Cercador
Llista categories

Quim Gómez
Barcelona,5 Relats, 8 Comentaris
4378 Lectures
Valoració de l'autor: 9.75
Biografia:
Soc informàtic de professió, però ho estic deixant a poc a poc per ser escriptor.Fa temps que escric relats curts amb els que he guanyat alguns premis que no han estat publicats i que podeu trobar a la meva web:
• “Llàgrimes de pluja” (2015) guanyador del certamen literari Fàbrica de Contes del I Saló d’Escriptura de Barcelona
• “Flors del meu jardí” (2011) 3er Premi del XXI Jocs Florals del Raval, modalitat narrativa
• “Assassins al metro” (2011) 1er Premi del XI CONCURS LITERARI SANT JORDI de Xarxa de Dones de 50 i més, modalitat narrativa catalana.
He fet els cursos de l’itinerari de Novel·la de l'Escola d'Escriptura de l'Ateneu barcelonès, on es va formar el Col·lectiu 307, un grup d’alumnes de l'escola, els quals vam publicar "Onze relats i quatre monstres" (Bubok, 2011), una antologia que inclou els meus relats: "Iniciació estel·lar", "Un mal dia" i "El flautista".
Fruït de completar l'itinerari de narrativa, neix "L'esguard de la bèstia", la meva primera novel·la, de gènere negre, guanyadora del premi Vilassar de Noir 2019 (Llibres del Delicte, 2020).
El novembre de 2020 publico amb GDM Guerra de Mitos “Sherlock: Ensayos Fabianos”, un joc de cartes en castellà on els jugadors fan d’investigadors del cas que se’ls presenta i que ja ha estat traduït al rus, l’alemany, l’italià, el polonès i l’anglès.
El gener de 2021 es publica “Delinqüents” (Llibres del Delicte, 2021), una antologia de relats negres a cura de Marc Moreno, on hi ha el meu relat “El cas de la pandèmia” en companyia d’autors de renom com Anna Maria Villalonga, Sebastià Bennasar, Pep Prieto o Salvador Macip entre altres.
El març de 2022 Raig Verd publica “Sexe Fora de Norma”, una antologia de relats eròtics fora de la norma hetero-patriarcal, on hi ha el meu relat “Sota la pell”. Aquesta antologia es publica també en castellà.
He fet també els cursos de narrativa fantàstica d'en Ricard Ruiz Garzón, on s'ha gestat el grup Frikípuls, una comunitat de malalts de la lectura i l’escriptura fantàstica i que ha donat com a fruit l’antologia en castellà “Arcana Sectarium” (Apache Libros, 2022), una col·lecció de 15 relats de gèneres fantàstics (ciència-ficció, fantasia i terror), on hi participo amb el relat “Ursa Major”.
Per acabar, s’ha publicat el meu primer relat en italià, “Tempus non fugit”, a l’antologia “Racconti Fantasy” (Historica Edizioni, 2022).
Web: https://quimgomez.cat
Últims relats de Quim Gómez
Un somriure particular
Quim Gómez - 15-02-2011 - 610 Lectures - 0 comentaris
Temps estimat: 3 minutsQué tenia en Ferran de particular? més
Assassins al metro
Quim Gómez - 12-02-2011 - 708 Lectures - 1 comentaris
Temps estimat: 3 minutsUna sorpresa l'esperava a l'andana del metro. més
Llàgrimes de pluja
Quim Gómez - 26-12-2008 - 966 Lectures - 3 comentaris
Temps estimat: 1 minutUna mare, una filla, i els seus homes. més
Aquest matí
Quim Gómez - 25-12-2008 - 738 Lectures - 1 comentaris
Temps estimat: menys d'un minut... més
Les flors del meu jardí
Quim Gómez - 31-05-2008 - 1356 Lectures - 3 comentaris
Temps estimat: 5 minutsHi ha qui pot morir d'amor, encara que no del tot. més
Últims comentaris de l'autor
-
Quim Gómez | 09-05-2011
3er premi dels XXI Jocs Florals de Raval 2011
-
Quim Gómez | 06-05-2011
1er Premi del XI CONCURS LITERARI SANT JORDI 2011 de Xarxa de Dones de 50 i més, modalitat narrativa catalana
Ajuda'ns amb un donatiu
Nous recomanats editora
Últims comentats
- L'home que passejava cementiris (3 comentaris)
- La punyetera acceleració de Coriolis (4 comentaris)
- PONT DE BOLASSELL. BEGET. CAMPRODON. EL RIPOLLÈS / LA GARROTXA SOBIRANA (2 comentaris)
- A cada costat de la finiestra (5 comentaris)
- Intimitat pública (4 comentaris)
- PLORO (2 comentaris)
- PERFIL D'ABRIL (20 comentaris)
- La fe de la mare (26 comentaris)
- Monòleg en el cementiri de Montjuïc . (del repte clàssic) (3 comentaris)
- EL SEMÀFOR (16 comentaris)
Nous més llegits
- EL SEMÀFOR (348 lectures)
- Verd esperança (280 lectures)
- Si la vida és tant fràgil (227 lectures)
- SENSE POR A ESTIMAR (226 lectures)
- Amb una mà a la butxaca (194 lectures)
- La màgia de l'amistat (188 lectures)
- UNA DE NASSOS (165 lectures)
- CAN JORNET. GALLECS. MOLLET DEL VALLÈS (159 lectures)
- OLORS (154 lectures)
- Caront (126 lectures)
Nous més comentats
- EL SEMÀFOR (16 comentaris)
- La màgia de l'amistat (13 comentaris)
- Amb una mà a la butxaca (11 comentaris)
- Verd esperança (10 comentaris)
- UNA DE NASSOS (10 comentaris)
- SENSE POR A ESTIMAR (9 comentaris)
- OLORS (8 comentaris)
- L’ESTIMADA GATA ‘CRISTA’ (8 comentaris)
- La paret( presentat al Repte clàssic, amb algunes variacions) (8 comentaris)
- Llauradors postisos (6 comentaris)
Nous més votats
- Verd esperança (Agrada a 4 relataires)
- UNA DE NASSOS (Agrada a 3 relataires)
- Llum zenital (Agrada a 2 relataires)
- La màgia de l'amistat (Agrada a 2 relataires)
- Caront (Agrada a 2 relataires)
- Un pet anònim (Agrada a 2 relataires)
- Poema Quimeta amb paràfrasi explicativa (Agrada a 1 relataires)
- Amb una mà a la butxaca (Agrada a 1 relataires)
- UN POLSIM FUMAT (Agrada a 1 relataires)
- UN FORAT AL MITJÓ (Agrada a 1 relataires)