Serena

Un relat de: Montseblanc
La Serena camina pels llargs passadissos del gran magatzem regentat per xinesos als afores del poble. Sembla com si fos la primera vegada que hi entra. I mira que fa anys que hi compra estris de cuina, bombetes, bosses de plàstic, mitjons, marcs... Però avui és diferent.
El passadís dels plàstics l’atabala amb la barreja de colors i formes, metres i metres d’objectes de tonalitats llampants, que es barregen, que se li fan borrosos a mesura que avança cap el final, per girar a la dreta i encetar un nou recorregut, pel passadís del vidre. Gots, safates, gerres, figuretes de dubtós gust... I ella que no s’atura enlloc, que fa com si mirés però sense veure-hi, però té un objectiu.
El seu home l’espera a fora, dins el cotxe, a l’aparcament. Fa vint anys que es van casar i a ella l’altre dia se li va ocórrer dir que havien de fer coses noves. I ell hi va estar d’acord i li va fer una petició.
La Serena arriba a la zona de mascotes. Llitets, corretges... I collars... Se’ls mira per escollir-ne un, que sigui la mida correcta. Al final n’agafa un de negre que té petits claus incrustats, com aquells que portaven els gossos dolents als dibuixos animats d’abans. Porta enganxada amb una argolla una cadeneta d’uns trenta centímetres. Troba que pesa. Camina cap a la caixa, les galtes vermelles, les calcetes mullades, resant per no trobar cap conegut. La Serena i el seu home no tenen gos ni tenen intenció de tenir-ne cap.

Comentaris

  • M'esperava...[Ofensiu]
    Akeron343 | 30-01-2021 | Valoració: 9

    ... una sorpresa final.
    El relat t'hi va conduint... o vaja potser tinc la ment brutota i desitjava yrobar ça connotació erotica.
    La frase de cloenda, genial, com una fuetada, directa, concisa, que ho diu tot sense dir res directament.
    Gracies pel relat

  • COM SEMPRE[Ofensiu]
    Ravegal | 19-01-2021

    Res a dir, perquè es podrien acabar els adjectius bons (i els altres també en voldríem)

  • Boníssim[Ofensiu]
    Neus Marín Cupull | 16-01-2021 | Valoració: 10

    Felicitats!, M'ha agradat molt. Has sabut relat l'erotisme des d'una preceptiva molt franca i molt planera. I ens has fet recordar els desitjos i compartir-los amb qui t'estimis o amb qui (vulguis) no té l'edat.
    Salutacions,

    Neus

  • El llibre moll[Ofensiu]
    kefas | 13-01-2021

    El desig és un gos mutant que necessita un collar perquè no s'escapi. Sota els llençols cal prèmer amb el pols el comptador  de sang i  posar el collar quan els batecs afluixin. Si no tornen els lladrucs de festa sempre quedarà el càlic consol de pensar que els articles RPC quan funcionen aviat, es trenquen i sempre fan el mateix paper que els fulls (brins!) enganxats d'un llibre sota el diluvi.

  • Inimaginable...[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 11-01-2021 | Valoració: 10


    La Serena s'ha excitat per comprar un collar en el magatzem dels xinesos. Resa per no trobar cap conegut... però... per què?... Serà perquè no la veien amb les calcetes mullades, cap conegut.
    Quanta fantasia hi ha en aquest relat.
    Enhorabona, Montseblanc.
    Salutacions i una abraçada en l'aire...
    PERLA DE VELLUT

  • Serena i vergonyosa[Ofensiu]
    SrGarcia | 09-01-2021

    La imaginació no et falta mai, Montseblanc.
    Trobar un sentit eròtic a una botiga de xinesos és una de les últimes coses que se m'hagués ocorregut
    M'agrada aquest erotisme casolà i municipal, incloent-hi la rojor de galtes de la Serena.

  • Bona aquesta!!![Ofensiu]
    Canela fina | 08-01-2021 | Valoració: 10

    Molt bona!!! M'has fet riure molt imaginant la situació :) Visca les fantasies!!!
    Com sempre gaudint dels teus relats, gràcies! Abraçada de "Canela"

  • No sabem...[Ofensiu]
    llpages | 08-01-2021 | Valoració: 10

    ... si l'argolla acabarà encerclant el coll d'ell o bé el d'ella, però que algú acabarà fent de gos, o de gossa, està prou clar. No estem en un cas de "llegir entre línies", més aviat es tracta d'un "deixi que el seu cap engegui la imaginació i s'empesqui el que s'esdevindrà". Un relat amb final obert (o no tant) dels que m'agraden, bona pensada!

Valoració mitja: 9.8