LLIURE PER SANT JORDI

Un relat de: Marina i punt
Amic,
s’acosta Sant Jordi, passegem pels carrers endiumenjats i gaudim de l’amor que s’hi respira. Vull deixar que el sol i l’aire m’acaronin la cara, que l’emoció em posi la pell de gallina i se’m neguin els ulls d’il·lusió. Que els colors i les olors d’aquest dia em facin vibrar amb la Terra i així sentir-me més viva que mai. Entre llibres i roses continuarem coneixent-nos potser, però no et confonguis perquè jo, de moment, no necessito un cavaller heroic ni sóc la princesa que tu voldries.
Deixem passar aquesta bonica Diada, amarem-nos plegats del seu encís i després ens quedarà el record d’una amistat passatgera, estones de confidències i la passió d’una nit de sexe amb maduixes i xocolata.




Comentaris

  • Bona vesprada, Marina: [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 12-10-2023

    Espere que tot et vaja bé i la salut siga la teua aliada.
    Et comente que ja en tinc un nou poema editat i si et ve de bé, t'invite a llegir-lo. Fa temps que no m'has llegit.
    Gràcies, mil per ser una bona relataire.
    Cordialment.

  • El valor de la llibertat[Ofensiu]
    fesolmenut | 15-05-2023 | Valoració: 10

    Bon dia, Marina i punt,

    quin relat més suggerent reclamant el Sant Jordi emancipat, lliure de l'obligació de la parella, però sense perdre el record d'un amor, encara que sigui passatger. Visca la llibertat de viure les relacions com cadascú cregui més adient.

    Molt bon relat / reflexió!

    PD: gràcies pel comentari a "Maledicció subtil i altres coses".

  • Invitació vitalista i colorista[Ofensiu]
    Pallars | 13-05-2023

    Una petita joia que ofereix de tot al lector: bellesa, tendresa, reafirmació personal, sexe, amistat. I tot plegat emmarcat en l'esplèndida diada de Sant Jordi on els colors i les olors juguen un paper fonamental.
    Sensacions i emocions a dojo. Molt bonic !
    Salutacions.

  • DIADA[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 30-04-2023 | Valoració: 10

    Relat animat al voltant de la Diada. Enhorabona.
    Agraeixo el teu comentari al meu Relat.
    Salutacions,

  • Maduixes i xocolata, mmm[Ofensiu]
    E. VILADOMS | 26-04-2023

    Desitjo que hagin resultat ben bones les maduixes amb xocolata.
    Gràcies per comentar el meu relat. Si no m'equivoco ens vam conèixer diumenge a la paradeta de l'ARC, oi?

  • Interessant [Ofensiu]
    joandemataro | 25-04-2023

    Una manera diferent i intensa d'enfocar la Diada que denota personalitat i fortalesa. Et felicito pel teu escrit i t'agraeixo molt la teva lectura i comentari al meu poema.
    Salutacions
    Joan

  • M’ ahrada[Ofensiu]
    montserrat vilaró berenguer | 25-04-2023 | Valoració: 10

    M’ agraden les teves paraules . Prometo llegir els teus escrits i procuraré deixar fe banda el meu desencís per escriure perquè forma part fe mi i no ho puc deixar.

  • Dolç de Sant Jordi.[Ofensiu]

    Malgrat que els nostres detractors malden per convertir el nostre Sant Jordi en el mercenari "Dia del Libro", no ens podran furtar la il·lusió, les sensacions al cos que tan mestribolament descrius, m'he sentit del tot emmirallat!. En tota aquesta cascada de mots que fas servir per recordar-nos aquesta alenada de llibertat i cultura que és Sant Jordi, i àdhuc et permets el luxe de coronar aquest relat amb una pinzellada de sensualisme. Vet aquí la cirereta d'aquest dolç literari

  • desmitificar[Ofensiu]
    Atlantis | 22-04-2023

    Desmitificar el relat de la princesa i sant Jordi. M’ha agradat aquest final de “ sexe, maduixes i xocolata”. Gaudeix-lo!!!

    Gràcies per llegir-me. Els poemes son mes difícils de comentar si no hi estàs avesada, però gràcies per dir-me que els llegeixes.

  • Sant Jordi i el Drac[Ofensiu]
    aleshores | 20-04-2023

    Acord de claretat, sens dubte!

    Moltes gràcies per la lectura i el comentari que m’has fet.

  • L'encís de la Diada: [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 20-04-2023 | Valoració: 10

    Com si fora un conte escrit com a prosa poètica, sobre la diada de Sant Jordi amb el teu amor. Ho he sentit a flor de pell. Preciós, Marina.

    Gràcies per la teua opinió sobre el meu poema Moreneta del meu cor, on em dius que és un dolç de poema. Sí, em va costar moltes hores per a redactar-lo.

    Cordialment.
    PERLA DE VELLUT

  • Sant Jordi[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 20-04-2023 | Valoració: 10

    Un relat molt original amb un caire musical que desborda alegria i entusiasme del principi al final. Senzill i entranyable. I un acabament esplèndid.

    M'ha agradat molt. Bona diada!!

    Rosa.

  • PASSEIG [Ofensiu]
    Joan G. Pons | 20-04-2023 | Valoració: 10

    Suggerent Relat. Una bona passejada compartida. Enhorabona.
    Agraeixo el teu comentari al meu Relat.
    Salutacions cordials i feliç diada de Sant Jordi.

  • Sant Jordi[Ofensiu]
    Prou bé | 20-04-2023

    Quin bonic i original relat parlant de la diada de Sant Jordi i de com gaudir-la: amb il·lusió i sense esperances vanes!
    Que et sigui així mateix!
    Amb total cordialitat

  • Dia senyalat[Ofensiu]

    Bon dia, Marina i punt:

    Tenir il·lusió i gaudir d'un dia senyalat com Sant Jordi ha de ser meravellós.
    Intentar conèixer a una altra persona a la que anomenes "amic" a partir de bons moments compartits que descrius al relat ha se ser captivador per a l'ànima.

    Endavant amb la diada!

    Una abraçada,

    Helena

Valoració mitja: 10

l´Autor

Marina i punt

14 Relats

165 Comentaris

6633 Lectures

Valoració de l'autor: 9.97

Biografia:
Nascuda a Mataró l'any 60, només desitjo que la vida em segueixi acollint amablement com fins ara. M’estreno en això d’escriure i compartir-ho. Veurem com me’n surto.