TANCANT ETAPES

Un relat de: Marina i punt
Fer d’educadora és una feina que va de moltes coses. Va d’amor i de vida. D’acompanyament i de respecte. D’il·lusions, de plors i de rialles. De sensibilitats i de vincles. De complicitats. D’implicació. De donar-ho tot i també de rebre-ho tot. De mirades. De paraules. De comiats. Cada final de curs és un comiat, cada inici una etapa nova. I de tot això i molt més, he anat nodrint la meva vida professional al llarg de tots aquests anys, al llarg de tota una vida..
Potser una mica nostàlgica però perfectament contenta amb el que soc i amb el que tinc, agraïda de tot el viscut i de tot el què m’enduc. Evidentment també de tot el que he donat.
I és indubtable que no tot han estat flors i violes però això potser ho escriuré un altre dia...o no.

Comentaris

  • magalo | 15-08-2022

    Es una sort que tinguis una feina que t'agradi. Amb dalts i baixos, si, però que pel que descrius tant bé sembla que t'omple i et fa feliç.
    Gràcies pel teu comentari al meu relat.
    Marta

  • Obrint -te a la vida[Ofensiu]
    Prou bé | 26-07-2022

    Enhorabona! Passem tantes hores a la feina, que una professió que t'omple és un gran regal! Gràcies per compartir.

    Amb total cordialitat o

  • Nova etapa![Ofensiu]
    llpages | 17-07-2022 | Valoració: 10

    Jo, personalment, gravaria sobre pedra el primer paràgraf del teu text, l'he trobat inspiradíssim i inspirador, un deu. Ara toca mirar endavant, i escriure aquí està molt bé, ja veuràs. Amb els millors desitjos!

  • Mestra.[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 14-07-2022 | Valoració: 10

    Com ho dius i planteges, ets o has estat educadora tota una vida, el que has descrit.
    M'ha agradat molt com ho descrius.
    Enhorabona, Marina.
    Cordialment.

  • Hola, Marina ![Ofensiu]
    kefas | 14-07-2022


    Està molt bé tot aquest enfilall de conceptes genèrics que relaciones en el teu relat, però de educats, discents, deixebles i alumnes n'hi havia o no?

  • Comentari[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 14-07-2022 | Valoració: 10

    Bon relat. "Va d'amor '. Ben cert. La tasca educadora aporta i enriqueix molt.
    Gràcies, pel teu comentari al meu Relat.
    Salutacions cordials.

  • Una nova etapa[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 14-07-2022

    Bonic resum de tota una vida dedicada a l'educació on dones i reps. D'un enriquiment que ja forma part de tu on has viscut un munt d'experiències ,que encara que també ni hagin hagut de "negatives" totes sumen . Només es tracta d'apendre de totes elles.

    Endavant!!!

    Una abraçada.

    Rosa

Valoració mitja: 10

l´Autor

Marina i punt

14 Relats

165 Comentaris

6626 Lectures

Valoració de l'autor: 9.97

Biografia:
Nascuda a Mataró l'any 60, només desitjo que la vida em segueixi acollint amablement com fins ara. M’estreno en això d’escriure i compartir-ho. Veurem com me’n surto.