MARESME LLIURE I TROPICAL

Un relat de: Marina i punt
Ara que puc baixo cada dia a la platja. Hi visc ben a prop i m’agrada anar-hi d’hora amb la idea de poder gaudir d’una estona de tranquil·litat mentre la temperatura encara és suportable i no hi ha massa perill de cremar-se la pell. Poso la tovallola ben a prop de l’aigua, quasi a pet d’ones i m’instal·lo plàcidament per prendre el sol, llegir o remullar-me bressolada per les onades. Si ningú destorba, els pensaments van i venen igual que la marea, només cal deixar-los passar i assaborir el moment.
Però la cosa no surt sempre tan rodona com voldria i massa sovint me n’adono que allò que pretenc s’allunya força del què m’hi trobo ja que és impossible poder recrear-me massa en el plaent i desitjat “dolce far niente”.
La platja es va omplint i a tothom li agrada estar a primera línia. Anades i vingudes. La gent parla cridant i cridem també quan parlem pel mòbil. Guirigall dels infants del casal, el que passa venent pareos, el para-sol del veí que surt volant, la família que sí o sí han de muntar el campament literalment a tocar d’on ets tu...
Inevitable que se m’escapi algun mecasum però després, de tan normal com em sembla tot plegat, no puc sinó somriure, celebrar la vida i el privilegi de poder ser allà. I que tothom sigui feliç com vulgui o com pugui, que prou paga la pena.



Comentaris

  • La platja és per a tots. [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 08-05-2023 | Valoració: 10

    La platja és així. I no solament per al que aplega primer, perquè a l'arena de la platja es posa de gom a gom, i d'ajustar-nos a la multitud.
    Aquest no te l'havia llegit i m'ha agradat com ho planteges.
    Enhorabona, Marina.
    Cordialment.
    PERLA DE VELLUT

  • AGRAÏT....[Ofensiu]
    jomagi | 30-07-2022 | Valoració: 10

    ....pel teu amable comentari. Estimo molt Mataró... vaig treballar-hi un munt d'anys de dissenyador a Asensio al carrer Cooperativa 25. Anys meravellosos!!!
    Et segueixo. Una abraçada. Ànim hi escriu a pler!....

  • Gràcies[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 26-07-2022

    Moltes gràcies Marina pel teu comentari a Desig o Seducció . m'en alegro que t'hagi atrapat.

    Hi haurà una 2na part? Qui sap. Dependrà de la meva inspiració........

    Una abraçada

    Rosa

  • A la vora de la mar[Ofensiu]
    Prou bé | 25-07-2022

    Quina sort poder gaudir cada dia del que expliques... I tan bé que ho expliques!
    Amb total cordialitat

  • Positivisme[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 24-07-2022

    Un fet explicat amb una realitat viscuda per a tots , amb la diferència que malgrat tots els inconvenients, que en són un grapat, poder acceptar-ho i quedar-te amb la part positiva. És una actitud que es podria estendre en moltes situacions.

    Felicitats!!

    Rosa.

  • Veure l'ampolla mig plena [Ofensiu]
    llpages | 23-07-2022 | Valoració: 10

    Malgrat la massificació de les platges, la diversió de la gent que t'envolta compensa algunes incomoditats. Una visió positiva que s'agraeix en una societat amb massa elements crispadors. S'imposa un agraïment a l'autora, que bona falta fa gent que vegi l'ampolla mig plena, que per desgràcies ja tenim els telenotícies.

  • Realitat[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 23-07-2022 | Valoració: 10

    Quin retrat més encertat ens has regalat! I d'això en dic empatia. Perquè tots hem viscut el que descrius. M'agrada especialment el final optimista. Una abraçada des dels Pirineus.

    Aleix

Valoració mitja: 10

l´Autor

Marina i punt

14 Relats

165 Comentaris

6567 Lectures

Valoració de l'autor: 9.97

Biografia:
Nascuda a Mataró l'any 60, només desitjo que la vida em segueixi acollint amablement com fins ara. M’estreno en això d’escriure i compartir-ho. Veurem com me’n surto.