Moviments

Un relat de: Aleix de Ferrater


Rodejat de llums d’estiu envejo
la roba petita que t’insinua.
Impuls que m’alimentes caminant
descalça i amb les mans enlaire.
Somriure confident encara humit
de saber-te tan admirada
i d’atrapar-me amb l’ànima
que et volta tots els moviments.

Comentaris

  • Un plaer....[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 24-04-2023

    haver-te pogut conèixer i saludar ahir. Em va fer molta il.lusió. Sempre et llegeixo perquè m'agrada molt com escrius, però ara encara amb més motiu et seguiré llegint.

    Per cert, crec que la E.Viladoms va dir que penjaria la foto que ens van fer, hi han d'altres d'ahir, però la nostra no, m'ha estrenyat.

    Una forta abraçada per a tu i una altra per la teva dona.

  • Moviment[Ofensiu]
    Prou bé | 18-04-2023

    Sensualitat en el moviment i en la mirada. Sensualitat expressada en vers!
    Amb total cordialitat

  • Atrapar amb la mirada[Ofensiu]

    Bon dia, Aleix:

    Un poema que suggereix, sensual i que insinua un cos estimat.
    És perfecte per començar així el matí. És ideal per imitar aquests moviments: caminar descalça i amb les mans enlaire. A veure si s'atrapa l'ànima d'algú.

    Gràcies pels teus comentaris als meus poemes de «Corbes de sang o vint-i-vuit poemes feministes».

    Fins aviat!

    Helena,

  • Minimalista[Ofensiu]
    Atlantis | 10-04-2023

    Un poema minimalista. Un dibuix d’una escena que es presenta nua davant nostra.
    Gràcies per escriure’l.

  • Moviments que arrosseguen[Ofensiu]
    Montseblanc | 10-04-2023

    La intimitat entre un home i una dona, les mirades que s'ho diuen tot, la sensualitat que es crea entre dues persones que es desitgen i s'estimen, l'ànima que te ganes de jugar quan troba la seva bessona, moviments que arrosseguen...

  • Benvolgut Aleix[Ofensiu]
    joandemataro | 09-04-2023

    gràcies per llegir-me i comentar el meu poema i per ser tan amable, com sempre.
    Una abraçada des de Mataró, poeta .
    Joan

  • SENSUALITAT[Ofensiu]

    Aleix, un poema breu però suficient per a transmetre la sensualitat d'una escena íntima.

    No et calen gaires versos per a fer un dibuix precís, i això, al meu entendre, és un mèrit.

    Salutacions,

    Fidel Gangonells

  • M'ha fet pensar...[Ofensiu]
    llpages | 08-04-2023 | Valoració: 10

    en aquells dibuixos orientals que es fan amb quatre pinzellades i que tan acertadament defineixen un cavall, un au o una onada (per exemple, entre tantes altres coses). Semblen esquemes que només copsen les quatre línies que defineixen el que es pretén dibuixar, però estan tan ben triades que reconeixes d'una ullada el que es dibuixa. Aquest poema, benvolgut Aleix, conté una essència exquisida en contingut i continent. Enhorabona, Aleix!

  • Conexió [Ofensiu]

    Com tostemps ens fascines amb la teva subtil manera de transmetre'ns els detalls que la bellesa traspua al nostre voltant i que la majoria de mortals no sap entreveure per estar abstrets en les banalitats de la vida diària. Tu en canvi sap captar-la i transcriure-la! I això ja és de per si tot un mèrit, i una qualitat indespensable per a conectar emocionalment amb la poralitat femenina. Bon dia tinguis, Nil.

  • Preciós....[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 08-04-2023 | Valoració: 10

    i entranyable poema Aleix. Fi en paraules i versos intensos i a la vegada subtils.

    Feliç Setmana santa i una forta abraçada.

    Rosa.

  • Suggeridor. [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 07-04-2023 | Valoració: 10


    Un poema dolç com la mel que insinua els moviments que porta el teu amor.
    Vaja! Sempre em sorprens amb els teus poemes, que són senzills i a la vegada meravellosos.
    M'alegre de llegir-te de nou, Aleix.
    Una abraçada en la distància.
    PERLA DE VELLUT

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Aleix de Ferrater

Aleix de Ferrater

137 Relats

2637 Comentaris

191078 Lectures

Valoració de l'autor: 9.97

Biografia:
Nascut a Barcelona el 1959, sóc periodista, encara que actualment no l'exerceixo. Resideixo actualment a Ribes de Freser (Ripollès), caminant, llegint, escrivint, vivint.
Literàriament, he guanyat el Premi Sant Joan 1995, organitzat per l'ONCE de Catalunya, el Jo Escric 2007, el Roc Boronat 2007 i el Guillem Colom i Ferrà, Vall de Sóller 2015.
He publicat els llibres "Escoltant la sal" (Fundació Cabana, Jo Escric 2007), "Arrels d'escuma" (Editorial Omicron 2008), "Flaix que enlluerna" (Editorial Omicron 2010), "Absolutament d'ànim" (Documenta Balear, 2016), "L'excés" (Ediciones Oblicuas, 2019) i "L'edat blava" (Associació de Relataires en Català, 2023). .

Aiximateix, tinc relats i poemes en llibres editats conjuntament amb diversos autors i editats per l'Associació de Relataires en Català, com "Tensant el vers" (2011), "Temps era temps" (2012), "Llibertat" (2012), "Traços de desig" (2014), "Somnis tricentenaris" (2014), "Mitjans de transport" (2017) i "Virtuts" (2018).