Cercador
Llista categories
Detall intervenció
COMPLEIXO ANYS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Intervenció de: Josep Clínez | 07-05-2005
Ei, nois, us he de comunicar tres fets que han coincidit en aquest dia:
El primer, és que compleixo tretze primaveres!!!!!!! Tal dia com avui, fa tretze anys, ma mare paria en un hospital de monges de València (quin horror, però bueno, sóc de casa bona i ho tinc que suportar).
El segon és que he guanyat el premi Sambori de Narrativa Juvenil amb el meu relat "Confessa!!!", publicat aquí. Encara que no sigui molt conegut, el premi Sambori de narrativa juvenil és el premi més important al País Valencià que es fa de narrativa curta juvenil. I tinc el primer premi!!! De moment només he guanyat el nivell comarcal (és que els premis van per fases: primer tens que guanyar al teu col·legi, després a la teva comarca i finalment, si guanyes el premi comarcal, pots aspirar al premi autònom), però el primer premi em dóna aspiracions per a guanyar a nivell autònom. Quina il·lusió!!!!
El tercer, i últim, fet important és que el meu poble (La Llosa de Ranes) ha guanyar el concurs Maremàgnum!!!! Us explico: el concurs Maremàgnum és un que feien a Canal 9 els dissabtes i els diumenges a les 10 del matí per això de la copa de vela que es farà a Valencia. Doncs bé, al concurs hi anaven col·legis de tots els pobles del País Valencià i s'anaven fent eliminàtories. I el col·legi de la Llosa de Ranes (representat al concurs per 10 xiquets) van anar ahir a gravar la final (que s'emitirà el dia 21) i van guanyar!!!!!! Resumint, que La Llosa ha guanyat el concurs Maremàgnum de tot el País Valencià!!! Ha guanyat a Elx, Castelló, Alacant, les monges de Torrevella, a tots!!!!!!
En fi, només dir-vos que hui ha sigut un dels dies més feliços de la meva vida.
Respostes
-
RE: COMPLEIXO ANYS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Carme Cabús | 07/05/2005 a les 14:49
Per molts anys per tot: per l'edat i els premis. Que poguem seguir llegint-te i comptant amb tu. És un luxe i un plaer.
-
RE: RE: COMPLEIXO ANYS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
marga | 07/05/2005 a les 15:31
xicot felicitats per tot!!!
tinc un net d'un any i ja voldria que fos com tu.!!!.sigues tan bo en la resta de ta vida.
-
RE: RE: RE: COMPLEIXO ANYS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ROSASP | 07/05/2005 a les 16:14
Moltes felicitats!!!
Quina casualitat, ahir la meva filla també va fer tretze primaveres.
M'alegra molt que hagis guanyat aquest primer premi, de ben segur et donarà encara més impuls per continuar escrivint.
Amb la teva imaginació i passió per escriure, de ben segur arribaràs molt lluny, però sobretot creu en tu mateix i fes el que més t'agradi, que és el més important...
Un petonàs!!!
-
RE: COMPLEIXO ANYS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Manel | 07/05/2005 a les 18:14
Enhorabona per tot, paisà!!!
La veritat és que els de La Costera ... som collonuts
-
anys i anys...
Shu Hua | 07/05/2005 a les 20:21
... moltes felicitats... i que ens convidis a tots plegats... és broma. Em pensava que ja tenies 13 anys. Tan jovenet i ja has guanyat un premi, pots estar ben content. Lo de l'hospital de monges no és cap mal, que jo sàpiga, Recorda-te'n de felicitar també la teva mare, que és qui ho va passar malament, aquell dia... i bé, un cop et va conèixer cara a cara. Li has demanat mai que t'expliqui què va sentir, com va anar?
Confesso que no he llegit Confessa, però ho tinc en ment. I confesso que no sabia res del concurs del poble, però me n'alegro. I ja està. Que t'ho passis molt bé.
Glòria
-
RE: Per molts d'anys i enhorabona¡¡¡¡¡¡¡¡¡
Josep Bonnín Segura | 07/05/2005 a les 20:44
Jospe endavant tant amb els anys com amb la creació literària. Tretze estirades d'orella pels teus tretze anys, i no afluixis que dus una bona carrera de relataires.
Una fortisssima aferrada pel coll des de Biniaraix.
Josep
Respon a aquesta intervenció
Nous recomanats editora
Últims comentats
- UN MATÍ QUALSEVOL (2 comentaris)
- Testimoni al darrer poblat (IV) (2 comentaris)
- Parlant sol (2 comentaris)
- Deconstrucció (1 comentaris)
- La sal de les ferides 42/60 (1 comentaris)
- EN UN PAIS ORIENTAL, .... (1 comentaris)
- Piranda (3 comentaris)
- Caient com mosques. (1 comentaris)
- Confessions inconfessables. [text no creat amb IA] (1 comentaris)
- La sal de les ferides 41/60 (1 comentaris)
Nous més llegits
- Una part de mi es va quedar amb tu, i una part de tu viurà sempre amb mi (6066 lectures)
- Sobre les inquietuds (486 lectures)
- L’EFECTE DELS NEUTRONS SOBRE L’EXTREMA DRETA (272 lectures)
- POLS DE LLUM (261 lectures)
- PROTOCOL DE CURES (195 lectures)
- Confiança en les Alternatives (178 lectures)
- La impudícia del vestit (155 lectures)
- Els misteris de la creació literària. [text no creat amb IA] (148 lectures)
- El fals temps d'ahir (136 lectures)
- Resar o renegar? [text no creat amb IA] (128 lectures)
Nous més comentats
- L’EFECTE DELS NEUTRONS SOBRE L’EXTREMA DRETA (5 comentaris)
- POLS DE LLUM (4 comentaris)
- PROTOCOL DE CURES (3 comentaris)
- Resar o renegar? [text no creat amb IA] (3 comentaris)
- Novel·les episòdiques de temàtica matemàtica. [text no creat amb IA] (3 comentaris)
- El fals temps d'ahir (3 comentaris)
- Els misteris de la creació literària. [text no creat amb IA] (2 comentaris)
- UN MATÍ QUALSEVOL (2 comentaris)
- La sal de les ferides 40/60 (2 comentaris)
- La impudícia del vestit (2 comentaris)
Nous més votats
- PROTOCOL DE CURES (Agrada a 4 relataires)
- L’EFECTE DELS NEUTRONS SOBRE L’EXTREMA DRETA (Agrada a 3 relataires)
- UN MATÍ QUALSEVOL (Agrada a 3 relataires)
- POLS DE LLUM (Agrada a 3 relataires)
- La sal de les ferides 40/60 (Agrada a 2 relataires)
- La sal de les ferides 41/60 (Agrada a 2 relataires)
- A ulls clucs (Agrada a 2 relataires)
- Una part de mi es va quedar amb tu, i una part de tu viurà sempre amb mi (Agrada a 1 relataires)
- La impudícia del vestit (Agrada a 1 relataires)
- Les flors que culls (Agrada a 1 relataires)