Detall intervenció

el teu relat ha entrat fora de termini

Intervenció de: AssociacioRelataires | 27-01-2018

Segons ens consta, el teu relat va ser penjat el dia 21 i com diu a les bases del concurs, no se'n garanteix la seva participació.

En aquest cas concret, el teu, et puc confirmar que el relat queda fora de concurs.

T'animem a seguir participant, dins dels paràmetres establerts a les bases.

Associació de Relataires


Respostes

  • RE: x l'equip de Relats en Català
    Galzeran (homefosc) | 22/01/2018 a les 11:08
    Hola,
    per allò que tinc entès, si es penja més enllà del 20 queda fora de concurs, o no se'n garanteix la seva inclusió dins del mes en curs.
    Veig que encara no s'ha publicat, cosa que vol dir que no, que no crec que entri a concurs.
    Sempre pots mirar d'enviar-lo a l'associació de relataires, i fer-los una mica de peneta, però no et puc garantir res, i si et fan cas... crearan un precedent de difícil govern en un futur.
    Personalment em sap greu, però poca cosa hi podem fer.
    Ara! si el vas penjar abans del vint i encara no l'han publicat pel motiu que sigui, aleshores sí, reclama! i fes-te sentir. (que tampoc puc garantir-ne cap bon resultat per a tu, però el dret a pataleta el tens.)

    Una abraçada i sort!


    Ferran
  • RE: x l'equip de Relats en Català
    jovincdunsilenci | 22/01/2018 a les 11:55
    Hola. El relat el vaig enviar el dia 21. Concretament, en la matinada del dia 20 al 21. Havia vist que altres autors publicaren en anteriors convocatòries, i en aquesta, dins del dia 21, però també és cert que jo tenia son i que va ser una decisió d'última hora. Una vegada editat el relat recorde perfectament que vaig clicar la "marca" per accedir al concurs, però també és cert que un poc més tard entrí per fer una correcció d'última hora. S'esborrà la marca i no me'n vaig adonar?
    Bé, tot açò ja no importa, perquè ahir ja em vaig comunicar amb ells i crec que si volgueren dir-me alguna cosa ja ho haurien fet. O potser no tinc raó. O potser no tenen temps. O potser el que faig no és prou bo. Repetesc, no importa si a ells no els importa.

    Gràcies pel suport.
    • RE: RE: x l'equip de Relats en Català
      jovincdunsilenci | 22/01/2018 a les 12:14
      Una última cosa. Us he ofés o causat alguna classe de prejudici sense saber-ho jo? Tu pertanys a l'equip o eres associat? Jo crec que sí. Com jo has pogut veure el que hi ha. La veritat, si no voleu el relat no importa. Es farà més gran i tal vegada millor.

      A mi no m'agrada fer peneta ni parlar més del compte. Bon dia.
      • RE: RE: RE: x l'equip de Relats en Català
        Galzeran (homefosc) | 22/01/2018 a les 14:27
        No, no ens has ofès en cap moment.

        Sóc membre de la junta de l'associació, però no porto el control del concurs.

        No és que no vulguem el relat, per motius diversos ha quedat exclòs.

        Peneta són altres els que sí la fan i van de senyorets, tu per aquí no crec que facis cap peneta. I pots parlar tant com vulguis.

        Vaig a fer el dinar, siau!

        Espero veure el creixement d'aquest relat, ara me'l llegiré.

        Bon dia!

  • RE: x l'equip de Relats en Català
    jovincdunsilenci | 22/01/2018 a les 12:43
    Ah, una última cosa: el relat si que s'ha publicat, encara que fora del concurs. També ho entenc. Accepta els meus desitjos de bona sort per a tu i per la resta de concursants.
    • RE: RE: x l'equip de Relats en Català
      Galzeran (homefosc) | 22/01/2018 a les 14:20
      El fet que es pengi un relat a la pàgina amb l'etiqueta del concurs i després del dia 20, és automàtic. Això no vol dir que entri a concurs, malgrat que no el descartem d'entrada. Els membres del jurat reben els relats el dia 21 de bon matí, cosa que cal agrair als responsables del concurs, ja que és una feina feixuga, i que si tenen temps (tots tenim altra feina, això és voluntariat) poden fer una repassada i afegir algun relat caigut a última hora.

      Si s'ha penjat fora de la convocatòria per un error de tecleig, amb temps es podria haver parlat amb els membres de junta de l'associació que controlen el concurs, amb un simple correu. La gent de la pàgina de relats sols ens deixa l'espai per penjar els relats, no participa en el control del concurs. No poden fer-hi res, vaja.

      No et desanimis, personalment, abans et llegia, ara entro poc a relats, però faig visites esporàdiques, o no tan esporàdiques, i tu ets una de les relataires que vaig visitant, malgrat que no faci comentaris a tothom que llegeixo.

      T'animo a insistir el mes vinent, i que no escurcis tant en el marge l'entrega!!!
  • RE: x l'equip de Relats en Català
    jovincdunsilenci | 25/01/2018 a les 19:08
    Hola Jaume, Ferran; AssociacióRelataires... No cal, fa mal aquesta actitud. No passa res, ja no passa res perquè el relat no participe, perquè en el meu cas es tractava únicament d'això. De vegades el silenci fa més mal que les paraules i jo ja vinc del silenci. Però tampoc no m'interessen les paraules buides. Per escoltar un munt de paraules buides de contingut, condescendents, ja tinc el silenci. Sí, ja sé que aquest mes en teniu molts, de relats, i que jo no sóc ningú, i malgrat tot, no vull parodiar Shakespeare, tinc sentiments, sóc una persona. No escric açò amb la intenció de rebre cap resposta més i, per cert, jo també tinc les meues coses. Gràcies.
    • RE: RE: x l'equip de Relats en Català
      jovincdunsilenci | 25/01/2018 a les 19:13
      AssociacióRelataires: ja no espere més una resposta concreta que no heu tingut a bé donar-me, mentre que si que ho heu fet amb la resta de participants i pel que fa a les seues circumstàncies particulars.
      • el teu relat ha entrat fora de termini
        AssociacioRelataires | 27/01/2018 a les 16:15
        Segons ens consta, el teu relat va ser penjat el dia 21 i com diu a les bases del concurs, no se'n garanteix la seva participació.

        En aquest cas concret, el teu, et puc confirmar que el relat queda fora de concurs.

        T'animem a seguir participant, dins dels paràmetres establerts a les bases.

        Associació de Relataires
        • RE: el teu relat ha entrat fora de termini
          jovincdunsilenci | 27/01/2018 a les 17:54
          D'acord. Entenc que teniu raó. I, pel que fa a la meua intervenció final dedicada a l'home fosc-Associació de relataires, entenc que tampoc no són maneres. Demane disculpes, i no patiu que no es tornarà a repetir. Bona Vesprada.
          • per allò que a mi respecta...
            Galzeran (homefosc) | 27/01/2018 a les 18:12

            no hi ha problema. Fa temps que ens veiem per aquí i mai no hem topat per res.
            I seguim igual.
            ;-)

            Males estones tots les podem patir! Jo també m'he molestat, altres vegades, per coses que no m'han agradat, i si les guardes dins, encara és pitjor.

            Bona nit a les terres del sud!

            Ferran

Respon a aquesta intervenció

Omple les dades si vols respondre a la intervenció

Pots utilitzar els següents tags d'HTML: <a>, <img>, <em>, <strong>, <hr>, <object>, <embed>, <param>, <center>, <font>, <ul>, <li>.