"

  • Molt original[Ofensiu]
    Galzeran (homefosc) | 01-01-2010

    aquest relat deu ser el pare dels nanoreptes, de ben segur, més d'un d'aquest anuncis guanyaria en un repte dels de vint paraules.

    Hi tens aquí algun anunci que és genial, m'ha recordat la revista infantil TBO.

    Et felicito.

    Ferran

  • Molt Bo![Ofensiu]
    Ledesma Luna | 12-10-2006 | Valoració: 10

    M'has fet riure més d'un cop! Felicitats crec que es molt bo!

  • Enginy... enginy![Ofensiu]
    Beupod | 12-04-2005 | Valoració: 7

    Força enginyós. Gent com en Màrius Serra n'estaria orgullós de tenir més escriptores o escriptors com tu... continua practicant!

  • Ostres!!![Ofensiu]

    T'acabo de descobrir... què bo!!!!

  • També divertidissim!![Ofensiu]
    mistika | 07-12-2004 | Valoració: 10

    hola de 9 miquel!
    aquest relat com el (I) també és molt entretingut i divertit!

  • Amor de padre[Ofensiu]

    Llegeix el Relat 81 de Tiamat

  • Promoció filial[Ofensiu]

    Llegeix el Relat 81 de Tiamat

  • Camaleonic[Ofensiu]
    Manuel de Lino | 26-07-2004

    Veritablement ets camaleonic, et veig com adaptes les circunstancies a allo que vols.
    Sort.

  • Poliglotis[Ofensiu]
    Adonis | 23-07-2004


    fent servir l'idioma de l'home que xiuxiuejava els cavalls, la paraula que pot indicar el final d'aquest relat desbocat és, perfectament:

    so!

    -de res-

    -a disposar-

    (home incommensurablement talentós, bell, intel.ligent i atractiu, ric, bon partit, gran professional, amic excel.lent, amant legendari, i poseïdor de totes les virtuts hagudes i per haver... cerca àvia)

  • Narrador insatisfet:[Ofensiu]
    pèrdix | 23-07-2004 | Valoració: 8

    Com aquest relat és divertit i elegant, per acabar diria que és fi.

    Ara, que si el narrador insatisfet volgués donar la nota podria ser fa, i si volgués creure en alguna cosa podria acabar en fe.

    Fu! m'estic embolicant.

Valoració mitja: 9.17

l´Autor

Foto de perfil de Miquel Bohigas Costabella

Miquel Bohigas Costabella

92 Relats

336 Comentaris

192250 Lectures

Valoració de l'autor: 9.33

Biografia:
Sóc qui sóc i quan vull, faig el què puc i el què no vull, no ho faig, si puc. A mitjans del 2004, quan vaig descobrir RC, em vaig posar a escriure i, durant uns anys, hi vaig ser força habitual. Després em vaig ficar al món de la fotografia i, darrerament al del teatre, on participo amb el grup IncreiXendo.

La meva pàgina web: miquelbohigas.com També penjo fotos a flickr.

Per si t'interessa, visc a la Vall de Llémena.


Els meus Relataires:



Envia'm un e-mail, si et sembla