Prostitució sagrada

Un relat de: SrGarcia

Tothom reconeix que s’han d’oferir sacrificis als déus: els animals, les primícies de la collita...

No sempre les ofrenes són tan materials: els orientals són devots d’Ishtar, la nostra Afrodita; les noies ofereixen a la deessa el sacrifici de la seva virginitat. La perden amb qualsevol que vulgui pagar per ella. Ho anomenen “prostitució sagrada”, un sacrifici bàrbar, tot i que pietós.

Sempre havia sigut devota d’Ishtar, però ja estic perdent la devoció. La majoria de noies arriben al temple, cobren, ofereixen el sacrifici i tornen a casa. A algunes els costa dies trobar un col•laborador, els homes són molt primmirats a l’hora d’afluixar els diners.

Jo no he tingut tanta sort. Ja fa tres mesos que sóc al temple. Si ningú es decideix, m’hi hauré de quedar per sempre. Els meus pares ofereixen diners als pobres, als estrangers, als desesperats, però tot són excuses: que si prefereixen morir de gana, que si la seva devoció no dóna per a tant...
,
No és només que ningú vulgui pagar pel meu sacrifici, no el volen ni cobrant.

És una desgràcia ser lletja a Babilònia.

Comentaris

  • Sagrada¿?[Ofensiu]
    Annalls | 14-04-2019

    Estic d'acord amb la Montseblanc, tot i que no puc dir que no hi hagin homes com el que tu descrius vanitós i que el pot l'apariència. Però en general, els homes i sobretot els que tenen les hormones més alterades en un moment donar tant se'ls hi dona... és el que he observat en la vida. Quan a aquesta costum, una aberració més vers les dones.

    El que em dius del teu poble, m'ha fet reflexionar, sobre aquests nens dels que parlo-SIria- que en realitat els vam tenir ben aprop, en la teva generació, malgrat l'horror de la guerra hi havia joc i segurament alguna rialla i més d'un ensurt amb alguna bomba abandonada. Gràcies per comentar-me.

  • Intens[Ofensiu]
    Singuista | 24-02-2019

    Llegint el teu relat m'han fet venir ganes de poder viatjar en el temps i ser la protagonista del conte. Potser estaria feliç de poder-se quedar al temple, protegida de l'exterior...

  • Hi ha sacrificis en la vida...[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 24-02-2019 | Valoració: 10

    Un relat molt dur i molt sincer a l'hora de relatar-ho.
    M'ha impressionat molt com pot ser aqueixa prostitució és fa sagrada per a molts.
    M'ha agradat molt i la meua enhorabona, SrGarcia.
    Un salut
    Perla de vellut

  • Superbs i vanitosos[Ofensiu]
    SrGarcia | 23-11-2018

    Montseblanc, el teu comentari em sembla una mica ingenu, perdona que t’ho digui.

    Els homes som superbs i vanitosos. Si ningú sabés que has fet, tindries raó; però hi ha la cosa que et diguin... aquella lletja. Molts prefereixen morir de gana que passar per aquí.

    Per altra banda això és una exageració del que explica Heròdot a la seva “Història”, no m’invento res.

  • Haig...[Ofensiu]
    Montseblanc | 21-11-2018

    ...de dir, Sr. Garcia, que per a mi, aquest relat, no es creïble, per molt que em posi en situació. És la tercera vegada que el llegeixo, en dates diferents, i mai m’he decidit a deixar un comentari perquè no volia porta la contrària, però va, ara ho diré. No hi ha ningú, cap home, i molt menys pobre, que no fiqui el seu penis dins d’un forat acollidor a canvi de diners.

  • Ostres noi, això és molt fort![Ofensiu]
    aurora marco arbonés | 11-08-2018 | Valoració: 10

    No vull frivolitzar, ni molt menys. Tots els éssers humans mereixem els mateixos tractes i les mateixes oportunitats. Però el desig va en consonància amb l'atractiu que una persona, guapa o menys guapa, pugui exercir sobre un individu.

    Ara bé, si aquesta persona és molt lletja, desagradable, horripilant, no es pot pretendre que ningú pagui pels seus favors. Voldria donar una solució al seu problema, però en aquest moment no se m'acut, SrGarcia, ho sento.

  • Gràcies[Ofensiu]

    Probablement siguin les comes, gràcies tindre mes cura d aqui en endavant. Gràcies per llegir

  • Gràcies[Ofensiu]
    montserrat vilaró berenguer | 21-02-2018 | Valoració: 10

    Moltes gracies per llegir i valorar, no se si em ve de família, potser si. Pero el meu avi era una persona extraordinari

  • Gràcies[Ofensiu]
    SrGarcia | 18-02-2018

    Gràcies, Aleix; jo també desitjo el millor a la protagonista, m'hi sento identificat, però dubto que pugui trobar, no el millor, simplement alguna cosa bona.

    Gràcies , Montserrat; prefereixo plorar.

    Gràcies, Aleshores: Garcia, 1954.

    Gràcies, Kefas. m'agrada mirar als ulls; el cert és que hi ha persones lletges (homes i dones) .

  • Consell a una verge[Ofensiu]
    kefas | 18-02-2018

    A un mig pam de distància, quan la vista és el tacte, tots som bonics. Prova-ho d'esquena.

  • aleshores | 17-02-2018

    Em vaig criar vora el riu, un mica més avall de Garcia, 1953-

  • Preciós[Ofensiu]
    montserrat vilaró berenguer | 11-02-2018 | Valoració: 10

    Un relat molt maco, es com la vida mateixa, pobre noia, no se si riure o plorar. Molt ben trobat

  • Males costums[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 10-02-2018 | Valoració: 10

    Hi ha costums i costums. I aquest és brutalment negatiu. Desitjo tota la sort del món a la protagonista i et felicito per tocar un tema difícil. Una forta abraçada.

    Aleix

  • D'acord[Ofensiu]
    SrGarcia | 03-02-2018

    Completament d'acord en el que dius, Nil. Parlo de la lletjor visible.

  • Lletjor.[Ofensiu]
    Nil de Castell-Ruf | 31-01-2018 | Valoració: 10

    En aquest escrit crec que s'enalteix la figura masculina. Perquè en contra de que hom pot pensar de que " tot s'aprofita" . L'home, per més impulsiu que sigui en afers de sexe en comparança amb la dona, aquest percep la bellesa i anhela posseir-la. No debades l'extrema lletjor pot atresorar un cor bell i una ment talentosa que pot aflorar quan la fixació va més enllà del fet merament físic. Un bon relat, Nil.

Valoració mitja: 10