DEIXAR ESPAI

Un relat de: Marina i punt
Ja està!
Aquests dies he fet una minuciosa i acurada neteja dels àlbums de fotos, no de tots, només d'un període concret, bocins de vida, de la meva vida. Una època molt bonica, però també difícil, de la qual no volia esborrar-ne tots els records tan sols em calia fer una esbandida important. Encara no m'hi havia pogut encarar, però em va venir com un rampell, un llamp, alguna cosa que em va dir "ara és el moment, ja ha passat prou temps".
Estic contenta perquè no m'havia adonat del pes i de l'espai que m'ocupaven aquestes fotos fins que no me n'he desfet, i no parlo de l'espai de la prestatgeria. M'he tret un pes de sobre, em sento lleugera i reconfortada. Ja ho diuen que hem de deixar anar, desprendre's d'allò que ja no serveix per fer espai a coses noves que vindran.

Marina

Comentaris

  • Certament..[Ofensiu]
    Magda Garcia | 25-11-2022 | Valoració: 10

    .. desprendre's implica poder girar full i crear nous espais de vida. Molt terapèutic i alliberador això de fer neteja. Jo faig el que anomeno micro-neteges, raconets, bocinets, per anar-ho fent de mica en mica..m'hi he sentit reflectida en el teu relat. Enhorabona! I gràcies per llegir-me i comentar-me. Cordialment

  • Fotos.[Ofensiu]
    Joan Colom | 12-10-2022

    Poden ser les fotos d’un àlbum o les emmarcades a la paret o damunt la tauleta. Una solució, traumàtica, és llençar-les. Una altra és deixar-les on són i esperar que passi el temps per anar-t’hi acostumant, fins que gairebé no et diguin res.

  • Agraïments [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 25-09-2022

    Bona nit, Marina: Gràcies per la teua visita i la teua opinió sobre el meu relat "Promesos". M'alegre que t'haja agradat.
    Sí, de tant en tant, alguna cosa d'humor.
    Cordialment.

  • Comentar el comentari[Ofensiu]
    Prou bé | 24-09-2022

    Prou bé | 24-09-2022
    Hola Marina. Ja sé que és una segona part difícil i potser no vaig saber transmetre bé el que volia expressar. Per mi l'home i l'ós es troben i es reconeixen com dos éssers solitaris i boscans. Dos éssers semblants. I s'abracen. I l'home és feliç amb l'abraçada. És clar que l'ós es molt fort i la seva abraçada d'amic esdevé...
    M'agrada que em llegeixis i comentis sempre em fas reflexionar
    Amb total cordialitat

  • Bon consell, però...[Ofensiu]
    llpages | 18-09-2022

    encara que llencis els objectes del mal record, desapareixerà definitivament aquest del teu cap? En qualsevol cas, és un primer pas per esborrar-lo, i això sempre és recomanable.

  • s'ha de trobar el moment[Ofensiu]
    Atlantis | 17-09-2022

    S'ha de trobar el moment de deixar anar tot allò que arrosseguem i que no ens fa bé. Algú em va dir un dia que era important la memòria però també l'oblit. Sinó no podríem
    acumular tot allò que vivim . I si hem de guardar, millor fer-ho amb els records bonics.

  • Álbums de fotos. [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 16-09-2022 | Valoració: 10


    Les novetats que van presentant-se en la vida, hem d'acceptar-les com són. Les fotos hems fan viure el passat. M'ha agradat com ho planteges.
    Cordialment.

  • Neteja[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 16-09-2022 | Valoració: 10

    Fer neteja de les coses, també significa neteja mental i emocional. Desfer-se del passat és important com bé dius per fer lloc per a coses noves.

    Boníssima reflexió.

    Cordialment .

    Rosa.

  • Netejar[Ofensiu]
    Prou bé | 15-09-2022

    En base a una tria en els àlbums de fotografies, una bona reflexió sobre la necesitat de deixar anar... Tantes coses que no calen i fan nosa!

    AMB total cordialitat

Valoració mitja: 10

l´Autor

Marina i punt

14 Relats

165 Comentaris

6444 Lectures

Valoració de l'autor: 9.97

Biografia:
Nascuda a Mataró l'any 60, només desitjo que la vida em segueixi acollint amablement com fins ara. M’estreno en això d’escriure i compartir-ho. Veurem com me’n surto.