somni o fantasia

Un relat de: martina

relatsencatala.com adverteix que aquest relat contè llenguatge que pot ferir algunes sensibilitats. No recomanat per menors de 18 anys.

estic davant l'ordinador, escrivint-te un correu i pensant en tu i de sobte noto com les teves mans em comencen a acariciar el clatell... suaument van baixant per l'esquena i per sota els meus braços fins arribar als meus pits... ja no puc continuar escrivint.. els meus dits s'aturen i tu t'ajups per besar-me el lòbul de l'orella ... vas baixant poc a poc... els teus dits descorden la meva camisa i recorren el meu cos i les meves mans van al teu darrera per agafar-te fort perquè no fugis... noto els teus malucs nus, i el teu cos nu ... faig pressió contra el meu perquè no només sigui un somni. No, no ets un somni. I si ho ets ... et sento tan real que l'excitació que provoques al meu cos no pot ser imaginària. Les teves mans prenen els meus pits i els fan seus i quan els mugrons estan durs i ja estan a punt, les mans se'n van per deixar pas a la teva llengua. Fas voltar la cadira on estic asseguda. Ara et veig... no se qui ets... no et conec ... però no vull pensar... no importa qui ets... només vull continuar sentin-te a la meva pell... vull la teva escalfor... et vull a tu en el meu cos.
T'ajups per arribar millor als meus pits que t'esperen impacients... i les teves mans em premen les cuixes amb força per fer-me saber que són teves... que no podré escapar... passes els braços per sota i m'obres les cames... perquè t'ofereixi tot el meu sexe...
jo no em resisteixo perquè el meu cos et desitja com mai ha desitjat...
la teva llengua va resseguint les aurèoles dels meus pits i els mugrons ... notes com el meu cor està accelerat... llavors saps que et desitjo i que vull que no paris...
això t'excita encara més i fa que les teves dents queixalin sense voler el meu pit com si volguessis saciar-te d'ell. Ni tant sols he sentit dolor però he gemegat... potser de plaer. T'atures i llavors els teus llavis van baixant pel meu cos humitejant-lo fins arribar al clítoris que ja t'espera humit i delerós per ser teu... amb la llengua vas re-dibuixant els meus llavis vaginals i vas introduint-la per poder resseguir també el meu interior com si no en tinguessis prou de mi.
Jo busco amb les meves mans poder tocar el teu sexe... vull gaudir-ne com tu fas amb el meu... però no hi arribo.
Tu t'incorpores ... i puc veure el teu penis erecte, dur, i vull que sigui meu.
Però m'enlaires i m'agafes a coll... i llavors t'asseus tu a la cadira...
i penso que el teu sexe ara és per a mi... suaument l'assaboreixo amb la meva boca ... el ressegueixo amb la llengua ... i el faig meu mentre tu t'estremeixes de plaer...
m'agafes pels malucs i m'asseus a sobre teu penetrant-me... ets dins meu... tots dos som un... mentre els teus llavis també besen els meus... i ens fonem tots dos en un immens plaer... un orgasme insaciable... com si mai en poguéssim tenir prou...
i restem així força estona, l'un dins l'altre abraçats perquè el somni perduri per sempre i no s'esvaeixi com el fum.

somni o fantasia ... que algun dia serà realitat


Comentaris

  • Gran excitació...[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 18-12-2019 | Valoració: 10

    Siga somni o fantasia, és molt profund sexalment... Per a mi és fantasia real... molt excitant. M'has posat a cent...
    Martina, ho has descrit molt bé...
    Perla de vellut

  • Títol Doble[Ofensiu]
    Igor Kutuzov | 01-11-2008 | Valoració: 10

    Vaja, he arribat aquí per casualitat i no me'n arrepenteixo ni un moment.

  • molt i molt be[Ofensiu]
    AnNna | 21-07-2004 | Valoració: 10

    sincerament, esta molt currat. nomes dir que el tinc a la meva web i l'he posat varies vegades al forum de prohibit als pares. un dia volien que el llegis per la radio, pero no es meu i a mes em fotria un corte que no vegis. la veritat, es un relat que dona el seu fruit. tothom a qi le passat ma dit q sa posat content. fantastic.

  • Felicitats[Ofensiu]
    Barca | 11-05-2004 | Valoració: 9

    M'agrada aquest relat i jo no hi canviaria res. L'he llegit i el seguiré llegint.
    Felicitats.

  • exitant[Ofensiu]
    afrodita | 05-05-2004 | Valoració: 4

    Realment és un relat que exita i deixa volar l'imaginació,segueix aixi ;)

  • + ufff[Ofensiu]
    irenna | 04-05-2004 | Valoració: 9

    m'ha agradat llegir-lo,
    respira sexe i puc dir que : "et posa..."

  • real?[Ofensiu]
    granje | 27-04-2004

    És eròtic i excitant i segurament real

  • niqmad | 27-04-2004 | Valoració: 9

    Realment evocador, fresc, llançat. I possiblement realista. Felicitats; és un escrit sensual, tant, que gairebé se sent l'olor de sexe. Aqusts moments són els que val la pena viure.

Valoració mitja: 8.71

l´Autor

Foto de perfil de martina

martina

2 Relats

11 Comentaris

14946 Lectures

Valoració de l'autor: 8.80