Cercador
Llista categories
Detall intervenció
Repte LXXVI: El veredicte....
Intervenció de: boigboig | 23-12-2005
Repte LXXVI: El veredicte....
Bé, veig que aquesta vegada la participació ha estat més baixa, però selecta, clar! Per curiositat, us diré que els dos únics homes (o nens, vaja... del sexe masculí) que han participat s'han "retirat" abans d'hora. Bé, fora de mirna, que no sé si és noia o noi (però té nom de noia!). I del boigboig que no el penso considerar (i que no sé si és noi o noia, tampoc).
Anem a fer uns breus apunts del textos, sense compassió (o si):
boigboig Però tiu, tu que et creus, participant en el teu propi repte??? Que et penses, que et donaré el premi a tu? De totes maneres, la idea és bona. Pensa-hi més, a veure que en surt.... :-)
Yáiza L'amic invisible : la descripció que fas de l'amic invisible a l'escola és prou bona, que fa poc que ho has viscut? (ho dic perquè no sé la teva edat). Ara, això de pensar en regalar un destral... una mica rar... i que l'altre no s'estranyi, només li digui que és massa cara. Però m'agrada com descrius totes les historietes d'adolescents que enrogeixen per regalets, els "enamoraments" i tot això. Però pel meu gust li falta una mica de suc (el meu gust és molt particular).
Afrika Winslet El regal extraviat : M'agrada com ho has escrit, els diàlegs els trobo creïbles i frescos. Sí, fas una mica de trampa amb això del somni de la nena. A més no s'entén gaire de que són els regals: de Nadal? I els obre al matí? Clar, a casa meva fèiem "caga tió" al migdia per Nadal, però si un ho posa a l'arbre.... bé, ho donaré per bo, hehehe. El final es bo, sí, més interessant del que semblava en un primer moment...
Mandalf L'amic invisible: El teu relat, diferent, tal com et pertoca. M'ha agradat força, la idea és divertida, les paraules bé menys..... ja saps, la frase El fum i l'olor de l'oli roent eren erupcions invitades a la festassa de l'horror i de la mort m'ha semblat rarilla, per dir alguna cosa no massa ofensiva... he he he. El final, divertit. I ala, que com que no hi ets passo de comentar-te més.
mirna El caliu de cada paraula : El teu relat m'ha sorprès molt, de veritat. Principalment perquè el més fàcil per fer en un repte és una historia de ficció, però tu ens has fet una ressenya, un obituari, i a més totalment real! Això és el que m'ha sorprès més: el Sr. Pey i el seu diccionari realment existeixen! He de dir que no sé si és mort... (a Internet no ho he trobat pas). Les paraules, molt ben posades, fins hi tot destral, que era la més difícil en aquest context. I una pregunta: perquè no publiques relats a la web? O és que ets algú que si ho fa amb un altre nom??
Jeremias Soler Cartes liles : Nanu, s'agraeix l'esforç i la voluntat (bé, ja sé que ho has fet perquè estàs enganxat al repte). Però no et comentaré gaire, que de fet no crec ni que em llegeixis. El tema està bé, però no entenc que coi fa amb la rosa (fes-me un dibuix, si us plau): no es clava les punxes? A més ens quedem tots amb les ganes de saber més... Però la idea és bona. I ja està.
angie L'amic invisible : angie, angie, angie, és un relat autobiogràfic? hehehehe. Perdona la brometa fàcil, però és que estic una mica tonto avui. El teu relat està bé, les paraules t'han quedat ben posades. Però un cop de destral mortificava el seu ànim podria haver estat millor si fos un cop de destral feria la seva ànima, o una cosa semblant: mortificar és una acció que dura temps, i la destral és un cop breu i fort. La descripció de com un es va enganxant a Internet és bona: molt sovint és per una tonteria, però al final acaba essent el moment més important del dia. Però al final li falta una miqueta de alguna cosa.... perquè, les histories han d'explicar alguna cosa? Vull dir, quin és l'objectiu (a part de guanyar el repte)?
Leela La meva amiga Paula. : Bona, bona, m'ha agradat la descripció que fas des de l'òptica d'algú que no hi toca gaire des de petit. Si, recorda una mica aquell matemàtic de la peli aquella, no? Nash, es diu. Entre d'altres, clar, un tema recorrent... Però trobo que està molt ben escrit. El primer paràgraf és el que més m'agrada, perquè un no en té ni idea de que passarà. Això de que és casarien i seguirien juntes, molt bona. El segon paràgraf està bé, però costa una mica d'entendre. L'he hagut de llegir variïs cops, suposo que és perquè un no sap que està passant: canvies molt ràpid de registre, de temps verbal, de ritme... El final està prou bé, però un es queda amb el dubte de saber si realment ella ha fet alguna cosa, encara que una mica sonadeta si que està. Ah, i posats a malpensar, em sembla que hi ha masses morts al seu voltant com perquè sigui casualitat, no?
Apa, i ara sense més preambuls (n'hi ha massa i tot, no?), donaré el premi al repte 76 a
Leela!!
Apali, a preparar el repte LXXVII (o 77).
Boig!
Respostes
-
Felicitats a la guanyadora (o guanyador?)!!!!
Yáiza | 23/12/2005 a les 19:44
Felicitats, Leela! M'ha agradat el teu relat eh! Però al final estava boja o no!? M'he quedat amb el dubte! Jeje, apa a preparar el següent repte!
Ah i boig, gràcies pels comentaris!
I si, el meu relat és el que he viscut a l'escola aquestes dues últimes setmanes.... ha quedat una mica extrany, perquè al principi em va sortir massa llarg i vaig haver d'escurçar.... i lu de la destral, senzillament no sabia on posar-la, jajaja....
-
RE: Repte LXXVI: El veredicte....
Jere Soler G | 23/12/2005 a les 19:48
Ja ja ja. Sí que hi sóc a temps... de llegir-te... Merci pels comentaris... Aiii si sabéssis què fa amb la rosa... No t'ho puc explicar perquè aquí de vegades hi ha menors que repten... bé, és broma eh... que aquests menors són de 16 anys en amunt i del segle XXI... No et faré cap dibuix... però diguem que... quan camina les dues flors s'acaronen... quan s'asseu, les flors es fan un petó... i així tot el dia... les punxes? se les clava... forma part de la pràctica... (que ningú se m'esparveri, és una pràctica voluntària i l'autor no necessàriament es fa rfesponsable dels costums i idees dels seus personatges)
Em moro de ganes de tornar a reptar. Quina ràbia no poder participar amb la Leela... acabo de llegir un relat seu Holmes que m'ha encantat.. si tinc un moment el comentaré.
Ara sí... us desitjo un bon Nadal a tots i fins aviat...
-
Fins aviat Jeremies
ambre | 23/12/2005 a les 19:52
Bon Nadal i Bon Any nou!!
Felicitats per el teu repte, molt bo!!
-
Bon Nadal Jeremias!!!
Yáiza | 23/12/2005 a les 20:10
Doncs això, bon nadal i ens reptem l'any que bé!! (i no, no cal que et preocupis per els/les menors d'edat que rondem per aquí...!!)
-
Felicitats a al gunayador/a !! Molt bon relat!!! (no+)
ambre | 23/12/2005 a les 19:53
-
Felicitats Leela!!!
qwark | 23/12/2005 a les 21:11
Un relat boníssim. Impactant i lúcid.
M'he fixat que els relats publicats com a guanyadordelrepte reben molt poques lectures i comentaris, respecte al que seria d'esperar per la seva qualitat. Per què serà?
-
RE:: Bon repte, Leela. Felicitats. Merci xalau..
angie | 23/12/2005 a les 21:20
Apa, quin final...a mi m'ha encantat.
Gràcies Boig, pels comentaris. I per allò de si és autobiogràfic, en part. però només per l'enganxamenta a Internet, jeje...
un beset de Bon Nadal als dos
angie
-
PER MOLTS ANYS, LEELA! EL TEU CONTE ÉS GENIAL
mirna | 23/12/2005 a les 21:40
M'he quedat sorpresa i enamorada pel relat, per la sorpresa, pel gir que fa, accelerat, sobre si mateix, per la versemblança, per la intel·ligència de qui el mou.
El teu premi és merescut del tot! Em trec el barret i et felicito efusivament.
-
RE: eeiiiiii!!
Àfrika Winslet | 23/12/2005 a les 21:54
Acabo d'entrar... FELICITATS Leela!!!! M'ha agradat molt el teu relat, de debó. A veure què ens prepares pel següent repte... jeje
boigboig: tens raó en que he fet trampa per encabir-hi paraules que no sabia on posar... però la història és totalment creïble! Per cert, el text ja ho diu que són els regals del Pare Noel. A casa meva (potser no tothom ho fa així...) el Pare Noel fa com els Reis, posa els regals sota l'arbre durant la nit i quan t'aixeques al matí els obres (el meu pis és petit, quan no hi ha arbre els regals es queden al peu del llit, vora les sabates, com si fos el Ratoncito Pérez XD).
-
ESCOLTA, BOIGBOIG...
mirna | 23/12/2005 a les 21:57
...saps què passa? Que tinc poca imaginació, jo, i per això he hagut de pensar en un amic imaginari real.
Per cert, el Sr. Pey és mort i el que explico és real (bé, una mica dramatitzat).
Per trobar que era un tema tan difícl, mira, al final he estat capaç de fer-lo.
Una abraçada i Bones Festes!
-
Gràcies a tots/totes,
Leela | 24/12/2005 a les 00:43
moltes gràcies a tots, i a tu també boigboig pels teus comentaris i per fer-me la 'jugadeta' d'haver de pensar un tema pel repte 77.
L'he penjat més amunt, espero que us animeu a participar i que m'enlluerneu amb tots els vostres meravellosos relats que m'han encantat!
Una abraçada a tots i bona nit que me'n vaig a dormir plena de mussióooooo!!!
Ja sé que són un dies difícils per escriure però estic segura que tindreu una estoneta per animar-vos entre copeta de cava i trosset de turró!.
Aprofito per desitjar-vos a tots MOLT BONES FESTES i us envio els millors desitjos!
Un petó !!
Leela
Respon a aquesta intervenció
Nous recomanats editora
Últims comentats
- Desembre: el caliu que em fa sentir viva (1 comentaris)
- CARTA AL NADAL (3 comentaris)
- UN MATÍ QUALSEVOL (2 comentaris)
- Testimoni al darrer poblat (IV) (2 comentaris)
- Parlant sol (2 comentaris)
- Deconstrucció (1 comentaris)
- La sal de les ferides 42/60 (1 comentaris)
- EN UN PAIS ORIENTAL, .... (1 comentaris)
- Piranda (3 comentaris)
- Caient com mosques. (1 comentaris)
Nous més llegits
- Sobre les inquietuds (511 lectures)
- Novel·les episòdiques de temàtica matemàtica. [text no creat amb IA] (371 lectures)
- L’EFECTE DELS NEUTRONS SOBRE L’EXTREMA DRETA (299 lectures)
- POLS DE LLUM (274 lectures)
- Confiança en les Alternatives (227 lectures)
- PROTOCOL DE CURES (213 lectures)
- La impudícia del vestit (205 lectures)
- El fals temps d'ahir (157 lectures)
- UN MATÍ QUALSEVOL (155 lectures)
- Resar o renegar? [text no creat amb IA] (152 lectures)
Nous més comentats
- L’EFECTE DELS NEUTRONS SOBRE L’EXTREMA DRETA (5 comentaris)
- POLS DE LLUM (4 comentaris)
- PROTOCOL DE CURES (3 comentaris)
- Resar o renegar? [text no creat amb IA] (3 comentaris)
- El fals temps d'ahir (3 comentaris)
- Novel·les episòdiques de temàtica matemàtica. [text no creat amb IA] (3 comentaris)
- UN MATÍ QUALSEVOL (2 comentaris)
- La sal de les ferides 40/60 (2 comentaris)
- Confiança en les Alternatives (2 comentaris)
- La impudícia del vestit (2 comentaris)
Nous més votats
- PROTOCOL DE CURES (Agrada a 4 relataires)
- POLS DE LLUM (Agrada a 3 relataires)
- L’EFECTE DELS NEUTRONS SOBRE L’EXTREMA DRETA (Agrada a 3 relataires)
- UN MATÍ QUALSEVOL (Agrada a 3 relataires)
- La sal de les ferides 41/60 (Agrada a 2 relataires)
- La sal de les ferides 40/60 (Agrada a 2 relataires)
- A ulls clucs (Agrada a 2 relataires)
- La capsa de les vanitats (Agrada a 1 relataires)
- UN NADAL DIFERENT. (Agrada a 1 relataires)
- Una imatge digna de veure. (Agrada a 1 relataires)