ENTRE BASTIDORS...

Un relat de: Cesca
........
—Va, no et moguis.
—Compte amb la cua que ja tinc una edat.
—No et queixis que jo, tot i la fresqueta, m’estic fregint dins l’armadura.
—Vols dir que no podríem fer alguna cosa per no haver de passar per això cada any?
—Ui, és complicat això de canviar les tradicions.
—Però les princeses ho han aconseguit, ja no les posen a la foto!
—Nosaltres hi hem de ser, tant sí com no. Vinga, jeu i calla. Com més aviat acabem millor.
—Quina creu! Potes enlaire i llengua a fora?
—Paciència! Ja ve el de la foto.
—Si se li acut posar-me una rosa entre les dents, et juro que me l’empasso, a ell i a la rosa.
.........
—Bé, ja està
—Quines ganes tinc de tornar dins la cova.
—I jo d’amagar-me dins les pàgines d’un llibre!
—Fins a l’any que ve, amic.
—Que tinguis un bon any, germà.

I s’aixeca el teló de la nostra Gran Diada, la diada de Sant Jordi!

D’aquesta conversa entre bastidors no n’ha transcendit res o gairebé res. Però estigueu a l’aguait, podria ser que d’entre tantes pàgines com es fullejaran avui, tregui el nas una espasa o en surti una discreta fumera...

Bona diada, companys!

Comentaris

  • divertit [Ofensiu]
    Atlantis | 26-04-2024

    i original. Bon relat per la lleganda!!!

  • Què seria la vida...[Ofensiu]
    llpages | 26-04-2024 | Valoració: 10

    sense una mica de comèdia? Gràcies per arrencar-nos un somriure en una societat que necessita molts més relats com aquest per sobreviure a un entorn enrarit.

  • Visca...[Ofensiu]
    Magda Garcia | 25-04-2024 | Valoració: 10

    ...la teatralització que has fet de la diada de Sant Jordi! M'ha agradat! I gràcies per haver comentat el meu micro-relat "Minvant". Cordialment, Magda.

  • Sant Jordi.[Ofensiu]

    Un relat molt escaient i ple d'humor per a encetar la Diada de Sant Jordi. I ho fas en forma teatralitzada i amb diàlegs i tot. A mi em costaria Déu i ajuda elaborar un text com aquest. Em manca sentit de l'humor i saber narrar amb aquesta senzillesa entenedora per a infants i grans.

l´Autor

Foto de perfil de Cesca

Cesca

27 Relats

212 Comentaris

9155 Lectures

Valoració de l'autor: 9.94

Biografia:
M'agrada molt llegir i escriure, i és per això que intento aprendre a llegir i a escriure.
Ho faig amb més dedicació d'ençà que soc, més o menys, mestressa del meu temps.

solde12@gmail.com