Noves experiències

Un relat de: Prou bé
Són una parella entre quaranta i cinquanta anys. Venen els estius a s’illa des de fa molt temps.

Havien arribat feia 3 dies.
Ja s’havien instal·lat tenien el rebost i la nevera plena de queviures.
Aquest matí volien anar a caminar un bon tros del “camí de cavalls".
– Podríem fer de Migjorn Gran cap al mar a veure si trobem La Cova des Coloms. Què te’n sembla?
– Em pareix molt bé. De sempre que volíem fer aquest tram.
Van sortir aviat. Preparats amb roba lleugera, calçat adequat i cadascú amb una motxilleta a l’esquena. Tovallola, aigua, entrepà…
Tot està ben senyalitzat arreu i fàcilment van trobar per on començava a baixar un camí, en part empedrat, vorejat de paret seca entre camps, i més endavant entre boscos i alzinars.
En arribar al Binigaus Nou van seguir el sender del barranc fins a arribar a la cova coneguda com " La Catedral”.
– Ha valgut la pena la caminada, oi?
– I tant! Sents l’aleteig dels coloms i els ratpenats?
– Sí i en aquesta fondària sonen com música…
– D’això en dic imaginació… Compte no rellisquis que és molt moll!

Després de gaudir del seu destí i reposar una estona admirant l'estructura i els jaciments arqueològics van pensar a baixar al mar a fer una bona remullada.
Volien arribar-se a la platja de Sant Tomàs.
Tanmateix, on van anar a parar va ser a la platja de Binigaus.
Es van trobar enmig de tot de gent despullada.
– És una platja nudista! Van dir ambdós alhora!
– Què fem? Passem de llarg?
– No dona, ens hi quedem! Mira que bonica que és! I saps què? Que allà on vas, fes com veuràs…
– Ai! Pere, això no ho hem fet mai i prou que ens van ensenyar que mostrar el cos nu en públic és pecat… Recorda la meva vergonya de despullar-me davant teu.
En Pere somriu.
– Ja, això al principi perquè, ara bé, que et passeges de pèl a pèl mostrant-me els teus encants… Au! Va! Deixem-nos de miraments i fem com tothom.
– D’acord, però busquem un raconet discret.
Van estirar tovalloles i van notar a la pell la carícia del sol. Tanmateix, res comparable al plaer d’entrar al mar i sentir-se amarats sense cap trava. Van nedar, es van mirar i es van abraçar juganers.
Van tornar al aquella platja molts dies. Li havien agafat el gust a jeure despullats entre mig de parelles, famílies amb canalla i gent solitària que havien normalitzat la nuesa. A més a més de la música de les ones espetegar a la vora, escoltaven al mòbil cançons de la Maria del Mar Bonet i El Mediterráneo de Joan Manel Serrat.
Tant els va agradar que, en acabar les vacances a l’illa i tornar a casa, van investigar per internet fins a descobrir que al sur de França hi ha el poble naturista més antic i gran d’Europa Cap d’Adge.
Han llegit que a més a més es pot practicar sexe en públic i participar en intercanvi de parelles i sexe en grup…
S’atreviran a anar-hi de vacances el pròxim any a descobrir noves experiències, ara que s’han iniciat en el camí de la desinhibició,
i li han trobat el gust.

Tenen tot un any per pensar-s'ho i explorar altres possibilitats.

(Relat presentat al RepteClàssic "Nuesa, mar i religió")

Comentaris

  • Una cosa porta..[Ofensiu]
    Magda Garcia | 28-06-2026 | Valoració: 10

    ..a l'altra, i, amb un any per rumiar, es poden arribar a moltes noves experiències. M'ha agradat molt prou bé, obrir-se al que et va portant la vida. Enhorabona! Gràcies per llegir el meu relat i comentar-lo. Cordialment, Magda

  • Una frase màgica[Ofensiu]
    kefas | 25-06-2026


    Allà on vas, fes com veuràs…
    Els Peres acostumen a ser pragmàtics i aquesta, com pot certificar la seva pudorosa esposa, és la millor fórmula per evitar conflictes.

  • La primera vegada[Ofensiu]
    Aleix Ferrater | 25-06-2026 | Valoració: 10

    Tots aquells que hem fet nudisme, hem sentit vergonyet la primera vegada. És normal i natural. M'has fet recordar la cala del senyor Ramon de Tossa de Mar, la platja de la Mora a Badalona, la cala Guay-Kiki d'Altafulla o la platja d'es Racó de Begur. Una abraçada.

    Aleix


    a

  • Quin canvi![Ofensiu]
    llpages | 25-06-2026

    Que una cosa és una platja nudista i una ben altra practicar sexe en públic. Veurem com evoluciona la cosa? Un relat ben trenat que fa somriure, m'ha agradat!

l´Autor

Foto de perfil de Prou bé

Prou bé

191 Relats

1760 Comentaris

120512 Lectures

Valoració de l'autor: 9.91

Biografia:
\"Bilder\r\n\r\n\r\n\r\n\r\nVaig néixer fa un munt d\'anys al cap i casal del meu país, al qual m\'estimo. Molta sort. Vaig créixer en una família fantàstica. Molta sort. Vaig col·laborar a crear-ne una, fa un munt d\'anys, que s\'ha enriquit amb fills i néts. Molta sort. Vaig treballar, un munt d\'anys, sempre en allò que m\'agradava: la meva professió. Molta sort. I ara, a la recta final que espero sigui molt llarga, crec que segueixo tenint molta sort.\r\n\r\n\r\nEmail [email protected]