Afortunats?

Un relat de: Montseblanc
El Baldiri i la Joana són l'un davant de l'altre, al dormitori d'ell. La noia se'l mira de cantó, un mig somriure converteix en maduixa la cirera dels seus llavis. Enjogassada, mou l'espatlla dreta hàbilment perquè el tirant de la petita samarreta que porta caigui pel braç. El Baldiri s'empassa la saliva observant la pell blanca i tibant que llueix la dona. Petites pigues s'arremolinen aquí i allà, a la cara interior de l'avantbraç, al coll, entre els dos pits petits que s'endevinen sota el fi cotó blanc... Ella fa caure l'altre tirant i la brusa està apunt de relliscar fins a la cintura, només els mugrons, durs i foscos, aturen la peça de roba.
Ell somriu i panteixa, estén la ma, però encara no la toca. La Joana fa que la faldilleta texana que porta aterri al voltant de les seves sandàlies vermelles, no porta calcetes.
El Baldiri, setanta anys, pensa com d'afortunat va ser quan li va tocar la loteria fa dos mesos.
La Joana, vint-i-dos anys, pensa com d'afortunada ha estat de trobar un client que l'ha llogat pel dia sencer.

Comentaris

  • Curt i intens[Ofensiu]
    TerricheT | 02-04-2023

    Un microrelat d'escola, amb les paraules justes jugues a l'engany, i malgrat que puguem pensar erròniament que fan aquesta parella, a mesura que avances en la lectura, et vas imaginant una cosa que al final ens acaba de sorprendre, amb dos paràgrafs curts i definitoris.
    Una història que amaga moltes altres històries, un moment en la vida de dos personatges que ens mostres i amagues a la perfecció.

    Felicitats per la tria, i sort!

    Ferran

  • Enhorabona[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 01-04-2023

    per ser finalista Montse. Me n'alegro molt!!

    Salutacions.

    Rosa.

  • Enhorabona[Ofensiu]

    Benvolgut/Benvolguda participant:

    Enhorabona! El teu relat ha estat seleccionat pel jurat d’autors i d'autores de l'Associació de Relataires en Català, com a finalista del XIII Concurs ARC de Microrelats «La sort» i per formar part del volum recopilatori amb totes les obres finalistes.

    En el teu cas, com ja has estat finalista en alguna altra convocatòria, no cal que ens enviïs cap altra autorització.

    Cordialment,
    Comissió XIII Concurs ARC de microrelats

  • Agraïments [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 22-03-2023

    Hola, bona vesprada Montseblanc: Gràcies per la teua visita i l'opinió al meu poema "Moreneta del meu cor". M'alegre que t'haja agradat tant.
    Cordialment.
    Perla de vellut

  • Roig encès.[Ofensiu]

    Això passa més sovint del que sembla... Noies joves que venen el cos a vells que els hi cau la baba, nois joves que fan el mateix que aquesta noia que es prostitueix, çerò amb homes. Dones grans que paguen per un cos de noi jove ....etc...Tot és lícit sempre i quan el tracte és de bon acord. El teu relat, curt i intens, molt excitant!, l'he trobat elegant i explosiu en el sentit que amb un parell de peces de vestir fas córrer la imaginació dels teus lectors-es devers el lloc on s'esdevé l'acció, fins i tot diria jo que aconsegueixes ficar-nos en la pell dels personatges....

  • Amb somriure i amb diners. [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 21-03-2023 | Valoració: 10


    Molt bon relat, on els personatges tenen una bona situació d'afortunats. Hi ha molta diferència d'edats, entre ells.
    Ben pensat i enginyós.
    Enhorabona, Montseblanc, i que tingues sort.
    Cordialment.

    PERLA DE VELLUT

  • Què passa amb els setanta?[Ofensiu]
    kefas | 21-03-2023

    Art narratiu en descriure l'escena, ritme mesurat com requereix l'ocasió, ranera contumeliosa per fer estrident el contrast. És imprescindible la tortuosa fortuna als setanta?

  • Consentiment[Ofensiu]
    llpages | 20-03-2023 | Valoració: 10

    Si hi ha entesa, la resta són romanços. És la base de tota transacció comercial, del caire que sigui. Parlant s'entén la gent!

  • Afortunats![Ofensiu]
    Prou bé | 20-03-2023

    Nosaltres de llegir-te! Un relat original en el fons, la forma i el final!
    Un bon microrelat!
    Sort
    Amb total cordialitat

  • Tots hi guanyen.[Ofensiu]
    SrGarcia | 20-03-2023

    Les expectatives són unes altres...

    Fas ballar el cap del lector com vols. Ja en veure que en Baldiri tenia setanta anys, s'intuïa que alguna cosa no consonava.

    Un relat amb final sorpresa, molt ben portat: tots dos hi guanyen; aquests són els millors jocs.

    I digues a la Joana que una altra vegada es posi calces, no s'hi pot anar així pel món, dona...

  • Tot és bo....[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 20-03-2023

    si l'entesa és compartida. La sort a dues bandes.

    Bon relat i molta sort Montse.

    Salutacions.

    Rosa.

  • Encontre[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 20-03-2023 | Valoració: 10

    Doncs mira, si el maduret ha trobat la joveneta i la joveneta ha trobat el maduret, i ho accepten bé, fantàstic! M’alegra molt llegir-te de nou. Una forta abraçada.
    Aleix

  • Relat rebut[Ofensiu]

    Relat rebut correctament. Entra a concurs.

    Recorda, ja no el pots esborrar!
    Qualsevol dubte contacta amb nosaltres en el nostre correu:
    concursos.arc@gmail.com

    Gràcies per participar.


    Comissió XIII Concurs ARC de microrelats

Valoració mitja: 10