Intimitat pública

Un relat de: llpages
De la pantalla de diàleg, farcida d'emoticones, es va passar a la videotrucada. Sobtadament aparegueren uns pits de volums generosos i rodonesa geomètricament perfecte, coronats per uns mugrons enravenats que semblaven projectats en 3D. Sense temps per refer-se de l'impacte visual, la càmera s'allunyà i mostrà la resta del cos nu d'una jove a qui la natura havia beneït amb totes les gràcies: des de les proporcions del cànon clàssic, els seus malucs dibuixaven contorsions a un ritme lent, arrossegant la resta de la divina anatomia en un ball d'una sensualitat exquisida, giravoltant per l’espai com una deessa en estat d’èxtasi, hipnotitzant l'afortunat espectador amb aquells ulls verds que quedaven parcialment ocults quan la negra i brillant cabellera es movia al compàs d'una hipotètica música ambiental. Un somriure suggeridor posava la cirereta a una demostració de lascívia velada que contagiava al més cast dels observadors. Si mai calia definir l'erotisme elegant, amb aquestes imatges no calien les paraules.
La frenada sobtada del vagó va provocar una sotragada entre els vianants abans d'aturar-se definitivament. Qui sostenia el mòbil des d'on s'emetien les provocadores imatges, malgrat els auriculars que l'aïllaven de l'entorn, va adonar-se que un grupet d'homes es desplaçaven de manera uniforme des del seu immediat darrera cap a la sortida, quasi perdent l'equilibri; però, amb un in extremis esforç final, aconseguiren escapolir-se entre la riuada de gent que creuava les portes del vagó. Va ser una distracció momentània per part del noi, que la seva xicota el tornava a reclamar des del mòbil per ensenyar-li el darrer tatuatge que s'havia fet, ben amagat i que ara li revelaria enfocant una zona íntima sense ni gota de pudor.
Entre els que accediren al comboi els sorprengué un nombre tan gran de picades d'ullet i somriures maliciosos a les cares dels que abandonaven precipitadament l'espai tancat i inundaven l'andana, sense trobar-hi cap explicació aparent. Només era qüestió de temps, de treure'n l'entrellat, si el destí els situava just al darrera del posseïdor del mòbil que xerrava amb la seva companya, aliè del que passava al seu voltant. Si és que, fet i fotut, això de jugar al Candy Crush ja està molt suat.

Comentaris

  • Repetició [Ofensiu]
    Joan G. Pons | 04-03-2023 | Valoració: 10

    Tornat a llegir. Molt bon Relat. Enhorabona.
    Agraeixo el teu comentari al meu Relat.
    Salutacions.,

  • Anatomía [Ofensiu]
    Joan G. Pons | 28-02-2023 | Valoració: 10

    Relat molt interessant. Enhorabona.
    Agraeixo el teu comentari al meu Relat sobre la Conversa d'un Gegant.
    Cordialment,

  • Agraïments[Ofensiu]
    MariaM | 22-02-2023

    Gràcies pel teu comentari "Tant si puges com si baixes.."
    Entre tots ho fem i farem tot!
    Gràcies per seguir-me.
    Amb cordialitat
    MariaM

  • Un parell d'observacions[Ofensiu]
    Joan Colom | 22-02-2023

    La descripció del primer paràgraf és, com sempre, d’una consistència gairebé cinematogràfica. Però a partir d’aquí m’ho he hagut de llegir dues vegades més, i és que hi havia dues coses que grinyolaven:

    En lloc de "vianants" no era més exacte dir "passatgers drets"?

    En lloc d’"el mòbil des d’on s’emetien les provocadores imatges" no era més exacte dir "el mòbil on es rebien les provocadores imatges"?

  • Pública intimitat[Ofensiu]
    Montseblanc | 21-02-2023

    Un altre relat marca de la casa. Ple d'humor i escrit a partir d'un fet real que podem observar a diari a diferents llocs. Excepte per la noia nua, és clar, això ja és més peculiar, però no pas inusual. Són els temps que ens ha tocat viure i tu n'estàs fent una col·lecció de relats admirable.

  • Mirades perverses[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 14-02-2023 | Valoració: 10

    Caram, es veu que amb un espectador no n’hi ha prou i que en calen més. Sigui com sigui, les mirades perverses són aquí. Una forta abraçada.
    Aleix

  • Agraïment[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 12-02-2023

    Gràcies per opinar el relat Qui ets tu?. No és autobiogràfic, jo també em desperto alegre com tu per sort, però és cert q moltes persones es desperten pràcticament sense dormir per l'estrès q pateixen. Si et vé de gust tinc un poema nou publicat.
    Una abraçada.
    Rosa.

  • Bon relat[Ofensiu]
    MariaM | 08-02-2023 | Valoració: 10

    El babau encandilat estava en un altre mon.
    Bon relat i ben escrit.
    Cordialment.
    MariaM

  • Sensualitat i perversió[Ofensiu]

    A més del punt eròtic, trobe una atmòsfera sensual a la teua narració que deriva en una atmòsfera perversa, amb tot d'addictes a la pornografia assetjant al protagonista. Bon relat que plasma la violència patriarcal envers el cos de les dones, o una de les formes en què el patriarcat exerceix eixa violència.

    Moltíssimes gràcies pel teu comentari a "Llibre de les dones, o Espill". Me'n alegre molt, que t'haja agradat. Si et va de gust, pots llegir els tres microrelats anteriors, que van lligats a aquest.

    Salutacions!

  • Molt interessant [Ofensiu]
    Magda Garcia | 07-02-2023 | Valoració: 10

    aquesta reflexió i gràcies per llegir i comentar el meu relat. Salutacions!

  • INTERESSANT[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 03-02-2023 | Valoració: 10

    Molt bon Relat. Fa reflexionar. Enhorabona.
    Agraeixo el teu comentari al meu Relat sobre TOLERÀNCIA.
    Cordialment,

  • Tot és química[Ofensiu]
    kefas | 02-02-2023


    Som un conglomerat de proteïnes, hormones i aminoàcids que, miraculosament, conviuen en una harmonia força estable. I com a entitats químiques que som hi ha catalitzadors que modifiquen la velocitat de les nostres reaccions. El teu relat és un bon exemple d’un dels catalitzadors contemporanis més eficaços per modular aquestes reaccions. Es nota que en saps molt de química.

  • El tren.[Ofensiu]

    Com tostemps acabes sorprenent-nos amb el teu característic humor sense parió enlloc. Un curull d'erotisme, sensualitat i també de morbositat! Als trens poden passar mil coses!, m'han passat coses...Llàstima que ara que tothom va amb els ulls clavats al mòbil ja no hi ha espai per a les mirades front a front, frec a frec...El final del relat ha estat molt enginyós....

  • intimitat[Ofensiu]
    Atlantis | 31-01-2023

    Avui anant en tren pots assabentar-te dels problemes de parella o amb la sogra o bé el que et falta per pagar la hipoteca...perquè hi ha que no se n'adona de que no està sol i parla o mira el mòbil sense donar-se compte de que està rodejat de gent que escolta i mira.

    Ben narrat. tot el que veu el del mòbil, un llenguatge eròtic i detallat. Amb sentit de l'humor i amb un toc d'alerta per fer-nos conscients de què fer en un transport públic i guardar la intimitat per quan estem sols.

  • Absorció....[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 31-01-2023 | Valoració: 10

    total amb el mòbil i el moment que està gaudint amb la xicota. Has aconseguit un relat, actual, sugeridor, divertit , entretingut i com sempre molt ben redactat. I el final boníssim!

    Cordialment.

    Rosa.

  • Al tren[Ofensiu]
    Prou bé | 30-01-2023

    Quina sort la del noi del mòbil de tenir una xicota com aquesta! I quina sort dels que estaven tan ben situats darrera seu!
    Un bon relat com acostumes, distret, divertit, ben escrit i que enganxa fins al final!
    Gràcies per escriure el que escrius i com ho fas
    Amb total cordialitat

  • Zombis[Ofensiu]
    Marina i punt | 30-01-2023

    Així anem per la vida, com zombis, només pendent de les xarxes i sense adonar-nos del que passa al nostre voltant i clar, això pot tenir conseqüències, divertides en el cas del teu relat.

    Salutacions

  • Agraïments[Ofensiu]
    MariaM | 30-01-2023

    Gràcies pel teu comentari "L'avantatge del teu estat "amulètic""
    N'estic certa i ho comparteixo, també l'escriptura, és el nostre amulet i, si més no, ens plau.
    Gràcies per animar-me!
    MariaM

  • Un relat que entreté.[Ofensiu]
    Annalls | 30-01-2023 | Valoració: 10

    Gràcies per llegir-me i a sobre comentar-me !

    El teu capta l'atenció-el tema buscat sempre ho fa hahah- i el desenllaç esta molt ben trobat.


    Anna

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de llpages

llpages

228 Relats

1004 Comentaris

296680 Lectures

Valoració de l'autor: 9.85

Biografia:
Vaig néixer a Barcelona l'any 1964. Sóc químic i treballo a la indústria farmacèutica catalana. A banda d'escriure, sóc un gran aficionat als escacs, la música clàssica, el jazz i el col·leccionisme de llibres antics de química. Els relats humorístics són els meus preferits, potser perquè són els més difícils d'escriure.