Cercador
Llista categories
Detall intervenció
Tens ganes de llegir?
Intervenció de: marga | 16-06-2017doncs llegeig les meve antigues marracions, sóc una iaia de 81 anys. Pocs i poques em coneixen i no em llegeig ningú. Formo part de les viejas glories del repte, però ara ha canviat molt i no m'estranya la poca participació.
Respostes
-
RE: QUÈ PASA!!?? FA DEU DIES QUE NO VEIG CAP RELAT NOU!!! I JO LLEGEIXO MOLT PER AQUÍ!!! NO EM PODEU DEIXAR AIXÍ!!!
aleshores | 10/06/2017 a les 07:34Transparent: aprofita per participar en el repte clàssic. Termini dilluns. Cal completar la història
-
RE: QUÈ PASA!!?? FA DEU DIES QUE NO VEIG CAP RELAT NOU!!! I JO LLEGEIXO MOLT PER AQUÍ!!! NO EM PODEU DEIXAR AIXÍ!!!
montserrat vilaró berenguer | 10/06/2017 a les 08:17No ho sé jo en tinc quatre o cinc per penjar
-
RE: QUÈ PASA!!?? FA DEU DIES QUE NO VEIG CAP RELAT NOU!!! I JO LLEGEIXO MOLT PER AQUÍ!!! NO EM PODEU DEIXAR AIXÍ!!!
crow6 | 10/06/2017 a les 08:41tiuuu per``ò no cridis que sem destaponen les oides i no em cal paaas, escolta jastic a la calle i miro i no ta trovo ni atu i al barretillu ni al grenyas a voreee mo dijeren que per graciasilla i us hi de invitar a un mojillo per lu dels libross, molt macus he molt vistosos els tinc a sobre la tele posats que els veigi qui ve ara legir no to dic para ofensa legir nols he leido solo les portadas pero que guapas tio molt guapasss sambleu escritors de verdat asi firmando i tal bueno que us dej un tirillo ara dineros poquillos a lu mejor seria que ma invir¡tares vosaltres una ratja palurdilla na que el noviete meu es molt caprixitis i sa compra tota la quincalla que li mola yo li dij nena para ja que avui no sopem i ell tan desespered tio diu si no puc portar aquesta jaqueta ja mestimu igual no supar perque em moru de pena clar macu ell listo aqui el que no sopa al final soc jo que nesesito proteina per las feridas i com ell te tanta gusa sem fot la mitad i quart, com ma quedo en gana momplo de lici¡orize i llavores si lem fotuda madormu pels puestos i ell coquiteja amb qui caigui ara es tan maqu es tan carinyusitu buenu i tu que tal
-
Tens ganes de llegir?
marga | 16/06/2017 a les 15:47doncs llegeig les meve antigues marracions, sóc una iaia de 81 anys. Pocs i poques em coneixen i no em llegeig ningú. Formo part de les viejas glories del repte, però ara ha canviat molt i no m'estranya la poca participació.
Respon a aquesta intervenció
Nous recomanats editora
Últims comentats
- UN MATÍ QUALSEVOL (2 comentaris)
- Testimoni al darrer poblat (IV) (2 comentaris)
- Parlant sol (2 comentaris)
- Deconstrucció (1 comentaris)
- La sal de les ferides 42/60 (1 comentaris)
- EN UN PAIS ORIENTAL, .... (1 comentaris)
- Piranda (3 comentaris)
- Caient com mosques. (1 comentaris)
- Confessions inconfessables. [text no creat amb IA] (1 comentaris)
- La sal de les ferides 41/60 (1 comentaris)
Nous més llegits
- Una part de mi es va quedar amb tu, i una part de tu viurà sempre amb mi (6028 lectures)
- Sobre les inquietuds (480 lectures)
- L’EFECTE DELS NEUTRONS SOBRE L’EXTREMA DRETA (270 lectures)
- POLS DE LLUM (259 lectures)
- PROTOCOL DE CURES (191 lectures)
- Confiança en les Alternatives (175 lectures)
- La impudícia del vestit (153 lectures)
- Els misteris de la creació literària. [text no creat amb IA] (146 lectures)
- El fals temps d'ahir (132 lectures)
- Resar o renegar? [text no creat amb IA] (124 lectures)
Nous més comentats
- L’EFECTE DELS NEUTRONS SOBRE L’EXTREMA DRETA (5 comentaris)
- POLS DE LLUM (4 comentaris)
- PROTOCOL DE CURES (3 comentaris)
- Resar o renegar? [text no creat amb IA] (3 comentaris)
- Novel·les episòdiques de temàtica matemàtica. [text no creat amb IA] (3 comentaris)
- El fals temps d'ahir (3 comentaris)
- Els misteris de la creació literària. [text no creat amb IA] (2 comentaris)
- UN MATÍ QUALSEVOL (2 comentaris)
- La sal de les ferides 40/60 (2 comentaris)
- La impudícia del vestit (2 comentaris)
Nous més votats
- PROTOCOL DE CURES (Agrada a 4 relataires)
- L’EFECTE DELS NEUTRONS SOBRE L’EXTREMA DRETA (Agrada a 3 relataires)
- UN MATÍ QUALSEVOL (Agrada a 3 relataires)
- POLS DE LLUM (Agrada a 3 relataires)
- La sal de les ferides 40/60 (Agrada a 2 relataires)
- La sal de les ferides 41/60 (Agrada a 2 relataires)
- A ulls clucs (Agrada a 2 relataires)
- Una part de mi es va quedar amb tu, i una part de tu viurà sempre amb mi (Agrada a 1 relataires)
- La impudícia del vestit (Agrada a 1 relataires)
- Les flors que culls (Agrada a 1 relataires)