Mil miralls

Un relat de: Prou bé
La sort li va arribar en descobrir com era de preciosa, quan es mirà en els mils diamants en què s'havia convertit el mirall que va rebotre a terra amb ràbia i frustració antigues.

Comentaris

  • Agraïments[Ofensiu]
    MariaM | 22-02-2023

    Gràcies pel teu comentari "Pujar l'escala"
    Gràcies a vosaltres que em seguiu i reflexioneu amb mi.
    Amb cordialitat
    MariaM

  • Bon relat[Ofensiu]
    MariaM | 22-02-2023 | Valoració: 10

    Breu i inspirador!!
    MariaM

  • Nova mirada[Ofensiu]
    Mansuba | 22-02-2023

    No és fàcil transmetre significats amb microrelats tan curts. Tu ho aconsegueixes. De vegades per superar la ràbia i la frustració cal una nova mirada. I l’oportunitat pot aparèixer quan menys ho esperem.
    Enhorabona i sort.

  • Bona sort![Ofensiu]

    Molt gràfic. M’agrada.

  • Mil lectures[Ofensiu]
    fesolmenut | 17-02-2023 | Valoració: 10

    Bona tarda, Pou bé,

    un microconte autèntic. Curt i amb infinitat de lectures, com imatges et pot retornar un mirall trencat.

    Sort al concurs!

  • Curt, [Ofensiu]
    marialluïsa | 16-02-2023


    precís i potent. Quina capacitat de reduir un relat a la mínima potència. Fabulós.

  • Un espill que es trenca. [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 15-02-2023 | Valoració: 10

    Perquè en mirar-se a l'espill es va trencar tot fet miques, per ser tota una bellesa.
    Això he entés sobre aquest. Està molt ben trobat.
    Enhorabona: Prou bé. I sort…

    (Has editat Mil miralls i La nina, el mateix dia, i això fa que aquest tinga 14 comentaris i La nina, ha tingut 3 comentaris solament) Això fa que l'anterior tinga pocs comentaris.
    Per a mi es mereix un 100.

    Cordialment.
    PERLA DE VELLUT

  • Concreció[Ofensiu]
    Marina i punt | 12-02-2023

    Això que has fet amb tan poques paraules, a mi, em sembla dificilíssim. Felicitats pel teu petit/gran relat.

    Salutacions

  • mirall dylcat[Ofensiu]
    Bonhomia | 10-02-2023

    'la calma de la mar esbufega boira' és una esperança perke el vapor desota els oceans amaini els tsunamis que cada vegada van a mes, dons lexplotacio marina els origina.primer de tot et desitjo tota la felicitat del mon i shelter from the storms.et refereixes a la sobrexplotacio de la mineralogistica?

  • Rectifico[Ofensiu]
    E. VILADOMS | 10-02-2023

    Potser més que en la mateixa història, hem coincidit en el mateix gest i motivació.

  • Poques paraules[Ofensiu]
    E. VILADOMS | 10-02-2023

    Uiiiiiiii que em sembla que hem explicat la mateixa història. A tu t'han calgut ben poques paraules, però.
    Gràcies, Prou bé, per deixar un comentari al meu relat d'aquest mes.

  • INTENS [Ofensiu]
    Joan G. Pons | 10-02-2023 | Valoració: 10

    Gràcies per aquest Relat. Asimilo la seva intensitat. Enhorabona.
    Agraeixo el teu comentari al meu Relat sobre ESPIRITUALITAT.
    Important una bona complementarietat entre esperit i matèria.
    Molt cordialment,

  • Maximitzar [Ofensiu]
    Andreu Martí i Cortada | 09-02-2023 | Valoració: 8

    Com ja deia en Margarit, amb ben poques paraules expresses moltes coses i de manera bonica.

    Gràcies per comentar i molta sort en el concurs.

  • La força d'un bon microrelat[Ofensiu]

    Escriure amb tanta força i suggerir tant amb mínimes paraules, només en una frase.

    Felicitats i sort.

    Helena

  • Concentrat[Ofensiu]
    Solsona Bot | 08-02-2023

    Un micro, microrelat. Concentres en dues línies una acció carregada de sentiments. Felicitacions i sort!

  • Molt bo[Ofensiu]
    Atlantis | 08-02-2023

    Molt bon micro-relat!!!. Condensar una història en poques frases és un mèrit!!!

  • Trànsit [Ofensiu]
    llpages | 07-02-2023 | Valoració: 10

    De veure's lletja davant d'un mirall a trobar-se afavorida quan el trenca en mil trossos. El mirall trencat, paradoxalment, no és font de mala sort sinó ben al contrari, l'allibera de la desgràcia de veure-s'hi sempre gens agraciada. Un gir inesperat que mereix un aplaudiment per l'original idea. M'ha agradat!

  • Decepcions en el temps. [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 07-02-2023 | Valoració: 10

    Amb això de la sort de ser com era de bella, es va trencar l'espill.
    Bon microrelat i sort en el concurs.
    Que tingues una bona nit.
    Cordialment.

  • Mil interpretacions[Ofensiu]

    És un microrelat ben tetralògic, concentra múltiples significats en uns pocs significants, i a més és una narració lírica, té molt de poesia.

    Gràcies pel teu comentari a "Llibre de les dones, o Espill". La història encara no ha acabat, et convide a llegir els propers microrelats de la sèrie, si et va de gust.

    Sort al concurs i salutacions!

  • Breu i concís[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 07-02-2023

    Reacció trepidant davant els mil miralls. No calen més paraules per definir un nou estat al trencar el mirall i amb ell, el passat.

    Genial! Sort.

    Cordialment.

    Rosa.

  • Relat rebut[Ofensiu]

    Relat rebut correctament. Entra a concurs.

    Recorda, ja no el pots esborrar!
    Qualsevol dubte contacta amb nosaltres en el nostre correu:
    concursos.arc@gmail.com

    Gràcies per participar.


    Comissió XIII Concurs ARC de microrelats

Valoració mitja: 9.71

l´Autor

Foto de perfil de Prou bé

Prou bé

137 Relats

1327 Comentaris

52541 Lectures

Valoració de l'autor: 9.91

Biografia:
Bilder hochladen




Vaig néixer fa un munt d'anys al cap i casal del meu país, al qual m'estimo. Molta sort. Vaig créixer en una família fantàstica. Molta sort. Vaig col·laborar a crear-ne una, fa un munt d'anys, que s'ha enriquit amb fills i néts. Molta sort. Vaig treballar, un munt d'anys, sempre en allò que m'agradava: la meva professió. Molta sort. I ara, a la recta final que espero sigui molt llarga, crec que segueixo tenint molta sort.


Email proube43@gmail.com