Jau aqui! (Reflexions Animals)

Un relat de: Sergi Yagüe Garcia

relatsencatala.com adverteix que aquest relat contè llenguatge que pot ferir algunes sensibilitats. No recomanat per menors de 18 anys.

Estic fins els collons. Sí, fins aquests collons que em llepo constantment, oh, enveja del meu amo, si ell pogués fer-ho bé que ho faria. A totes hores, ho faria!.
Estic ben fart d'anar d'aqui cap allà sentint els seus crits, mira-te'l, allà, vestit amb aquell atuell ridícul de pastor de pessebre, amb l'armilla de la llana de la seva ovella preferida, la que de tant en tant es folla, les galtes vermelles, la panxa que li peta els últims botons de la camisa, els pantalons de pana negra, la barretina... les putes espardenyes!
Em fa estirar-me aqui, enmig d'aquesta era fastigosa: Jau aquí! crida, i xiula, l'imbècil, com si jo no sabés fer la meva feina! squrra-squrra-squrra-Jau! La mare que el va parir. Quin premi deu guanyar, per fer el gilipolles d'aquesta manera? Perquè, mira que n'ha guanyat, gràcies a mí... I jo no n'he vist mai cap! De veritat que estic ben fart.
I de les soques de les ovelles encara més. De bona gana li fotia una caixalada a més d'una, a veure si espabilava. Et fots a la seva esquerra i giren com borregos (ai, calla, cony, si son borregos) cap a la banda contrària. T'acostes una mica i surten corrents. Bordes i tornen a dispersar-se...
Per favor, que jo tinc una dignitat, i no estic per drta-drta-squrra-squrra-Jaus, ni per punyetes!
Que jo no necessito disfressar-me per sentir-me de la terra, que jo soc gos d'atura català, home.
Jau aqui... me cago en dena! El dia que peti li clavaré una mossegada als collons que no se'ls podrà llepar per molt que ho intenti!

Comentaris

  • Boníssim![Ofensiu]
    llegiresviure | 25-02-2017 | Valoració: 10

    Divertit, intel·ligent, sarcàstic... Encara ric.

  • El que dirien els gossos si parlessin el nostre idioma[Ofensiu]
    GiselaFV5 | 09-07-2012 | Valoració: 10

    Pobres animals, són ben incompresos. Jo faig de voluntària en una protectora d'animals i de vegades m'agradaria saber què pensen, que ens explicarien si poguéssin. M'agradaria saber quin és el seu passat, d'on venen i com han anat a parar a una protectora.

    M'ha agradat el teu relat, el que has escrit és diferent i ben original.

  • T'HAS POSAT A LA PELL DEL GOS[Ofensiu]
    EULALIA MOLINS ARAGALL | 12-07-2007 | Valoració: 8

    MOLT BO, SI POGUESSIM SENTIR-LOS POTSER SI QUE PARLEN AIXÍ DE NOSALTRES, JO HEM MIRO CADA ANY LA COMPETICIÓ QUE FAN DES DE CASTELLAR DE N'HUG I LES BESTIES TREBALLEN DE VALENT, SEMBLE MENTIDA... MOLT I MOLT DIVERTIT!

  • A la pell dels altres[Ofensiu]
    Nubada | 12-07-2007

    Està molt bé!
    Em ve al cap una idea: podríem fer aquest exercici però posant-nos a la pell de totes les persones que ens suporten al llarg del dia... jo no m'hi atreveixo!

  • aglaia | 10-12-2005

    Molt bo! Molt divertit! Encara que ara estic pensant... que deu pensar el meu gos de mi? Ell tambe és un gos d'atura català...

    Petons

  • jajajajajjajajajajajajajajjajajaj[Ofensiu]
    Berenice | 11-11-2005

    ostres, boníssim..
    Jau, Coloma!!!
    m'ha fet recordar aquell any rera any anant a Castellar de'n Hug, o com s'escrigui..

    No vull ni pensar què li passa pel cap al meu gos :P ell si que deu estar fins als pebrots de mi, pobret..

    interessant relat :)

    besets

  • OSTI TU!![Ofensiu]
    Anna O | 30-06-2005

    DE CONYA!!..PERÒ... MAI MÉS PODRÉ RECORDAR DE LA MATEIXA MANERA ELS ANYS QUE VAIG TENIR EL NIK.....EL MEU GOS D'ATURA!!!!!

    UNA ABRAÇADA

    ANNA

  • Canviar de pell[Ofensiu]
    Ze Pequeño | 07-06-2005

    És genial. Fins i tot se m'ha fet curt ,curt, curt.

    Suposo que hauriem de pensar de tant en tant que les coses no són NOMÉS com nosaltres les veiem, i canviar de pell de tant en tant. Podrien haver tants punts de vista com ànimes hi ha al món.

    Molt original. Felicitats.

  • Buff, Buff[Ofensiu]
    Giser | 16-09-2004 | Valoració: 9

    Un gos d'atura estaria orgullós d'aquest relat, i tan sols podria dir, buff, buff.
    De vegades hem de mirar les coses des d'una altra perspectiva per entendre el que ens rodeja. Tal i com fan els gossos d'atura, quan el pastor li diu...Vol...Vol...Volta la Feixa!!!

  • Bestial[Ofensiu]
    Biel Martí | 29-07-2004 | Valoració: 10

    Bestial Sergi. He rigut mol, m'ha encantat.

  • Que sí, que sí...[Ofensiu]
    AnNna | 26-07-2004

    Com han dit ja tots aquests relataires que han llegit l'escrit abans que jo, és senzillament magnífic. Ben trobat, simpàtic, agradable... com tots, vaja. ((Gràcies per posar el meu nom a la biografia)). He comentat bastants relats teus i a cadascun t'he dit el què, que m'encanta com escrius i que mai et rendeixis. sona típic, potser sí, però... i si es la veritat??
    Res més. Petons,
    AnNna.

    per els que llegeixin aquest comentari... entreu a la meva web!!!

    http://groups.msn.com/pistufolia!!

    hi ha un relat teu, no sé si et molestarà. si hi ha algun problema, m'ho dius, ok? Per cert, que la gent se'ls llegeix tots i em diu que és un dels que més els impressiona. és el de "la trucada". si passa alguna cosa, comentari a algun relat meu, queda entès? xD

    bé, prous rollos ja.... que no et cansis mai perquè hi ha molta gent al món que encara ha de llegir coses teves.

    PROOOOOOOOOU!! CORTO EL ROLLO.... xD! Q QAN MENROLLO NO FRENOOO!!!

    AdewS!!!

  • increible[Ofensiu]
    Anònim | 09-05-2004 | Valoració: 10

    mol bon treball, continua aixi...

  • La millor teràpia!![Ofensiu]
    aneris | 30-04-2004 | Valoració: 9

    M'has fet riure com no ho havia fet ultimament, és senzillament boníssim!!!! Humor intel.ligent i simpàtic.

    Pots tornar-hi quan vulguis!!!

  • M'he petat[Ofensiu]
    Tecnomeritocràcia | 29-04-2004 | Valoració: 8

    Sergi, cada vegada m'agraden més els teus relats. Està molt bé aquest humor intel.ligent, sobretot quan va dirigit cap a nosaltres mateixos. Pels amants dels gossos d'atura (que ja no veure mai de la mateixa manera) només dues paraules "Jau Coloma!".

Valoració mitja: 9.1