ABSÈNCIA

Un relat de: Prou bé

M'embolcalla la penombra
de la nostra habitació.
No hi ets…

Des dels peus del llit, estant
veig els llençols rebregats.
Em subjuguen els records…

Tinc una esgarrifança
en notar les teves mans.
Passejant-les pel meu cos…

Sento a prop la teva veu
Xerrant-me a cau d'orella.
Ets el meu amor, amor…

I Ja no me'n puc estar
em refugio als llençols.
M'amaro amb la teva olor…


(Poema presentat al RPV "llençols".)

Comentaris

  • tranmetre...[Ofensiu]
    Homo insciens | 02-10-2022

    M'agrada com transmet el teu poema. Crec que els poemes han de connectar amb aquella part vulnerable que ens fa humans, que ens fa a tots iguals, no només pel fet de compartir o no una experiència similar, sinó fent-la extensible per sentir-la a través del cor de qui l'explica, i en aquests versos has connectat amb mi.

  • sentimental[Ofensiu]
    papisort | 23-09-2022 | Valoració: 8

    Un poema d'enyor, de tristesa, de solitud
    Ha arribat a la meva solitud
    Salutacions

  • Lapsus[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 18-09-2022

    Dispensa he repetit el comentari.

  • Comentari[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 18-09-2022 | Valoració: 10

    Bon Relat.
    Gràcies pel teu comentari al Relat sobre L'ENTORN. Considero tenim recursos per millorar i fer una millor integració.
    Cordialment.

  • Comentari[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 18-09-2022 | Valoració: 10

    Bon Relat.
    Gràcies pel teu comentari al Relat sobre L'ENTORN. Considero tenim recursos per millorar i fer una millor integració.
    Cordialment.

  • Llençols....buidor....[Ofensiu]
    Magda Garcia | 16-09-2022 | Valoració: 10

    ...m'has transmès aquesta sensació de penombra, d'olors i d'amor...m'ha agradat molt aquest poema. Molt bonic Prou bé!

  • Comentari[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 16-09-2022 | Valoració: 10

    Tornat a llegir. Noto la seva força, plena de sentiment. Molt bon Relat.
    Agraeixo el teu comentari al Relat Valors Personals.
    Per mi la Persona comparteix dos puntals bàsics :
    * Respecte.
    * Estimació, donar i rebre.
    Salutacions molt cordials.

  • Agraïment[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 13-09-2022

    Me'n alegro que hagis rigut i somrigut amb la lectura de AI SENYOR.

    Moltes gràcies.

    Una abraçada
    Rosa

  • Agraïment[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 11-09-2022

    Moltíssimes gràcies per llegir-me i per la teva última opinió sobre CAMINS.

    Una abraçada.

    Rosa

  • Dolor.[Ofensiu]

    Jo sempre he dormit sol i per tant no tinc ni idea del que representa fer-ho acompanyat tota una vida i a damunt arribar a la situació d'haver de viure l'absència de l'acompanyant per sempre més. Però llegint el teu poema he pogut imaginar-me amb un gran realisme el que suposa i comporta passar per aquesta experiència tan dolorosa que el transcurs de la vida tar o d'hora tothom acaba experimentant sigui amb acceptació o resignació.

  • Comentari[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 08-09-2022 | Valoració: 10

    Molt bon Relat. Suggerent.
    Gràcies pel teu comentari a Rutines.
    Cordialment.

  • Comentari[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 08-09-2022 | Valoració: 10

    Molt bon Relat. Suggerent.
    Gràcies pel teu comentari a Rutines.
    Cordialment.

  • absència i presència[Ofensiu]

    Bon dia:

    En la foscor i en solitud es quan sorgeixen els records més forts.
    He gaudit d'aquest poema.

    Gràcies pel teu amable comentari al poema de Llúcia, i sí, has captat que hi ha una evocació a la patrona de la visió entre altres coses.

    Salutacions cordials,

  • Un plaer de lectura. [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 07-09-2022 | Valoració: 10

    L'absència la tens dins del teu cor, dins de tu i no pots oblidar-la, per això t'amare en la seua olor, dins dels llençols.
    Molt bona poesia. Prou bé.
    Gràcies per compartir-la.
    Enhorabona, perquè jo et posaria un 100.

  • tots els sentits[Ofensiu]
    Atlantis | 07-09-2022

    És un poema fantàstic, que pensava que ja havia comentat. Potser perquè l’havia llegit també al repte. Vas resseguint l’absència amb tots els sentits: la vista, el tacte, la oïda, l’olfacte...talment com si ho estiguessis vivint en aquest moment.

    M’ha agradat molt.

  • Malenconia...[Ofensiu]
    Carme Alcoverro | 07-09-2022

    Jo també he gaudit llegint el teu poema... transmets una gran malenconia i sensibilitat.

    Gràcies per llegir i comentar el meu Esperant la nit, m'alegro que t'hagi agradat.

  • Sensible[Ofensiu]
    Neus Marín Cupull | 07-09-2022 | Valoració: 10

    Hola, Prou bé
    Preciós, amb molta sensibilitat. L'enyor treu les paraules des del cor. I tu ho has aconseguit.
    Enhorabona,
    Fins aviat,
    Neus

  • relat molt tendre[Ofensiu]
    Noia Targarina | 06-09-2022 | Valoració: 10

    Bona vesprada,

    Un relat molt tendre i molt bonic.

    L' escritura esta feta de tal manera que s' entengui i el teu vocabulari es molt ame i molt col.locuquial i m' agradat força la teva manera de descriure la situació.

    Una abraçada

    Noia Targarina

  • Si em permets...[Ofensiu]
    Marina i punt | 06-09-2022

    He gaudit amb la sensibilitat del teu poema.

    Gràcies per prendre't la molèstia de comentar el meu darrer relat "setembre" encara que sigui per jutjar-me sense conèixe'm. Segurament jo no he sabut transmetre el fons del què volia explicar.
    Et convido que tornis a llegir el que vaig escriure en acabar el curs "tancant etapes", i que tu mateix vas comentar, perquè t'adonis que m'apassiona la meva feina, d'altra banda, no l'hauria pogut fer al llarg de tants anys com porto.
    No m'he queixat de tornar a la feina, m'he queixat de les condicions en què hem d'atendre els infants tan petits a l'inici de curs, en el període de familiarització. Plors, neguit, angoixa... molts infants per a un adult que no abasta com cal a atendre'ls a tots.
    Encara que et sembli mentida, sí, el setembre és dramàtic a l'escola bressol i precisament perquè m'agrada la meva feina i me'n faig creus que l'administració no posi més mitjans perquè puguem fer-la com caldria.
    Em queixo i continuaré queixant-me, l'etapa 0-3, som els grans oblidats.

    Salutacions

    Marina

  • Absència.....[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 06-09-2022 | Valoració: 10

    I amor per tot els costats. Delicadesa i genialitat en el poema. Gràcies per compartir el teu talent.

    Una abraçada.

    Rosa

  • Comentari[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 06-09-2022 | Valoració: 10

    Tornat a llegir. Suggeridor. Extraordinari.
    Gràcies pel teu comentari a Relat Persona Compassiva.
    Salutacions.

  • A flor de pell[Ofensiu]
    llpages | 06-09-2022 | Valoració: 10

    Un poema que et sensibilitza als primers versets i ja no et deixa que baixis de revolucions. Paraules que evoquen els sentits (tacte, olor, vista...) i sentits que evoquen sentiments (amor, nostàlgia...). Al meu entendre, un poema rodó que fa de bon rellegir, a cada passada hi descobreixes nous matisos. Gràcies per escriure i compartir -ho!

  • Comentari[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 06-09-2022 | Valoració: 10

    Relat molt sensible. Enhorabona. M'agrada't força.
    Agraeixo el teu comentari al meu Relat.
    Salutacions.

  • Bon ofici vs inspiració[Ofensiu]
    Joan Colom | 05-09-2022

    És tan malenconiós i autèntic que no sembla de ficció. I és que el bon ofici aconsegueix gairebé sempre millors resultats que això que en diuen inspiració.

Valoració mitja: 9.88

l´Autor

Foto de perfil de Prou bé

Prou bé

137 Relats

1327 Comentaris

53180 Lectures

Valoració de l'autor: 9.91

Biografia:
Bilder hochladen




Vaig néixer fa un munt d'anys al cap i casal del meu país, al qual m'estimo. Molta sort. Vaig créixer en una família fantàstica. Molta sort. Vaig col·laborar a crear-ne una, fa un munt d'anys, que s'ha enriquit amb fills i néts. Molta sort. Vaig treballar, un munt d'anys, sempre en allò que m'agradava: la meva professió. Molta sort. I ara, a la recta final que espero sigui molt llarga, crec que segueixo tenint molta sort.


Email proube43@gmail.com