Detall intervenció

vaja, gypsy, veig que l'has encertat

Intervenció de: shyshark | 29-01-2007


ho veus, és el que jo deia, tú ets coneguda, fas un comentari i tens respostes a tutiplen.
m'agrada aquest debat i el veig positiu. jo només feia una reflexió sobre l'endogàmia i ara estem buscant sol.lucions. Estem avançant o què?
L'obligatorietat no la veig positiva. Però sí la llista dels menys llegits/comentats. i ampliar el cercle i no quedar-se en la pàgina principal.
També veig bé els comentaris afegits sobre les palles femenines. El secret del seu èxit està en el títol, tot i que hi ha gent a qui agrada.
Una abraçada forta, amb permís del marit.
shysh


Respostes

  • M'acabo de llegir el relat de Les dónes també ens fem palles...
    Jere Soler G | 27/01/2007 a les 14:43

    Encara que sembli mentida, no ho havia fet mai, o si més no no recordo haver-lo llegit mai abans... i m'he sorprès molt... A veure, jo sóc el primer que proclamo els beneficis mentals d'una masturbació ben feta, crec que és una manera d'estimar-se a un mateix, de desenvolupar la imaginació, d'alliberar tensions, de gaudir de fantasies que no poden ser realitzades a la vida real... per tant de tabú res de res... El que m'ha sorprès és com un... escrit amb tan poca força literària sigui dels més llegits. No té cap mena d'elaboració, no commou (almenys a mi no) No fa pensar (almenys a mi) No m'aporta res de nou... i en poques paraules no m'agrada. Que no se m'enfadi la Tiamat... no vull ofendre escrivint això, però haig de ser sincer. No nego que hi hagi algú a qui agradi, i que trobi que és poesia ultramoderna experimental i uns quants adjectius més... i jo ho respecto. Però a mi no m'agrada. I sospito que el gran nombre de lectures es deu al títol, a la temàtica i a la polèmica.
    No obstant això, jo respecto aquest relat i qualsevol d'altre, crec que tenen dret a ser... però sense gaire manies dic que no m'agrada.

    I respecte els relats no llegits... bé hi ha mètodes per ser llegit: campanyes de màrketing, participació als reptes o al conte. Llegir i comentar a molta gent (t'acostumen a tornar el comentari). Escriure bé. Intentar que els teus relats agradin... Crec que aconseguir ser llegit és un repte motivador. És normal que a uns els llegeixin més que a d'altres, la vida i la selecció natural funcionen així... i per això hi ha evolució.
    En fi, és una opinió.
  • RE: Potser...
    Unaquimera | 27/01/2007 a les 14:46

    Em sembla molt bé que es facin propostes, sempre resulta interessant i de vegades es poden aprofitar totes o part d'elles... és qüestió de rumiar-ho!

    Respecte a " tenir algun sistema per conèixer nous autors, com diu ell, tothom escriu per ser llegit " crec que una bona manera de donar-se a conèixer és que l'autor que desitja ser llegir i comentat comenci a llegir d'altres autors i comentar-los...

    Tal com vaig dir l'altre dia en un comentari a un autor/a al que llegia i comentava per primer cop: "Potser et convindria plantejar-te el fer tu mateix/a comentaris a d'altres autors/es i tornar els que et fan: els altres escriptors d'aquest web que escriuen, com tu, també agraeixen saber-se llegits i rebre impressions sobre els seus escrits... i, en general, són bona gent, que torna les visites! "

    A veure si m'explico: Hi ha alguns autors en aquest espai que només publiquen, però mai no comenten perquè no desitgen fer-ho... evidentment, es trobarien en una hipotètica llista de "menys comentats", però resulta lôgic, no? I en aquest cas, els autors i comentaristes "actius" haurien d'acudir a comentar-los?
    No tothom té la mateixa intenció quan publica i totes elles són molt respectables; per tant, crec que és el propi autor qui ha d'indicar quina és la seva actitud, iniciant-la... No us sembla?

    Només és una reflexió: si no la trobeu oportuna, obvieu-la, si us plau!

    Una abraçada afectuosa per a tothom que la llegeixi,
    Uq

    • RE: RE: Potser...
      manel | 27/01/2007 a les 15:02

      estic d'acord amb la teva reflexió Uq, aquesta casa necessita de la participació i això vol dir almenys comentar els relats, pels motius que siguin, perquè t'agraden, perquè no t'agraden, perquè et sorprenen....
      També hi ha el fòrum, però això ja necessita més empenta. A mí mateix m'ha costat força participar-hi regularment (també per qüestions de feina).
      Si fessin llisten de menys llegits o menys comentants llavors sortirien els del mig, els que no són ni carn ni peix, i també es queixarien.

      per cert, jo encara no he llegit "les dones també ens fem palles", o potser o vaig fer fa temps i no me'n recordo (cosa que no diu gaire a favor seu).

      salut a tohom!
    • estic força d'acord amb vosaltres, però
      atram | 27/01/2007 a les 15:05

      conec algú que està epr aquí que no té connexió a casa, tan sols a la feina. O que senzillament té molt poquet temps per a comentar. Però li agrada escriure, i ho fa molt bé. Pot publicar, però se li fa molt complicat intervenir d'una manera més continuada. Els hem de castigar a ésser ignorats?
      És que, una vegada més, comptabilitzem la qualitat literària pel nombre de comentaris o de lectures?
      Qui vulgui ésser llegit, pot fer un "les dones ens fem palles" o buscar reclams d'aquests tipus.
      I jo dic, què té a veure això amb un bon relat, un bon poema, o un tema o reflexió interessant?
      Què es busca a RC, triomfar a la pàgina (amb les seves particulars formes de funcionar, respectables evidentment, però "comentari x comentari, lectura x lectura"?) o donar a conèixer nous textos en general per veure si tenen algun interès més enllà de nosaltres?
      aquí tiro aquestes preguntes...
  • el meu marit
    gypsy | 27/01/2007 a les 15:40

    que no es relataire ni escriu, és moolt de ciències, em diu que ell faria: obligatoriament i per no perdre la connexió, comentar un relat nou almenys un cop a la setmana de gent no llegida.

    2ona opció: per cada relat publicat tenir la obligació de comentar-ne dos d'obligatoris que serien dels menys llegits, llista que faria Omatech i un tercer comentari, lliure. I si se'n volen fer 1000 de comentaris, doncs perfecte.


    No ho sé, el meu marit és tipus dràstic i bèstia, però creu que la gent nova té dret a ser llegida.

    petons!

    jo li he preguntat, no sabia que dir, ja.

    • RE: Una pregunteta... o dues...
      Unaquimera | 27/01/2007 a les 15:59

      Hola, gyps, bona tarda, guapa!

      Una pregunteta: com s'entendria això d'OBLIGATORIAMENT?
      De veritat, pel que es veu a la pàgina, algú creu que es poden posar normes obligades???
      És a dir... abans de publicar un relat, caldria enviar a l'equip de CONTROL una llista dels relats que has comentat des de la teva darrera obra publicada, per demostrar que has obeït les condicions prèvies a l'edició?
      I abans del primer, quan demanes ser autor, OMATECH t'hauria d'avisar d'aquests criteris obligatoris i controlar que ho fessis... i... si algú no continua fent-ho, què? Li esborren un relat?
      I l'autor que no torna els comentaris rebuts, quin càstic reb?
      I si els menys llegits són els que menys llegeixen?? També s'haurien de controlar les lectures, ja que no només de comentaris viu un autor.... ai, ai, ai!
      M'estan agafant temptacions d'escriure un relat de ciència-ficció on una pàgina web literària acaba convertint-se en... buf!!
      Es podria fer un REPTE sobre això, jajaja!

      Bona digestió, bona migdiada, bona tarda de dissabte,
      Uq
      • crec que hi hauria d'haver
        gypsy | 27/01/2007 a les 17:38

        unes mínimes normes, senzillament perquè som massa gent, no és el mateix cent que mil.
        I sí, obligatòriament que constés a la pàgina una serie de normes aplicables.
        Obligatòriament per la mateixa raó que hi han semàfors a la carretera i passos de vianants, sinó seria la selva.

        Ara si hi ha gent que es posa d'altres niks i s'autocomenta en un exercici d'onanisme literari, potser que s'ho faci mirar.

        Es tracta entre tots d'aportar idees per millorar el sistema.

        I sinó seguim tal qual i els pobres que no reben cap comentari que es fotin, pobres.
    • RE: el meu marit
      bressol | 27/01/2007 a les 16:12

      Una pregunta , oh gran gurú dels comentaris constructius.. pregunta-li al teu marit si al comprar el diari hi ha l'obligatorietat de contestar els articles d´opinió que es publiquen. No creus que fer comentaris obligatoris ens faria tornar a l'escola ?, acabariém fent comentaris per guanyar el suficient i passar l´assignatura sense tindre problemes amb la profe,jejejejejejeje.

      bona tarda relataires....


      • sí, sí, molt bé
        manel | 27/01/2007 a les 17:10

        en cap cas es pot obligar a ningú a fer comentaris, faltaria més, però jo insisteixo amb el que deia abans, el que manté viu aquest web són els comentaris dels mateixos autors.
        Us imagineu tot això només amb els textos penjats? sense els comentaris apassionats, tristos, crítics, divertits, picants, agosarats, esmolats, breus, i tot el que vulguis dels mateixos relataires?
        Avorrit, gens engrescador i molt poc estimulant.
        és una opinió, evidentment.

        salut i petons a tots!
        • d'acord amb el que dius, manel
          gypsy | 27/01/2007 a les 17:40

          tb aporta més algú que comenta, almenys amb bona voluntat que aquell que no ho fa.
      • això vol dir
        gypsy | 27/01/2007 a les 17:39

        que en realitat llegir als altres no t'interessa?
        jejjejje?
        • vaja, gypsy, veig que l'has encertat
          shyshark | 29/01/2007 a les 11:19

          ho veus, és el que jo deia, tú ets coneguda, fas un comentari i tens respostes a tutiplen.
          m'agrada aquest debat i el veig positiu. jo només feia una reflexió sobre l'endogàmia i ara estem buscant sol.lucions. Estem avançant o què?
          L'obligatorietat no la veig positiva. Però sí la llista dels menys llegits/comentats. i ampliar el cercle i no quedar-se en la pàgina principal.
          També veig bé els comentaris afegits sobre les palles femenines. El secret del seu èxit està en el títol, tot i que hi ha gent a qui agrada.
          Una abraçada forta, amb permís del marit.
          shysh
          • recolzament al autors novells
            aiguasalada | 29/01/2007 a les 16:42

            Afegeixo una còpia del que he penjat a la qüestió del shyshark del dia 26 al vespre:
            Penso que és molt important el recolzament als nous incorporats a la pàgina ja que això la farà més gran, més oberta i més acollidora.
            Molts cops només fent un comentari, de benvinguda, es pot animar a un autor/a novell a continuar en aquesta vessant creativa. Per molts de nosaltres no és fàcil escriure i veure que no camines tot sol ajuda a obrir noves portes.
            Agraïments a tothom i espero poder continuar aquí molt de temps.
            aiguasalada

Respon a aquesta intervenció

Omple les dades si vols respondre a la intervenció

Pots utilitzar els següents tags d'HTML: <a>, <img>, <em>, <strong>, <hr>, <object>, <embed>, <param>, <center>, <font>, <ul>, <li>.