Avui

Un relat de: Prou bé

Perquè avui estic trista?
Si es dia per celebrar
Dins el cap tinc alegria
I els ulls al punt de plorar

Potser és només melangia
Nostàlgia del temps passat
Sento gran malenconia
Imaginant què ens vindrà

Són tants els anys compartits...
I en són més els que voldria...

Comentaris

  • El present [Ofensiu]
    joandemataro | 05-11-2023

    Quan pensem en el passat és normal tenir sentiments contradictoris, alegria pels bons records i tristor pq ja mai tornaran... I si pensem en el futur només que ens produeix incertesa. Per tant , jo fa poc, ja vaig decidir dedicar-me més al present. És el realment tenim
    Gràcies per compartir i llegir i comentar els meus poemes
    Petonets des de Mataró
    Joan

  • El present [Ofensiu]
    joandemataro | 05-11-2023

    Quan pensem en el passat és normal tenir sentiments contradictoris, alegria pels bons records i tristor pq ja mai tornaran... I si pensem en el futur només que ens produeix incertesa. Per tant , jo fa poc, ja vaig decidir dedicar-me més al present. És el realment tenim
    Gràcies per compartir i llegir i comentar els meus poemes
    Petonets des de Mataró
    Joan

  • Sentiment [Ofensiu]
    Joan G. Pons | 26-10-2023 | Valoració: 10

    Molt bon Relat, ple de sentiment. Cal no enganxar-se amb els sentiments no positius. Reaccionar i connectar amb els bons moments.
    Respecte al teu comentari, que agraeuxo, crec amb la força de ser i procurar mantenir-ho. Confiar en la capacitat de reacció.
    Molt cordialment.

  • Qui ho sap[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 25-10-2023 | Valoració: 10

    Moltes vegades tenim tristesa i ganes de plorar i no sabem per què. Qui ho sap. Segurament hi ha alguna cosa més que melangia, potser depressió. Qui ho sap. Sigui com sigui, agafa un mocador, deixat anar i escriu. Una forta abraçada.
    Aleix

  • El temps, indomable i imperturbable[Ofensiu]
    Joan R.Bartés | 21-10-2023 | Valoració: 10

    No es pot dir més amb menys paraules. El temps... qui no ha somiat amb dominar-lo? Se’ns escola d’entre els dits com sorra fina i només podem fer que aprofitar-lo quan estem bé i en pau o maleir-lo per no poder fer-lo retrocedir quan recordem els nostres éssers estimats que ja no hi són. Sigui una cosa o altra, ell segueix el seu camí impertorbablement.

  • Sensibilitat[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 20-10-2023 | Valoració: 10

    Relat curt, però cada paraula emeten una sensibilitat molt íntima.
    Invita a reflexionar. Llegit vàries vegades.
    Agraeixo el teu comentari al meu Relat.
    Salutacions cordials.

  • Incertesa[Ofensiu]
    Montseblanc | 19-10-2023

    És fotuda la incertesa, o la certesa de que les coses només poden anar a pitjor, sí que hi ha l'alegria per tot el que ja hem viscut, però el procés cap el final és dur i és inevitable pensar-hi.

  • Hola![Ofensiu]
    Tamarro | 16-10-2023

    Un poema ple d'angoixa pel futur, jo et diria que no cal patir per una cosa fantàstica com el futur, i més jo encara, que visc en el passat mitològic. M'agrada més anar a cercar la font, que veure venir un riu sec. Sí, algun cop la font també està seca, però fins i tot d'una font seca se'n pot treure un bon relat.

    Gràcies per la teva visita al meu espai mitològic, i espero que gaudeixis igual dels pròxims capítols que vindran, de mica en mica.

    Ens anem seguint.

  • tristesa per adelantat.[Ofensiu]
    Atlantis | 15-10-2023

    A vegades ens ve una glopada de tristesa, sense saber ben bé per a què o bé per un cúmul de petites tristeses. No cal recrear-s'hi però sí deixar-la fluir i escriure un poema. Ben rimat i sensible. Espero que passi.

  • Seguir fent la nostra tasca[Ofensiu]
    aleshores | 15-10-2023

    Només l’anunci del tren que entra a l’estació ens ha de distraure del que fèiem mentrestant.

  • Estat d'ànim.[Ofensiu]

    A voltes la tristesa apareix de sobte i no sabem el per què... Ho fa el el temps?, Una xacra de l'edat, una pèrdua?, o la solitud? Una manera de gestionar-ho és plasmar-la per escrit i crec que te n'has sortit molt bé, t'ha fet bé i endemés l'has poetizat de manera extraordinària. Mercès per compartir el teu estat d'ànim....

  • Estat d'ànim.[Ofensiu]

    A voltes la tristesa apareix de sobte i no sabem el per què... Ho fa el el temps?, Una xacra de l'edat, una pèrdua?, o la solitud? Una manera de gestionar-ho és plasmar-la per escrit i crec que te n'has sortit molt bé, t'ha fet bé i endemés l'has poetizat de manera extraordinària. Mercès per compartir el teu estat d'ànim....

  • Dies per tot[Ofensiu]
    Nua Dedins | 11-10-2023 | Valoració: 10

    La vida és plena de moments, de tots colors i amb diferents intensitats. És bo prendre'n consciència i viure'ls. Per tant, endavant i molt coratge. Demà tornarà a sortir el sol!

  • Entre la tristesa i l'alegria. [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 11-10-2023 | Valoració: 10

    Un poema amb molta melangia, que va passant a través del temps. Realment és trist, però a la vegada vivint el dia a dia, amb emparat les situacions que porta la vida.
    Tristesa a través del temps.
    Cordialment.
    Perla de vellut

  • Tristesa[Ofensiu]
    kefas | 11-10-2023

    La tristesa
    és un lloc on viure
    mentre anem refent
    les nostres ferides
    Ens fa més sensibles
    i la seva dolçor
    és tan amanyagadora
    que sovint desitgem
    que no ens en salvin.

  • Per escrit[Ofensiu]
    llpages | 11-10-2023 | Valoració: 10

    Una excel·lent manera de gestionar la tristor és posar-ho per escrit, com en aquests versets tan sincers. D'aquesta manera canalitzes un estat d'ànim i el fas treure de dins quasi totalment. I si el comparteixes, molt millor, perquè aleshores els lectors poden dir-hi la seva i ajudar a revertir aquesta angoixa. Ànims, Prou bé!

  • Sentiments[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 10-10-2023

    Riure i plorar, no deixen de ser sentiments que es poden acoblar perfectament. Es pot plorar quan s'està alegre, i es pot riure quan s'està trist, és un estat entre el cor i la ment.

    Un poema per pensar i amb una musicalitat molt bona.

    Rosa.

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Prou bé

Prou bé

137 Relats

1328 Comentaris

53372 Lectures

Valoració de l'autor: 9.91

Biografia:
Bilder hochladen




Vaig néixer fa un munt d'anys al cap i casal del meu país, al qual m'estimo. Molta sort. Vaig créixer en una família fantàstica. Molta sort. Vaig col·laborar a crear-ne una, fa un munt d'anys, que s'ha enriquit amb fills i néts. Molta sort. Vaig treballar, un munt d'anys, sempre en allò que m'agradava: la meva professió. Molta sort. I ara, a la recta final que espero sigui molt llarga, crec que segueixo tenint molta sort.


Email proube43@gmail.com