Cop de sort

Un relat de: Montseblanc
La Maria sempre m'havia odiat. Amb els seus crits només feia que remarcar-me que ella era la senyora de la casa. Encara recordo el dia que em va fuma un cop d'escombra. Tampoc n'hi havia per tant. I sé que, si hagués pogut, m'hauria fet més mal. Però, de vegades, els cops són de sort. Ara la senyora de la casa soc jo. Fa dies que la Maria jeu immòbil al llit i l'olor que desprèn la fa tan desitjable que inclús han vingut unes veïnes meves. Trobaré a faltar el seu crit de guerra: "Maleïda rata de claveguera!".

Comentaris

  • rellegit[Ofensiu]
    Atlantis | 23-05-2023

    L'he tornat a llegir i volia dir que per a mi és un exemple d'un bon micro-relat. Sobretot per la manera que està escrit. No sé com explicar-ho, però no és una escriptura plana, comences per l'acció i només al final entens tot el relat.

    Felicitats per com escrius!!!

  • Cop de creativitat literària![Ofensiu]

    Un relat molt realista! Conec uns quants casos com aquest, sobretot entre sogres i nores. Les teves històries sempre tenen un rerefons que retrata seqüències que formen part de la cotidianitat i això les fa summament properes, entranyables i de bon llegir. Ah!, per cert on diu "li va fuma", crec que si et refereixes a variant eufèmica de fotre, hauria de dir "li va fúmer". Salut i avant les teus relats. Nil.

  • M'HI AFEGEIXO[Ofensiu]
    Ravegal | 13-05-2023

    Subscric totalment el comentaria fet per Aljezurful, , tant pel que fa a l'escrit com per la imaginació (que per mi voldria).
    També , com ell o ella, lamento que les poques oportunitats que hi ha perquè es publiquin escrits que valen la pena. Encara sort que tenim l'ARC.

  • Talent[Ofensiu]
    Aljezurful | 11-05-2023

    Recoi quins relats més bons i girs finals sorprenents. I ben escrits! (parlo de tots els teus relats en general). Si publiquessis un llibre (potser ja ho has fet) no dubtis que el compraria. De lluny, molt millor que bona part dels llibres que es publiquen en aquest país escrits amb presses per periodistes, actors, polítics o locutors que aprofiten la seva popularitat i les seves plataformes per promocionar-se i fer-nos creure que la mediocritat és un producte de qualitat. Lamentablement, molt talent brillant queda a l'ombra i sense oportunitats per culpa d'aquest abús aclaparador basat més en el mèrit dels cercles de contacte que no pas en el mèrit del talent.

  • Agraïments [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 10-05-2023

    Bona nit, Montseblanc: Gràcies per la teua visita i la teua opinió sobre el meu poema Quin gran dilema.
    Bona nit.
    Cordialment.
    PERLA DE VELLUT

  • Caram![Ofensiu]
    Prou bé | 09-05-2023

    Quin bon relat! Aconsegueix interessar, despistar, sorprendre i neguitejar!
    Sort
    Amb total cordialitat

  • Venjança...[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 08-05-2023 | Valoració: 10

    Per un cop d'escombra va matar a la Maria, per això feia olor en el llit i les veïnes ja oloraven el seu cos.
    Enhorabona per tal microrelat, que dona per a pensar.
    Gràcies per llegir-me el meu poema, La font del meu jardí. M'ho has dit molt bé.
    Cordialment.

  • No cal anar gaire lluny ..[Ofensiu]
    kefas | 08-05-2023

    .. per trobar una escola d'escriptura. És aquí. Només cal saber llegir

  • Esgarrifança [Ofensiu]
    llpages | 08-05-2023 | Valoració: 10

    Un relat reeixit perquè té un efecte retardat. Et fa dubtar uns segons quan l'acabes de llegir i després sents una esgarrifança que et creua el cos. Excel·lent!

  • micro-relat [Ofensiu]
    Atlantis | 08-05-2023

    d'una rata que es venja de la seva mestressa. Ara campa com vol mentre ella jau morta. Si hi penses massa fa esgarrifar.