I mira que n'ets...

Un relat de: Prou bé

Va a escola cada dia, fa sempre els deures i aprèn les lliçons, juga amb tothom, nens i nenes, és lleial, no es baralla mai, és responsable, li agrada llegir, s'estima més xerrar amb l'avi que mirar la sèrie de terror o jugar a la "play", va vestit pulcrament, és rialler i se sent feliç... Si és que fins i tot somriu, sense enfadar-se gens, quan li diuen: i mira que n'ets d'extravagant…

Comentaris

  • Bona, aquesta![Ofensiu]
    llpages | 19-03-2022 | Valoració: 10

    Una idea original que, al meu parer, reflecteix molts aspectes ben actuals dels temps que corren (una mica trasbalsats...). Et seguiré llegint!

  • Normalitat i raresa.[Ofensiu]
    SrGarcia | 14-03-2022

    Allò que era normalitat, ara és raresa. "És rialler i se sent feliç", això és el que importa.
    Un relat curt i ple de significat.

  • Feliç[Ofensiu]
    Solsona Bot | 14-03-2022 | Valoració: 10

    Un relat ben curt que transmet perfectament el missatge que vols donar. Tots coneixem alguna persona que als nostres ulls és vital, que se sent feliç i que gaudeix de tot el que és quotidià. Ens fan el món més agradable. M'agrada el relat. Bona sort!

  • Gràcies..[Ofensiu]
    Magda Garcia | 14-03-2022

    ...pel vostre comentari al meu relat dels gats topògrafs. Cordialment

  • Boníssim[Ofensiu]
    Neus Marín Cupull | 13-03-2022 | Valoració: 10

    Enhorabona, és molt bo. Tens tota la raó, el què hauria de ser normal, per desgràcia o no és extravagant
    Molta sort,
    Una abraçada
    Neus

  • extra què?[Ofensiu]
    marialluïsa | 13-03-2022 | Valoració: 10


    Tens tota la raó. Curt i concís. Hores d'ara sembla el que hauria de ser normal es qualifica d'extravagant.
    Esplèndid.
    Molta sort.

  • Sí que n'es![Ofensiu]
    TerricheT | 13-03-2022

    Un jove extravagant ben descrit i amb poques paraules, un microrelat com s'escau que sigui, microrelat.

    Sort en el concurs!

  • Contraposició. [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 11-03-2022 | Valoració: 10

    Damunt que és pulcre i rialler, el teu protagonista, a la vegada és extravagant. Quin contrast d'una cosa a l'altra. Ha, ha. M'ha fet riure un poc.
    Cordialment.

  • Relat rebut[Ofensiu]

    Relat rebut correctament, entra a concurs.
    Gràcies per participar.

    Comissió XII Concurs ARC de microrelats

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Prou bé

Prou bé

137 Relats

1327 Comentaris

53237 Lectures

Valoració de l'autor: 9.91

Biografia:
Bilder hochladen




Vaig néixer fa un munt d'anys al cap i casal del meu país, al qual m'estimo. Molta sort. Vaig créixer en una família fantàstica. Molta sort. Vaig col·laborar a crear-ne una, fa un munt d'anys, que s'ha enriquit amb fills i néts. Molta sort. Vaig treballar, un munt d'anys, sempre en allò que m'agradava: la meva professió. Molta sort. I ara, a la recta final que espero sigui molt llarga, crec que segueixo tenint molta sort.


Email proube43@gmail.com