La millor

Un relat de: Montseblanc
Sí, les coses clares i la xocolata espessa, com de vegades diu el meu cap. En aquest cas no cal dissimular ni pecar de falsa modèstia, soc la millor en el meu camp. Fins i tot m'ho han reconegut. Ningú com jo per manegar el personal i fer-lo anar recte i per on cal. Ja sé que alguns apliquen mesures més estrictes, però això no vol dir millors resultats. Cal mantenir l'autoritat i a la vegada ser companya, llavors arriben l'equilibri, l'eficàcia i fins i tot l'excel·lència. I si em passo, que de vegades és difícil controlar-se, sempre tinc la supervisió del meu cap, que em diu "jaaau, Coloma!".

Comentaris

  • Precís![Ofensiu]
    Materile | 19-11-2021 | Valoració: 10

    Fantàstic, felicitats!!! Un relat precís!!!!!
    Una abraçada a tu i una altra a la Coloma
    Materile

  • Molt bo![Ofensiu]
    Neus Marín Cupull | 16-11-2021

    El final és fantàstic! Tal com diuen alguns companys, el relat enganxa des del principi.
    Sí que n'és la millor!
    Fins aviat,
    Neus Marín

  • ben portat[Ofensiu]
    Homo insciens | 12-11-2021

    Un relat molt ben portat! T'enganxa el to del principi, i et sorprèn el gir final! I tot això amb molt poques paraules!!

  • M'ha agradat i força[Ofensiu]

    M'ha agradat i força. Ni per un moment he sospitat el final que m'ha agafat desprevingut.
    Sort en el concurs! Encara que... segons la meva modesta opinió no la necessites!
    —Joan—

  • Recepta[Ofensiu]
    llpages | 09-11-2021 | Valoració: 10

    Preneu una sola paraula que associeu a un significat quasi únic. Seguidament, redacteu un text capciós, que dugui el lector al collet, i quan el tingueu ben distret, sorpreneu-lo amb un gir insospitat del que esteu narrant. El lector passa per un estat d'enterboliment passatger, fins que en treu l'entrellat i aplaudeix entusiàsticament l'efecte. En el cas que ens ocupa, "jaaau" és la paraula clau. A partir d'aquí, la ploma mestrívola de l'autora ens alliçona de com generar un relat impactant i absorbent en parts iguales. Enhorabona, Montseblanc!
    PD: per què he estat pensant tota l'estona que la protagonista seria una secretaria submissa?

  • Com un mitjó[Ofensiu]
    E. VILADOMS | 07-11-2021

    Quin bon microrelat!, les dues darreres paraules en giren el significat, com un mitjó.
    Que tinguem un bon curs relataire, Montse!

  • ERA MASSA[Ofensiu]
    Ravegal | 06-11-2021

    Era massa seriós. tot llegint pensava: a veure per on sortirà. Té sort la Colama si el seu cap no para de dir-li: passa a l'esquerra..., passa a la dreta... i només li diu jau.
    No cal afegir més paraules, ni a les meves ni a les dels altres.

  • Intel·ligència emocional[Ofensiu]
    kefas | 06-11-2021

    Em sorprèn que algú pugui pensar que és aquest un cas de supèrbia. Quan algú fa alguna cosa millor que la resta, cal reconèixer-ho, és un signe d’honestedat. Per això els cànids no tenen tants problemes com els homínids en la seva organització social, perquè al capdavant sempre hi tenen el millor. Gràcies Coloma per la teva intel·ligència emocional. Exemples com el teu ens en falten molts per apartar-nos de l’abisme.

  • Creguda?[Ofensiu]
    Prou bé | 06-11-2021 | Valoració: 10

    Jo crec que és bo acceptar la pròpia realitat. Fusta i maneres de líder li veig a la protagonista... Si fins i tot pensa que és una sort que el seu cap la posi a lloc!
    Molt ben escrit. Com sempre, m'ha agradat llegir-te!

    Amb total cordialitat

  • Entre l'eficàcia i l'excel.lència: [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 05-11-2021 | Valoració: 10

    Jo crec que has anat més enllà del que dic en el títol del comentari. Vols ser més eficaç i més excel·lent, cada vegada més. L'última frase ja ho diu, ets "Coloma"!
    Molt bon relat.
    Enhorabona i que tingues sort en el concurs.
    Et recomane l'últim poema meu editat no fa molt. Ja em diràs, quan pugues. Gràcies per la teua amabilitat.

  • ¿La millor? Tothom ho diu...[Ofensiu]
    unicorn_blanc_del_bosc | 05-11-2021 | Valoració: 8

    Divertit relat.

    Sí que es creu molt capaç la protagonista, de fer meravelles, però després tot surt com surt.

    De totes maneres, que es mantingui en l'equilibri emocional o tot petarà de morros.

    Endavant amb els teus relats, Montseblanc. Ens veurem. Salut!!

  • Passa a jeure...[Ofensiu]
    SrGarcia | 05-11-2021

    Anava llegint el relat tot pensant que no podia ser, és difícil ser tan cregut i tan pagat de si mateix... A veure on anirem a parar.
    Fins a l'última paraula, he estat esperant la sorpresa; l'esperava, però la sorpresa m'ha agafat de sorpresa.
    Un relat molt irònic; una sàtira molt divertida.

  • Relat rebut[Ofensiu]

    Relat rebut correctament, entra a concurs.
    Gràcies per participar.

    Comissió XII Concurs ARC de microrelats

Valoració mitja: 9.6