Detall intervenció

RESOLUCIÓ NIPOREPTE 375. El caçador de núvols

Intervenció de: Homo insciens | 03-09-2023


Un cop fet el recompte només em queda donar l’enhorabona a Kefas pels cinc vots rebuts en el haiku número 9: Agafar un núvol, que el proclamen vencedor del repte. Bonic per la seva senzillesa, m’ha semblat la revelació d’una obvietat que no havia estat capaç de percebre. A la resta de participants, donar-los també l’enhorabona i les gràcies per compartir la poesia.


Agafar un núvol, fa així:




Agafar un núvol
i lligar-lo a la terra
Fer boira baixa.




Així doncs, kefas et toca tirar endavant la nova proposta del niporepte, el 376. Enhorabona!


Respostes

  • RE: RESOLUCIÓ NIPOREPTE 375. El caçador de núvols
    kefas | 06/09/2023 a les 07:23

    Moltes gràcies, Homo insciens.

    A TV3 hi ha una presentadora del temps, la Gemma Puig, que explica l’estat i la previsió meteorològica amb una gestualitat que sembla talment com si fos ella qui enlaira, abaixa, escampa i situa els núvols al lloc que toca.

    M'hi poso.

Respon a aquesta intervenció

Omple les dades si vols respondre a la intervenció

Pots utilitzar els següents tags d'HTML: <a>, <img>, <em>, <strong>, <hr>, <object>, <embed>, <param>, <center>, <font>, <ul>, <li>.