I tant! Només faltaria!

Un relat de: Prou bé
Quiquiriquic...Cloc-cloc

El Gall passeja el galliner presumint entre les gallines. La més ufanosa li diu amb orgull – mira quin ou t'he parit!
El gall li passa l'ala per damunt l'esquena i ben estarrufat i amb una certa condescendència li etziba – Ai! Gallina, on creus que seríeu tu i el teu ou, si jo el Gall, no hagués aparegut per aquí primer!




Comentaris

  • Tens raó[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 19-11-2023 | Valoració: 10

    Doncs mira, tens raó! El gall també és un personatge del pessebre de l’existència. I l’hem Amagat i marginat anys i panys. Molt bon relat, curt i intens. Una forta abraçada.
    Aleix

  • Gall=Déu?[Ofensiu]
    Solsona Bot | 10-11-2023

    Micro, microrelat. En poques línies està tot dit. Incorpores un nou personatge al dilema filosòfic: ou, gallina i ara el gall (potser insinues l'acció de Déu).
    En tot cas, també m'ha recordat el cas de la Jenni hermoso i el petí del Rubiales. Felicitacions i sort!

  • Pal de galliner![Ofensiu]
    Tamarro | 08-11-2023

    Els nostres relats tracten el mateix tema, jo he fet una faula, i tu una crítica ben clara, i el teu, amiga, és un senyor microrelat. Amb ben poques paraules expliques segles d'història.

    Que tinguis sort!

    El Tamarro

  • Mlolt bo[Ofensiu]
    montserrat vilaró berenguer | 07-11-2023 | Valoració: 10

    Quin relat més divertit , m'encanta. Ens llegim

  • Ara si[Ofensiu]
    Ginebreda | 07-11-2023

    Abans havia comentat el teu relat d'un altre compte que ja he esborrat i també s'ha esborrat el comentari que t'havia fet.
    Moltes gràcies pel amable comentari al meu relat, El teu si que és boníssim; és mooooolt difícil fer una història amb conclusió amb tan poques paraules i tan ben trobat.
    El teu gall hauria de ser al meu galliner, com mascle alfa, a continuar la saga familiar.
    Molta sort a tu també. Jo també la tinc per haver rebut comentari tan benèvol i haver participat.

  • Una vida anterior[Ofensiu]
    Ginebreda | 07-11-2023

    Benvolguda,
    He comentat el relat amb un compte que tenia en una vida relataire anterior, compte que encara no he esborrat.
    Disculpa, devies flipar..

  • Una solució salomònica![Ofensiu]
    llpages | 05-11-2023 | Valoració: 10

    M'ha fet riure la solució a l'etern problema, per original i per l'enfocament del tema, ridiculitzant els masclistes. Ni al savi rei Salomó se li hauria acudit, quina bona pensada! Enhorabona, Prou bé!

  • el gall[Ofensiu]
    Atlantis | 05-11-2023

    el principi de tot? Relat micro ben trobat !!!

    Que tinguis sort en el concurs.

  • I a on seria el gall sense la seva mare gallina?[Ofensiu]
    Montseblanc | 05-11-2023

    Descrius una escena que m'ha recordat d'altres on els protagonistes són els humans, el mascle que es creu superior quan tots formen part d'una roda sense principi ni final. Sort al concurs i gràcies pel teu comentari.

  • Agraïda [Ofensiu]
    Nua Dedins | 04-11-2023

    Moltíssimes gràcies per les teves paraules 'Prou bé'. Molta sort amb el teu microrelat! Bon cap de setmana!

  • Que bo![Ofensiu]
    Magda Garcia | 04-11-2023 | Valoració: 10

    M'ha encantat aquest macho alfa en modalitat gall! Molta sort Prou bé! Cordialment, Magda

  • Gràcies al gall hi ha ous. [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 03-11-2023 | Valoració: 10

    Molt ben plantejat: Prou bé. Aquest microrelat, que m'ha fet molta gràcia. Certament fou primer el gall. Ja ho diu el teu relat.
    Enhorabona i que tinguis sort.
    Cordialment.
    Perla de vellut

  • l'etern cicle[Ofensiu]
    Nua Dedins | 03-11-2023

    Certament l'etern cicle de què va anar primer. A seguir escrivint i que tinguis molta sort en aquest primer mes de concurs 'Prou bé'. Bon cap de setmana!

  • Enginyós[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 03-11-2023

    l'ou o la gallina?, eterna indecisió. Només faltava la veu del gall per complicar-ho més, hahaha.

    Molt bo Prou bé. Molta sort.

    Salutacions.

    Rosa.

  • Relat rebut[Ofensiu]

    Relat rebut correctament. Entra a concurs.

    Recorda, ja no el pots esborrar!
    Qualsevol dubte contacta amb nosaltres en el nostre correu:
    concursos.arc@gmail.com

    Gràcies per participar.


    Comissió XIV Concurs ARC de microrelats

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Prou bé

Prou bé

137 Relats

1328 Comentaris

53381 Lectures

Valoració de l'autor: 9.91

Biografia:
Bilder hochladen




Vaig néixer fa un munt d'anys al cap i casal del meu país, al qual m'estimo. Molta sort. Vaig créixer en una família fantàstica. Molta sort. Vaig col·laborar a crear-ne una, fa un munt d'anys, que s'ha enriquit amb fills i néts. Molta sort. Vaig treballar, un munt d'anys, sempre en allò que m'agradava: la meva professió. Molta sort. I ara, a la recta final que espero sigui molt llarga, crec que segueixo tenint molta sort.


Email proube43@gmail.com