Lliri blanc

Un relat de: Prou bé


Plàcida descansa.
Fresc silenciós
… dolça quietud

Serena reposa.
Les flors dels llençols
… embolcallen somnis

En sa boca closa
no neixen cançons.
… Bellesa dormint

És la seva pell

"Flor de lliri, lliri,
Flor de lliri blanc"

(A la faisó de la cançó del rossinyol de J Verdaguer)


Presentat RPV 310 El rossinyol que no canta. "Lliri blanc"
Gener 2023


Comentaris

  • Agraïment[Ofensiu]
    Nua Dedins | 11-03-2023 | Valoració: 10

    Hola relataire 'Prou bé'. M'han explicat que per agraïr els vostres comentaris ho havia de fer des de la pàgina del relataire. Doncs aquí vaig! Agraïda pel comentari que em vas deixar el passat 5 de març. I enhorabona per aquest poema. Segueix compartint que ho anirem llegint! Bon cap de setmana!

  • Petit joieç·[Ofensiu]

    Un poema amb bon ritme i sonorització. Apte per a ésser cantat o recitat. A voltes l'inspiració ens sorprèn.... Creant poemes com aquest. Perquè tot ell transmet sensibilitat i saviesa. Enhorabona, Nil.

  • Un poema sedós[Ofensiu]
    llpages | 05-03-2023 | Valoració: 10

    Lleuger i sensible a parts iguales. Sembla que t'acaroni l'ànima, exquisit!

  • Sensible [Ofensiu]
    Joan G. Pons | 05-03-2023 | Valoració: 10

    Connexió sensible. Molt bonic. Felicitats.
    Agraeixo el teu comentari al meu Relat.
    Molt cordialment,

  • no te l'havia comentat?[Ofensiu]
    Atlantis | 01-03-2023

    em semblava que te l'havia comentat. M'agrada molt perquè té un bon ritme i un final preciós.

  • PERCEPCIÓ [Ofensiu]

    Em sembla un cant, gairebé una declaració d'amor i admiració a l'estimada.

    Suau i bonic com un lliri.

    Felicitats!

    Fidel Gangonells

    PD
    Em cal agrair-te el teu comentari en el poema <>, així com les teves paraules de benvinguda. M'afalaguen.

  • Com una cançó. [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 28-02-2023 | Valoració: 10

    Un poema que he llegit molt a poc a poc, i m'ha semblat tendre per la placidesa, el repòs del rossinyol de J. Verdaguer.
    És preciós. Prou bé.
    Cordialment.

  • Bell...[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 27-02-2023

    poema que m'ha transmès passió i alegria.
    Entranyable proubé.
    Cordialment.
    Rosa.

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Prou bé

Prou bé

137 Relats

1328 Comentaris

53333 Lectures

Valoració de l'autor: 9.91

Biografia:
Bilder hochladen




Vaig néixer fa un munt d'anys al cap i casal del meu país, al qual m'estimo. Molta sort. Vaig créixer en una família fantàstica. Molta sort. Vaig col·laborar a crear-ne una, fa un munt d'anys, que s'ha enriquit amb fills i néts. Molta sort. Vaig treballar, un munt d'anys, sempre en allò que m'agradava: la meva professió. Molta sort. I ara, a la recta final que espero sigui molt llarga, crec que segueixo tenint molta sort.


Email proube43@gmail.com