Somiant es fa camí

Un relat de: Prou bé
Des de jovenet havia manifestat el seu desig de ser empresari. Tothom li deia que no es fes castells. Ell somreia i deixava dir…
Ara, havia arribat el moment! Obriria un restaurant especialitzat, una truiteria. El projecte s'adeia molt bé amb el nom que era conegut a la colla: El Somiatruites.

Comentaris

  • Molt escaient![Ofensiu]
    Pallars | 24-02-2022

    Un petit toc d'humor sempre va bé a l'hora de somiar.
    Ben trobat!
    Salutacions.

  • Èxit[Ofensiu]
    Solsona Bot | 19-02-2022

    No hi ha res millor què saber de jove el que vols ser, somiar per aconseguir-lo i finalment fer-ho. No sabem com li anirà el negoci al teu protagonista. Esperem que tingui tant èxit com el teu relat.

  • Genial.[Ofensiu]
    versos_perduts | 08-02-2022 | Valoració: 10

    Concís.
    Els somnis es converteixen si un vol en realitats!
    Sort!
    Gràcies!

  • Camí de somni[Ofensiu]
    Montseblanc | 07-02-2022

    Doncs si el seu somni es fa realitat, no sé pas si el podran continuar anomenant el Somiatruites, de moment està lluitant, que és el més important.

  • Bona vesprada Prou bé [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 07-02-2022 | Valoració: 10

    Hola. Prou bé: Gràcies per la teua visita i la teua opinió al meu relat "El somni de l'Ermini". M'alegre que t'haja agradat.
    Saluts i una abraçada.
    Bona nit i fins a l'altra.
    PERLA DE VELLUT

  • Un gran desig. [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 07-02-2022

    El de fer-se especialista de truites. Segur que la truita de creïlles i de carxofes deuen estar molt bones. Tot molt bé plantejat. Un relat que m'ha agradat, per la senzillesa que té.
    Enhorabona. Prou bé.
    Abraçades.

  • Somni fet realitat[Ofensiu]
    Manelfoo | 07-02-2022

    Es pot dir més en menys paraules?
    M'ha agradat aquest relat, perquè el trobo rodó i molt aconseguit, des del començament fins a un nom tan apropiat per a un establiment tan especial.
    Enhorabona!
    T'agraeixo el teu comentari al meu relat. Ets molt amable!

  • Precisament...[Ofensiu]
    touchyourbottom | 05-02-2022

    ...a Arenys de Mar fins no fa masa hi va haver un restaurant vegà-vegetarià dit 'El rebost del somiatruites', situat en una casa antiga en barri vell. No vaig ser-hi a temps d'anar-hi en descobrir-lo tard, ja clos.
    Sembla ser que, alhora, la parella que ho duia va acabar. Trams de vida, agrair-ne la llum, els records, l'esforç, la creativitat. Així ho observo a les fotografies que encara estan penjades.
    Segur que conviden a menjar molts relats que haurien allà estat inspirats!



    tyb

  • Ben fet[Ofensiu]
    Pocapoc | 05-02-2022 | Valoració: 10

    De vegades el nom fa la cosa, i no només a la ficció. Bon microrelat!

  • Amb poques paraules[Ofensiu]
    Canela fina | 05-02-2022 | Valoració: 10

    No cal un relat llarg si les paraules usades omplen d'imatge la ment i de saber el pensament. Molt bo. Una abraçada :)

  • montserrat vilaró berenguer | 05-02-2022 | Valoració: 10

    Que bonic i amb poques paraules descrius un somiador . Moltes gracies per llegir , m’ esperona a fer-ho be

  • Genial![Ofensiu]
    Carme Alcoverro | 02-02-2022

    Tot és possible en aquesta vida! Un relat genial!

  • divertit[Ofensiu]
    Atlantis | 02-02-2022

    Divertit i ben trobat el relat, afegint-hi el significat del malnom. Que sigui tan curtet el fa encara millor.

  • Trites al castell.[Ofensiu]
    SrGarcia | 01-02-2022

    Mira que és curt el relat; m'havia arribat témer que obris un restaurant al castell de Miravet; però no parles d'aquests castells, no.
    M'agradaria anar al seu restaurant a menjar una truita de carxofes.
    Ara això dels cuiners està molt ben vist, alguns són estrelles que ni les rock (que ja està passat de moda). Una truita desconstruïda sol ser una cosa molt apreciada; la veritat, no sé què vols que et digui...

  • Relat rebut[Ofensiu]

    Relat rebut correctament, entra a concurs.


    Gràcies per participar.


    Comissió XII Concurs ARC de microrelats

Valoració mitja: 9.67

l´Autor

Foto de perfil de Prou bé

Prou bé

137 Relats

1327 Comentaris

53156 Lectures

Valoració de l'autor: 9.91

Biografia:
Bilder hochladen




Vaig néixer fa un munt d'anys al cap i casal del meu país, al qual m'estimo. Molta sort. Vaig créixer en una família fantàstica. Molta sort. Vaig col·laborar a crear-ne una, fa un munt d'anys, que s'ha enriquit amb fills i néts. Molta sort. Vaig treballar, un munt d'anys, sempre en allò que m'agradava: la meva professió. Molta sort. I ara, a la recta final que espero sigui molt llarga, crec que segueixo tenint molta sort.


Email proube43@gmail.com