Cercador
Llista categories

sidmercade
2 Relats, 0 Comentaris605 Lectures
Valoració de l'autor: 5.00
Biografia:
Web: www.sidmercade.comInstagram: @sidmercade
En el mateix moment que moria en John Bonham, jo vaig aparèixer en aquest món. La mort d’en John, era una entre moltes altres senyals que anunciaven al món que els anys setanta havien acabat i no tornarien mai més. Tot i així, els vuitanta encara tenien una gran ressaca setantera i a Barcelona el Metal i el Punk, dominaven per damunt de la música Disco. Però el Pop i el naixement dels videoclips canviarien tota l’escena musical.
Vaig ser un nen obsessiu i compulsiu, fan de tot i sense criteri. Addicte al col·leccionisme dels cromos i gran consumista de la brioixeria industrial. Un gamberro, que va aconseguir acabar l’EGB sense passar per el reformatori.
Escoltant Metallica i Helloween em van créixer els cabells però sempre tenia un casset amagat dels Pistols a la jupa. Finalment, un dia els meus amics van descobrir la meva fascinació per el punk… Per això els senyors de l’infern i del metall, em van batejar com a Sid (Vicious), El heavyata renegat.
Així que el punk em va posseir totalment, obligant-me a formar un duet a Les Corts, els Sexual Object. Escrivia i cantava cançons damunt de tres acords, criticant la societat.
Mentrestant, abandonava els estudis de Belles Arts per treballar en un taller de material contra incendis i seguia escrivint cançons i poesies sempre que tenia un moment.
En aquella època, sortia per el barri Gòtic i la zona de Marina. La cervesa ja valia vint duros (0’60€) i els cubates la barbàrie de tres centes pessetes (1’80€). El món estava en decadència.
Allà al 1998, els militars em perseguien perquè anés a la mili. Em vaig veure obligat a punta de pistola a treure’m el grau de tècnic de so. Aconseguint així, les prorrogues estudiantils necessàries per no ser un milico.
Vaig seguir estudiant disseny web i cursets cutres de programador i finalment, vaig acabar sent un freelance d’aquells que feien tanta ràbia.
Últims relats de sidmercade
Supermercats: Pira't al Pryca
sidmercade - 01-02-2018 - 245 Lectures - 0 comentaris
Temps estimat: 3 minutsAl llunyà 1959, els senyors Carbó, Prat i Botet (CA-PRA-BO) van decidir apuntar-se al carro dels supermercats, després de veure l'èxit... més
Apunts post-electrònics: Capítol I [1era part]
sidmercade - 23-10-2017 - 360 Lectures - 0 comentaris
Temps estimat: 6 minutsL’altre dia vaig baixar al supermercat. Reggaeton a tot volum, la il·luminació m’encegava i el cap em donava voltes. És cert que sóc una mica neuròtic i tendeixo a exagerar, però allò era insuportable. Així que vaig afanyar-me a buscar les quatre coses que volia comprar i vaig sortir cor més
Nous recomanats editora
Últims comentats
- Amants (1 comentaris)
- Desembre: el caliu que em fa sentir viva (1 comentaris)
- CARTA AL NADAL (3 comentaris)
- UN MATÍ QUALSEVOL (2 comentaris)
- Testimoni al darrer poblat (IV) (2 comentaris)
- Parlant sol (2 comentaris)
- Deconstrucció (1 comentaris)
- La sal de les ferides 42/60 (1 comentaris)
- EN UN PAIS ORIENTAL, .... (1 comentaris)
- Piranda (3 comentaris)
Nous més llegits
- Novel·les episòdiques de temàtica matemàtica. [text no creat amb IA] (544 lectures)
- L’EFECTE DELS NEUTRONS SOBRE L’EXTREMA DRETA (304 lectures)
- Confiança en les Alternatives (230 lectures)
- PROTOCOL DE CURES (220 lectures)
- La impudícia del vestit (213 lectures)
- El fals temps d'ahir (163 lectures)
- UN MATÍ QUALSEVOL (162 lectures)
- Resar o renegar? [text no creat amb IA] (157 lectures)
- La capsa de les vanitats (146 lectures)
- Un, Dos, Tres, Botifarra de Pagès (134 lectures)
Nous més comentats
- L’EFECTE DELS NEUTRONS SOBRE L’EXTREMA DRETA (5 comentaris)
- PROTOCOL DE CURES (3 comentaris)
- El fals temps d'ahir (3 comentaris)
- Novel·les episòdiques de temàtica matemàtica. [text no creat amb IA] (3 comentaris)
- Resar o renegar? [text no creat amb IA] (3 comentaris)
- Parlant sol (2 comentaris)
- Confiança en les Alternatives (2 comentaris)
- La impudícia del vestit (2 comentaris)
- Presents i transparents (2 comentaris)
- La sal de les ferides 40/60 (2 comentaris)
Nous més votats
- PROTOCOL DE CURES (Agrada a 4 relataires)
- UN MATÍ QUALSEVOL (Agrada a 3 relataires)
- L’EFECTE DELS NEUTRONS SOBRE L’EXTREMA DRETA (Agrada a 3 relataires)
- La sal de les ferides 41/60 (Agrada a 2 relataires)
- La sal de les ferides 40/60 (Agrada a 2 relataires)
- A ulls clucs (Agrada a 2 relataires)
- UN NADAL DIFERENT. (Agrada a 1 relataires)
- La capsa de les vanitats (Agrada a 1 relataires)
- Una imatge digna de veure. (Agrada a 1 relataires)
- La impudícia del vestit (Agrada a 1 relataires)