Detall intervenció

x PERLA DE VELLUT

Intervenció de: Galzeran (homefosc) | 30-08-2024

Bon vespre,PERLA.

He vist que tens un relat pendent de publicar, quan l'he volgut validar he vist que hi ha un tag HTML mal escrit, i no sortira res. Com estic segur que quan el vegis publicat l'esborraràs perque no ha sortit com tu el vols, he decidit no publicar-lo.
Primer revisa'l bé, si us plau, I quan vegis que ja surt allò que vols enllaçar o publicar, l'envies a validar.

Gràcies per no fer-nos duplicar la feina als validadors.


Respostes

  • RE: x PERLA DE VELLUT
    AntigaAssociacióRelataires | 02/09/2024 a les 16:14
    Escolta PERLADEVELLUT, arregla el tag html que has penjat malament. Que ja t'ha lit l'homefosc que ell no ho pot arreglar. I jo tampoc et validaré el relat, hi ha una nota en el teu relat que avisa que no es validi fins que no estigui arreglat.
  • RE: x PERLA DE VELLUT
    AntigaAssociacióRelataires | 04/09/2024 a les 09:53
    Veiem que vas eliminar el tag.Moltes gràcies per modificar-ho, ja els tens publicat, com pots veure.
    I gràcies per respondre a aquest avís, també. No t'ho tenim en compte.

Respon a aquesta intervenció

Omple les dades si vols respondre a la intervenció

Pots utilitzar els següents tags d'HTML: <a>, <img>, <em>, <strong>, <hr>, <object>, <embed>, <param>, <center>, <font>, <ul>, <li>.