Noia busca noi

Un relat de: Tiamat

NOIA sense res a destacar, apart d'intel·ligència, bellesa i simpatia, BUSCA NOI d'entre 18 i 22 anys, amb bon físic, altura mínima d'1'73m, pes adequat a la seva altura, cabell fosc, curt o llarg segons com millor li quedi, ulls negres i vius amb una espurna d'intel·ligència, sense bigoti ni barba espessa, només una mica de barba mal afeitada, que dóni sensació de masculinitat i no de falta d'higiene personal, nas i orelles sense péls que en sobresurtin, bona dentadura, ungles netes i ben tallades, sense pèl a l'esquena, una mica de pèl al pit sense que surti pel coll de la samarreta, braços, pit i cames musculosos sense que el múscul sigui tan marcat que es converteixi en una cosa antinatural, cul que s'aguanti al seu lloc, cames sense depilar, peus que resisteixin llargues passejades, que sigui estudiant universitari o treballador amb possibilitats de promoció, que gaudeixi d'una bona base econòmica i de pis pròpi, que no fumi tabac, ni sigui un gran aficionat a l'alcohol, amb bona salut però sense obsessionar-se, atent però no empalagós, romàntic però no suat, intel·ligent però no pedant, amb sentit de l'humor però sense ser ofensiu, generós però no estúpid, sensible però no ploraner, que disfruti del sexe i es conegui a la perfecció les postures de les pàgines 9, 15, 18, 19, 23 i 36, del kamasutra, tingui alguna noció de les de les pàgines 13, 25, 31 i 34, i que no vulgui provar mai la de la 33, que sàpiga cuinar, planxar, rentar la roba i els plats, netejar les finestres i el bany, cosir, que no faci soroll quan mengi, ni ronqui per les nits, que mantingui un nivell més o menys constant de conversació però que calli així que se li demani, que estimi els animals -no sexualment parlant-, que li agradi viatjar, fer massatges, mirar les estrelles i com arriba el metro a l'estació, ballar ska, que no faci faltes a l'escriure, que toqui algun instrument -abstenir-se flautes de bec-, que li agradi el menjar mexicà, japonès, grec, indi, etc, que parli alemany, anglès, italià i nocions bàsiques d'espanyol i de japonès, que tingui ideologies clarament d'esquerres, que entengui el català i Catalunya, que escolti música metal i tingui una bona col·lecció de cd's, que no faci pessigolles, sense pares per conèixer, sense ex-xicotes geloses i sense amics aclaparadors, amb carnet de conduir B, preferentment ateu, PER RELACIONS ESPORÀDIQUES.

Comentaris

  • Genial!!!!![Ofensiu]
    Magdala | 04-07-2021 | Valoració: 10

    Espectacular, el noi, i encara més el relat. M agrada moltissim, he rigut molt, i que li agradi veure com entra el metro diu molt d una persona...

  • Busca, busca....[Ofensiu]
    Prou bé | 02-07-2021

    Tampoc demanes tant si t-'hi fixes bé! Potser ho pots aplegar tot però hauries de canviar el títol de l'anunci...noia busca noiSSS, uns quants! Amb total cordialitat

  • genial!!!![Ofensiu]
    Nyanga | 19-10-2009

    Jajajaja....no he rigut més perquè no es pot!!!

    Però t'aviso...no cal que busquis més..perquè el tinc jo!!!! Aixi que el vaig trobar no vaig parar fins a aconseguir-lo!! :) Es clar, amb algunes variacions.... :)
    jajaja!!

    m'ha encantat, bonissim!!!!

  • Senzillament impressionant...[Ofensiu]
    Kyra | 12-01-2009 | Valoració: 10

    M'he fet un bon fart de riure, l'he trobat molt original, tot i que segurament... és més que improvable que un noi així pugui existir... però ja ho diuen que somiar és gratuït.

    Personalment, però, prefereixo un noi amb imperfeccions i algun que altre defecte... són molt més interessants.

    Un petó,
    Kyra.

  • quan el trobis m'avises[Ofensiu]
    gore_cat | 12-01-2009

    suposo que queda molt per buscar.
    excel·lent.

  • Molt bo![Ofensiu]
    blaiv74 | 12-01-2009 | Valoració: 10

    M'agradat molt, sobretot el final inesperat!
    FELICITATS!

  • Hola, vols enviar-ho a tribuna@guimera.info ?[Ofensiu]
    Antonio Mora Vergés | 24-10-2008 | Valoració: 10

    Segur que tindras més possiblitats - de trobar noi, està clar ! -

    El relat com annec a l'email a tribuna@guimera.info

    I si ens vols fer arribar la imatge - una qualsevol - també com annex a l'email.

    Coneixes Guimerà ?

    I, la pàgina www.guimera.info ?

    Ens encantarà publicar aquesta i més històries teves.

    Gràcies.

    tribuna@guimera.info
    Antonio Mora Vergés

  • molt bo[Ofensiu]
    atrapasomnis | 18-07-2008 | Valoració: 10

    Si senyora, mha agradat, algun dia intentaré fer un texte igual que el teu però canviant el gènere.

    Un altre de la generació del 85.

    Salut

  • ja ja![Ofensiu]
    Sonyes | 18-07-2008 | Valoració: 9

    Si el trobes ja m'ho explicaràs.....

  • Busca. busca...[Ofensiu]
    Djalí | 13-02-2008

    i si trobes fes-te'n una estàtua de marbre ben blanca i prou gran per a què quan comenci a perdre les seves qualitats l'una rere l'altra no et sàpiga tant de greu...

  • llegit i demano uns quants punts i apart[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 13-02-2008 | Valoració: 8

    M'agradat molt el teu relat. LLegit tot respirant estones.

    Malgrat tindre més de.... he segui llegint.

    Practico i ensenyo el massatge sensitiu... i altres coses que dius també.... l'edat és una xifre llunyana.

    T'animo a trobar.

  • mmm, interessant![Ofensiu]
    Bernat J | 13-02-2008


    Jajaja, m'ha fet molta gràcia el text, molt ben trobat, encara que em sembla que el que demanes és gairebé impossible! Ara, menys en això del fumar en la resta m'assemblo bastant!:P Tot i que em falten uns mesos per tenir els divuit i anar a la uni i que del camasutra no en tinc ni la més remota idea la resta bastant adequat...:P jajaja

    en fi, que m'ha fet molta gràcia!

    apa, ja aniré passant

    julià.

  • No compleixo els requisits[Ofensiu]
    Avet_blau | 13-02-2008 | Valoració: 10

    No compleixo els requisits,ni de bon troç.
    i per mes que hi penso, no conneixo ningu
    ben situat.
    malgrat tot, de ser-hi, hi es,
    cal trobar-lo.
    Manquen els defectes , que tots en tenim sino no seriem humans.

    Avet

    Els japonesos aviat llençaran al mercat el robot : "MasKloT-725" que s' acosta molt
    a les pretensions.

  • holaps[Ofensiu]
    petit marrec | 13-02-2008 | Valoració: 9

    realment tots ens ilusionem al veure un relat d'alguna noia k busca noi, esperem ser nosaltres i complir les expectatives, pero despres acabem amb la moral per terra.

    jejejeje, es genial de veritat .

  • Com és que...[Ofensiu]
    Underneath | 24-06-2007

    Tots els homes ens donem per al·ludits? xD

    serà que som tots uns creguts?

  • "tot es mentida"...........[Ofensiu]
    joan-arcaic | 24-06-2007 | Valoració: 7

    ostres Tiamat t'has passat 3 pobles....¿com que la página 33 del kamasutra no? ¿que dimonis vol dir aixó? precisament la 33 havia de ser? sincerament, soc tal y com descrius al text. tinc totes aquestes virtuts i algunes més. tanmateix la meva posició preferira del kamasutra es exactament la que surt vellament narrada a la pàgina 33. ja sé, ja sé. al principi pot incomodar. tanmateix amb una miqueta de pràctica i basalina (o mantega, com aquella mítica pelicula) tot es diversió.......
    una auténtica llástima.....

  • ei, jo en vaig coneixer [Ofensiu]
    gypsy | 15-02-2007 | Valoració: 10

    un, justament així.
    I en tinc tres clons!!!!

    podem negociar.....


    smuakkssss admirats

  • Mmmmm...[Ofensiu]
    Yáiza | 09-02-2006

    Si trobes un noi que compleixi totes aquestes condicions (el color de cabells i ulls pot variar), que se senti atret per les dones (punt important) i que sigui solter (impossible), me'l presentes ehh!!

    Molt xulu, el relat!!!

    Yáiza

  • i diuen que jo demano massa....[Ofensiu]
    DeboRa | 27-12-2005 | Valoració: 8

    bones! Nomes dir-t que m'ha ncantat el teu relat! Es que, ncara que sigui per relacions esporadiques, t'ha de agradar amb qui estas!! i qui sap si d'aquesta relacio pot sorgir un amor ?
    Molt xulu ^^!!

  • Vaja...[Ofensiu]
    Anònim | 21-12-2005 | Valoració: 10

    jo ja no podria ser... :(
    No tinc carnet de conduir! xD

    Un relat excel·lent!

  • Esporàdica??[Ofensiu]
    SieMenS | 14-12-2005

    Una home així no es pot deixar escapar!!
    Uff..
    Potser tots, TOTS els requisits, no són inprescindibles, però la gran majoria..qui els cumpleixi, que es prepari!!
    Ara, tampoc és pla de que totes els demanem així, tot i que..QUIN BOMBÓ!!

    El relat, perfecte, molt boo! El que donaríem per tenir-ne un així!

    Per cert, que comparteixo opiní amb "ximxim"

    "Quin final més bo!!!
    ximxim | 23-08-04 | Valoració: 9

    [marcar com a ofensiu]
    Anava llegint i pensava: jo també, jo també vull, sí, sí, aquest punt també està bé, és la descripció exacta del què busco...
    S'ha de tenir collons per trobar un tiu així i dir-li que només vols relacions esporàdiques! (I mai millor dit, perquè no crec que cap tia ho fes! jajaja)
    Molt bo!

    Mercè "

    Petons, i segueix així! Aviam quan un home ens fa una descripció del prototip de dona perfecta!

    PauLa*

  • no sóc de les q fa comentaris, xo un relat així...[Ofensiu]
    Airin | 10-09-2005

    s'havia de comentar!!!
    demanes mlt, mlt, mlt!!! i Què? que no hi tens cap dret, potser?? Per demanar, que no quedi! I és clar que va bé per a una relació esporàdica, no se'n pot anara una al llit amb qualsevol!! Ara, t'he de dir una cosa. De tios així, només n'hi pot haber un, al món, perquè especificant tant... I no sé perquè, però juraria que és japonès... XDD

    Felicitats, guapa, segueix escribint!

  • has trobat al teu princep blau!!![Ofensiu]
    instants | 10-09-2005

    bé de fet reuneixo tots els requisits( tinc 26 anys, fumo molta maria, bec martini blanc amb cocacola, estic de lloguer, la meva promoció laboral és contemplar el paisatge, en relació al kamasutra estic d'acord no m'agrada la pàgina 33, prefereixo una bona introducció amb preàmbuls, estudis universitaris en procés, em mola el punk ....)però hi ha una condició sinequanom.... les relacions esporàdiques han de ser a l'ascensor que ajuda al treketeke.

    Salut i anarquia!

  • has trobat al teu princep blau!!![Ofensiu]
    instants | 10-09-2005

    bé de fet reuneixo tots els requisits( tinc 26 anys, fumo molta maria, bec martini blanc amb cocacola, estic de lloguer, la meva promoció laboral és contemplar el paisatge, en relació al kamasutra estic d'acord no m'agrada la pàgina 33, prefereixo una bona introducció amb preàmbuls, estudis universitaris en procés, em mola el punk ....)però hi ha una condició sinequanom.... les relacions esporàdiques han de ser a l'ascensor que ajuda al treketeke.

    Salut i anarquia!

  • has trobat al teu princep blau!!![Ofensiu]
    instants | 10-09-2005

    bé de fet reuneixo tots els requisits( tinc 26 anys, fumo molta maria, bec martini blanc amb cocacola, estic de lloguer, la meva promoció laboral és contemplar el paisatge, en relació al kamasutra estic d'acord no m'agrada la pàgina 33, prefereixo una bona introducció amb preàmbuls, estudis universitaris en procés, em mola el punk ....)però hi ha una condició sinequanom.... les relacions esporàdiques han de ser a l'ascensor que ajuda al treketeke.

    Salut i anarquia!

  • has trobat al teu princep blau!!![Ofensiu]
    instants | 10-09-2005

    bé de fet reuneixo tots els requisits( tinc 26 anys, fumo molta maria, bec martini blanc amb cocacola, estic de lloguer, la meva promoció laboral és contemplar el paisatge, en relació al kamasutra estic d'acord no m'agrada la pàgina 33, prefereixo una bona introducció amb preàmbuls, estudis universitaris en procés, em mola el punk ....)però hi ha una condició sinequanom.... les relacions esporàdiques han de ser a l'ascensor que ajuda al treketeke.

    Salut i anarquia!

  • has trobat al teu princep blau!!![Ofensiu]
    instants | 10-09-2005

    bé de fet reuneixo tots els requisits( tinc 26 anys, fumo molta maria, bec martini blanc amb cocacola, estic de lloguer, la meva promoció laboral és contemplar el paisatge, en relació al kamasutra estic d'acord no m'agrada la pàgina 33, prefereixo una bona introducció amb preàmbuls, estudis universitaris en procés, em mola el punk ....)però hi ha una condició sinequanom.... les relacions esporàdiques han de ser a l'ascensor que ajuda al treketeke.

    Salut i anarquia!

  • Quin final!![Ofensiu]
    Gemma34 | 10-09-2005 | Valoració: 10

    Ostres. t'he descobert avui i amb aquest ja van 2 relats teus.
    Bon descobriment. Aquest relat m'ha fet riure perquè en tot moment esperava alguna cosa a canvi, i resulta que el final no podia ser millor.
    Et seguiré llegint!

    Gemma34

  • És realment bo![Ofensiu]
    Perestroika | 16-06-2005 | Valoració: 10

    He rigut moltissim! tant que he cridat a la familia i els hi he llegit a tots! Je, je, je! Felicitats! I gràcies per aquesta estona tant agradable! Feia molt que no reia així....

    Un petonàs i el meu vot!

  • Molt divertit[Ofensiu]
    Pink Panther | 16-06-2005

    És molt divertit, està ben escrit i a més cumpleix la funció d'anunci (ja veus quans voluntaris han sortit!)

  • dues coses[Ofensiu]
    ranma | 20-04-2005

    m'encanta això últim de "sense amics aclaparadors". segona cosa: què vol dir "que no fumi tabac"? pot fumar crak? opi?

  • AnNna | 17-04-2005 | Valoració: 10

    em pensava que l'havia comentat... :S
    l'he llegit varis cops... m'encanta el teu humor... i ho saps....
    perdona si estava una mica massa teletubbie a la trobada! però es q u necessitava!!!
    kisses!!!
    aNNNa

  • Ja era hora[Ofensiu]
    Noa | 16-04-2005

    Ja era hora de que algú se n'enfotés d'aquest tema perquè realment la gent es passa molt.
    El teu, molt ben escrit i pensat.

  • jejeje[Ofensiu]
    neret | 12-02-2005

    doncs jo per una relació esporàdica no em poso a aprendre castellà!

  • he rigut molt!![Ofensiu]
    Gerard Germain Gonzàlez | 03-02-2005 | Valoració: 9

    Un text molt divertit i més difícil d'escriure bé del que sembla... i un gran final!! xdd

    No et dono el meu mail perquè només dec complir un 60% del què demanes... ^^

    Salut!

  • QUE¿[Ofensiu]
    Caustic | 03-02-2005

    t'has oblidat de de posar un num. de telefon
    i no savia on trucar, cupleixo tots els requisits demanats amb un plus de bona dotació....
    jajaja....

    aixi m'agrada uns bons estreotips per posar-nos ho mes dificil!!!

    una curiusitat jo soc del: 20-10-85 ets mes gran que jo per unes hores!!

    el relat es una mica ironic no? perque sino et pases un ou!! m'ha fet molta gracia!!

  • Simplement genial![Ofensiu]
    Ullets | 27-12-2004


    M'ha fet molta gràcia... pq moltes de les coses que dius, son aquelles que sempre he pensat, i que mai he dit en veu alta!
    Salut!

  • Collons!![Ofensiu]
    maurici | 27-12-2004

    Com diria el sr. Marcel·lí, això és una disbauxa! les dones d´avui ja no són el que eren!
    La veritat és que és molt bo i em sembla que és tornar la pilota a allò que els homes hem fet durant molts i molts anys.
    Endavant!

  • divertidissim!![Ofensiu]
    silvia_peratallada | 09-12-2004

    bé...suposo que és l'ideal d'unes quantes....en aquest cas coincidim...jeje
    molt bo, de debó!!
    original, i amb el toc d'humor que el fa imprescindible en qualsevol pàgina d'anuncis amb dignitat...(no n'hi ha, no??)
    moltes felicitats
    endavant!!!!

  • És molt bo!!![Ofensiu]
    Linkinpark | 07-11-2004 | Valoració: 10

    Ho eres més explícita o hi hauran molts a la porta de casa amb totes aquestes coses. És divertit i no pots parar de lllegir-lo. És millor que "On ets, amor de la meva vida, oh! on ets? (així, en to dramàtic)", i això que aquest és força bo. Seré repetitiu però:
    No paris mai d'escriure!!!!!!

  • a aquest pas, pocs tius trobaràs, eh?[Ofensiu]
    FRAN's | 06-09-2004 | Valoració: 9

    jo d'aquesta mena en coneixo 5 o 6 però, al ser només per a relacions esporàdiques poder s'ho prendrien malament... què hi farem?

  • Hahahahah!![Ofensiu]
    Queca | 06-09-2004 | Valoració: 10

    Noia!! I ja de pas que tingui un germà bessó! haha, encara que per relacions esporàdiques no, perquè jo trobo un home així, i m'hi caso! (i mira que a mi el matrimoni... nanai).
    Posats a demanar, que no falti una bona cartilla!!
    Molt bo, de debó, i quan he llegit l'última frase.. hahaha, de veritat. (Més expressiva no puc ser...) ;p
    Apa noia, molta força!!

  • i res més?[Ofensiu]
    Dolça | 28-08-2004 | Valoració: 9

    I no demanes res més? Posats a demanar... que tingui un bon cotxe, i un bon xalet, i unes quantes ajudants. Ara el que m'ha agradat més és que només cal que tingui nocions de castellà.

  • Com sempre...[Ofensiu]
    Vicenç Ambrós i Besa | 24-08-2004 | Valoració: 10

    Veig que els anglesos t'han decebut... Tu tranqui, que amb aquest brevíssim esquema segur que en pesques algun aviat (jo no compleixo totalment l'esquema, però si a última hora et repenses modificar alguna cosa com ara les llengües i... bé, poca cosa més, ja ho saps, jejeje; penja un altre anunci!!!)
    Vinga, revolucionària, benvinguda a casa!

  • Biel Martí | 24-08-2004 | Valoració: 8

    Ei, que sóc jo! Només que fumo i en tinc 31 i no sé japonés... Ah, no, que això no és una pàgina web per lligar, m'he confós, perdona (ejem, ejem)...

    Força bo, de debò.

    Biel.

  • El terremoto...[Ofensiu]
    pèrdix | 24-08-2004

    Fas ben fet, la veritat. Com jo, sense uns mínims coherents ni faig l'esforç de sortir de casa.

    Veig que has vingut amb molta rauxa des de la pèrfida albión (perdoneu-me tots plegats la llicència). Quan has arribat, canviant l'ordre del número de comentari sortia la teva edat, i ara, comptant aquest , ja estàs a punt d'organitzar la inefable, forçada i normalment patètica, festa dels 40 anys. Ai, com passa el temps, no me'n se avenir..

    Apa bitxo, que portes aqui dos dies i ja tens la web esvalotada.

    Una abraçada

  • Molt guai. ALTRA VOLTA.[Ofensiu]


    Aquest també és molt divertit. I, com sempre, està superbenescrit.

    Molt guai. Altra volta.

  • moher | 23-08-2004 | Valoració: 9

    No et quedis curta, eh?
    El final és perfecte!

  • Quin final més bo!!![Ofensiu]
    ximxim | 23-08-2004 | Valoració: 9

    Anava llegint i pensava: jo també, jo també vull, sí, sí, aquest punt també està bé, és la descripció exacta del què busco...
    S'ha de tenir collons per trobar un tiu així i dir-li que només vols relacions esporàdiques! (I mai millor dit, perquè no crec que cap tia ho fes! jajaja)
    Molt bo!

    Mercè

Valoració mitja: 9.41

l´Autor

Foto de perfil de Tiamat

Tiamat

321 Relats

1499 Comentaris

679803 Lectures

Valoració de l'autor: 8.87

Biografia:
també al bloc d'europa de l'est
transiberia.blogspot.com,
a la revista
Revista Est'
i al mail
tiamat_relats@yahoo.es

Laura Bohigas, del 85. He estudiat filologia eslava i, en el meu temps lliure, viatjo als Balcans. Visc a Barcelona, però no en sóc. I més coses, però en l'essencial, poc més

Entre els 19 i els 22 anys vaig escriure 321 coses i les vaig anar penjant aquí. Ara m'he calmat i escric de tant en tant, però no ho penjo aquí. Llegeixo molt.