El teu sexe mariner

Un relat de: Sergi Yagüe Garcia

relatsencatala.com adverteix que aquest relat contè llenguatge que pot ferir algunes sensibilitats. No recomanat per menors de 18 anys.

Una nova manera d'entendre la penombra,
Retallar la teva figura nua com l'aigua
D'aquesta platja solitària del meu desig.

Salobre és el gust de la teva suor marina,
Sota el cel de guix d'aquesta habitació;
No vull més Univers que tu sota el llençol.

Celest és el teu cos, humit enmig dels estels
Grisos del meu delit indòmit; m'eclipso
D'anhels xafogosos i de fams infinites de tu.

Una nova forma de navegar sota els astres fulgents
Dels teus ulls, delerosos per guaitar-me
L'interior sorprès de fantasies líquides d'amor punyent.

Suau és la teva pell eriçada, mullada de plaer,
Tota tu esperant de mi la tornada del vaixell al port
Hospitalari i càlid del teu sexe mariner.

Comentaris

  • Maquíssim![Ofensiu]
    olgalvi | 28-02-2017 | Valoració: 10

    Molt intens i molt poètic. Felicitats!

  • Evocació de l'horitzó[Ofensiu]
    Jordi Abellán Deu | 10-10-2012

    Una evocació marina i celest del desig, com els mateixos mar i cel que es fonen en la línia del horitzó i s'emmiralla l'un de l'altre.

    De mirades que conviden a estar a prop i fondre’s en una abraçada d’unió, no tan sols física, que també de l'ànima.


  • Sense paraules[Ofensiu]
    Fadalletrada | 09-06-2012 | Valoració: 10

    M'ha portat des d'un Rachmaninov a un Toldrà en qüestió d'instants. Passió, tendresa, desig i sutilesa.
    Bravo!

  • No entenc l'advertència[Ofensiu]
    Àlex Vidal Vidal | 18-11-2011 | Valoració: 10

    No entenc l'advertència que pot ferir sensibilitats.

    És sensual, eròtic, fi, delicat.

    Felicitats i gràcies per fer-nos partíceps del teu talent!

  • Hola!![Ofensiu]
    Sol_ixent | 17-07-2008 | Valoració: 9

    Tot i que el títol pot tenir "connotacions sexuals", llegint-lo puc arribar a la conclusió de que no passa de la frontera de la sensualitat. Un poema molt bo, en la línia de tots els que t'he llegit.

    Bon estiu!!!!!!!!!!!


    Sol_ixent

  • lluny...[Ofensiu]
    ainona | 04-09-2006 | Valoració: 9

    ... d'especular si és ofensiu o no, dir-te que m'ha agrdat molt, no t'havia llegit mai però crec que aquest poema ha estat encertat per ser el primer; te seguiré llegint!

    ainOna

  • Camarada, un aplaudiment[Ofensiu]
    psicoalai | 15-08-2006 | Valoració: 10

    Genial és poc, bestial potser massa carregat, brutal encara més, delicat em sembla massa fi, excels s'apopa una mica... què he de dir... un aplaudiment, i un altre... i un altre... coïncideixo amb la opinió que els primers versos són especatculars... tan de bo cada mariner trobés el mateix i a la inversa. Una onada ben forta abans d'anar a dormir, i el gust de la sal marina en despertar... una nit perfecte en un oceà de felicitat.

  • Camarada, un aplaudiment[Ofensiu]
    psicoalai | 15-08-2006 | Valoració: 10

    Genial és poc, bestial potser massa carregat, brutal encara més, delicat em sembla massa fi, excels s'apopa una mica... què he de dir... un aplaudiment, i un altre... i un altre... coïncideixo amb la opinió que els primers versos són especatculars... tan de bo cada mariner trobés el mateix i a la inversa. Una onada ben forta abans d'anar a dormir, i el gust de la sal marina en despertar... una nit perfecte en un oceà de felicitat.

  • Delicat[Ofensiu]
    TempusFugit | 23-05-2006 | Valoració: 9

    i explícit.

  • uuuuffffffffffff[Ofensiu]
    laia | 29-12-2005

    poema orgàsmic

  • Suau eròtica[Ofensiu]
    angie | 29-12-2005

    Un treball metafòric excel.lent.
    Una poema fi i de qualitat.

    Quina sensibilitat pot sentir-se ferida?.

    Aquests versos m'encanten :

    "Sota el cel de guix d'aquesta habitació;
    No vull més Univers que tu sota el llençol."

    Resumeix d'alguna manera l'adoració i la passió, mmm.... felicitats, de debó.

    angie

  • 18???[Ofensiu]
    Marc Botey Agustí | 29-12-2005 | Valoració: 10

    Major de 18 anys?, hauria de ser autortitzat per a tots els púbics, perdó vull dir públics. Paraules delicades i sentiments profunds. Realment ben escrit. L'enhorabona.

  • és preciós![Ofensiu]
    quetzcoatl | 22-08-2005 | Valoració: 10

    Molt eròtic, amb unes imatges metafòriques boníssimes i alhora delicades, plenes de tendresa i de passió sincera.

    L'he trobat als destacats de l'editora... i no m'estranya gens.

    Un veritable plaer, valgui la redundància.

    Felicitats!!

    una abraçadassa...

    m

  • M'encanta[Ofensiu]
    L'esguard | 10-07-2005 | Valoració: 10

    M'ha agradat molt aquest poema. Està molt ben trobat, un vocabulari excel·lent, i una gran delicadesa per a quelcom que podria haver-se tractat de forma grollera. Però sobretot m'agrada aquesta visió que transmet del sexe femení com a incitant, bon "amfitrió" i desitjat. Com a dona, llegint-lo, m'he sentit feliç. Perquè és dolç però a l'hora no té pèls a la llengua, i després perquè m'encantaria que tothom veiés les coses així.

    Pel que fa a la restricció a menors de 18 anys... crec que un adolescent de 15 i 16 anys podria llegir-lo i gaudir-ne sense tenir cap tipus de trauma. Jo als 16 ja havia tingut les meves experiències, i m'hagués agradat llegir un poema d'aquestes característiques, i en cap cas m'hagués ruboritzat. Val a dir que cadascú és un món, però tanmateix, està bé que de ben jove coneguis com va la cosa. Així no s'espantaran amb el gust marí la primera vegada que el tastin.

  • doncs...[Ofensiu]
    AnNna | 18-04-2005 | Valoració: 9

    no et comento el poema, simplement contsto a aquesta gent... suposo que el fet de la paraula "sexe" ja el fa passar a ser per a adults....
    petons!
    aNNNa

  • .....¬¬[Ofensiu]
    mistika | 08-12-2004

    hola!
    jo estic d'acord amb mitral...és eròtik això sí, però no crec q pugui ofendre a ningú. Tampok kal que no estigui recomenat a majors de 18!!!
    Doncs bé Sergi, m'agrada com escrius!!
    Una abraçada!!

  • Com es qualifica ?[Ofensiu]
    mitral | 12-07-2004

    L'he llegit més d'un dia i avui em decideixo a dir-te : Bé xicot , ets cru però tendre i no entenc perquè l'equip de relats el qualifica que pot ferir la sensibilitat d'algunes persones que ho llegeixin
    i que és per majors de 18 anys.
    Què hi ha d'ofensiu ?
    Quins mots fan mal a l'orella?
    És que jo no no sé llegir o entendre?
    Què algú em digui en que es basa aquesta qualificació ?
    Ho fas bé, a mi m'agrada.

Valoració mitja: 9.69