Cercador
Llista categories
Detall intervenció
RE: LA TAULA PARADA. Opció a seure i compartir.
Intervenció de: Leela | 15-11-2012Per mi és símptoma de bona salut tenir sovint preguntes per fer-se. I espero tenir-ne de pendents fins l'últim segon de la meva vida. Personalment és la meva eina per gaudir d'aquest món.
Associat, inevitablement, hi ha les respostes. Depèn de les capacitats, interessos, de cadascú el buscar-les i que ens satisfacin o no. De vegades potser ens podem obsessionar o capficar, però amb el temps t'adones que, com moltes coses de la vida, les respostes les has de deixar fluir (venen quan han de venir i d'una forma més o menys adequada perquè te'n adonis). Quan això passa, pots viure alguns instants meravellosos on sembla que tot el món "encaixi". De totes maneres penso que no has d'oblidar que no són més que mecanismes de la teva ment per (sobre)viure en un món canviant.
Respostes
-
RE :
Mena Guiga | 15/11/2012 a les 14:16 -
Mentre no es pequi per xerramequejar qual peixetera o robot ciberbèntic programat!
Mena Guiga | 15/11/2012 a les 14:16
-
Ai, les respostes!
Mena Guiga | 15/11/2012 a les 14:21A vegades em pregunten i jo responc amb una altra pregunta...o la mateixa.
Hahaha. I no és fer trampa.
Respostes pendents? Segurament. Potser pengen d''un estenedor amb pinces i esperen que la intempèrie, sol, fred, pluja, vent...tot plegta les curteixi i siguin segures, creïbles, alleugeridores. O no. Si és que no, buf, per alguna cosa és. Entendre les respostes (que ens autoresponem o els altres responen) és un exercici dur i hostiaire. Crec que, segons quina resposta trobem, un bon glop de vi -només un glop!- pot ajudar a pair-les. I que vingui un somriure, que la vida és això: pregunte i respostes i les respostes generen preguntes i ...tot plegat una cançó enfadosaaaaaaaaa
No es tracta tampoc d'anar preguntant en plan periodista tafaner.
Parlo de les preguntes i respostes importants.
Mena -
Aportació a Mena
Joan G. Pons | 15/11/2012 a les 16:03Opino com important.... cal creure en la nostra capacitat de trobar respostes als pantejaments, que a vegades nosaltres mateixos notem. Preguntes pendents no ajuden.
-
RE: LA TAULA PARADA. Opció a seure i compartir.
Leela | 15/11/2012 a les 15:00Per mi és símptoma de bona salut tenir sovint preguntes per fer-se. I espero tenir-ne de pendents fins l'últim segon de la meva vida. Personalment és la meva eina per gaudir d'aquest món.
Associat, inevitablement, hi ha les respostes. Depèn de les capacitats, interessos, de cadascú el buscar-les i que ens satisfacin o no. De vegades potser ens podem obsessionar o capficar, però amb el temps t'adones que, com moltes coses de la vida, les respostes les has de deixar fluir (venen quan han de venir i d'una forma més o menys adequada perquè te'n adonis). Quan això passa, pots viure alguns instants meravellosos on sembla que tot el món "encaixi". De totes maneres penso que no has d'oblidar que no són més que mecanismes de la teva ment per (sobre)viure en un món canviant.
-
Comentari a Leela
Joan G. Pons | 15/11/2012 a les 16:05Opino que una pregunta pendent, massa temps, no ajuda a caminar i crèixer.
Cal ser valent i experimentar respostes... encara, a mi em passa, generen noves preguntes.
Respon a aquesta intervenció
Nous recomanats editora
Últims comentats
- UN MATÍ QUALSEVOL (2 comentaris)
- Testimoni al darrer poblat (IV) (2 comentaris)
- Parlant sol (2 comentaris)
- Deconstrucció (1 comentaris)
- La sal de les ferides 42/60 (1 comentaris)
- EN UN PAIS ORIENTAL, .... (1 comentaris)
- Piranda (3 comentaris)
- Caient com mosques. (1 comentaris)
- Confessions inconfessables. [text no creat amb IA] (1 comentaris)
- La sal de les ferides 41/60 (1 comentaris)
Nous més llegits
- Una part de mi es va quedar amb tu, i una part de tu viurà sempre amb mi (6013 lectures)
- Sobre les inquietuds (480 lectures)
- L’EFECTE DELS NEUTRONS SOBRE L’EXTREMA DRETA (269 lectures)
- POLS DE LLUM (259 lectures)
- PROTOCOL DE CURES (191 lectures)
- Confiança en les Alternatives (175 lectures)
- La impudícia del vestit (153 lectures)
- Els misteris de la creació literària. [text no creat amb IA] (146 lectures)
- El fals temps d'ahir (129 lectures)
- Resar o renegar? [text no creat amb IA] (124 lectures)
Nous més comentats
- L’EFECTE DELS NEUTRONS SOBRE L’EXTREMA DRETA (5 comentaris)
- POLS DE LLUM (4 comentaris)
- PROTOCOL DE CURES (3 comentaris)
- Resar o renegar? [text no creat amb IA] (3 comentaris)
- Novel·les episòdiques de temàtica matemàtica. [text no creat amb IA] (3 comentaris)
- El fals temps d'ahir (3 comentaris)
- Els misteris de la creació literària. [text no creat amb IA] (2 comentaris)
- UN MATÍ QUALSEVOL (2 comentaris)
- La sal de les ferides 40/60 (2 comentaris)
- La impudícia del vestit (2 comentaris)
Nous més votats
- PROTOCOL DE CURES (Agrada a 4 relataires)
- L’EFECTE DELS NEUTRONS SOBRE L’EXTREMA DRETA (Agrada a 3 relataires)
- UN MATÍ QUALSEVOL (Agrada a 3 relataires)
- POLS DE LLUM (Agrada a 3 relataires)
- La sal de les ferides 40/60 (Agrada a 2 relataires)
- La sal de les ferides 41/60 (Agrada a 2 relataires)
- A ulls clucs (Agrada a 2 relataires)
- Una part de mi es va quedar amb tu, i una part de tu viurà sempre amb mi (Agrada a 1 relataires)
- La impudícia del vestit (Agrada a 1 relataires)
- Les flors que culls (Agrada a 1 relataires)