Percepció

Un relat de: Prou bé
Aquell vespre era a la catedral a un concert.
A la capital de comarca, on vivia en aquell temps, tot sovint hi feien concerts.
La meva germana i jo hi anàvem gairebé sempre. Ens agradava la música i també era una manera de compartir una activitat.
Prop nostra vam veure asseguda la metgessa que teníem de capçalera que, a més a més, era una amiga. Amb un senyal vam quedar per després anar a fer un beure.
A mig concert vaig observar que algú l'anava a buscar amb una certa urgència. Ens va mirar i, en aquell instant, ja vaig intuir que en passava alguna de grossa.
No us plantejaré pas cap enigma: passava que el marit de la meva germana, el meu cunyat estimat, havia perdut el coneixement sopant al bar del poble i ja l'havien recollit els del SEM per baixar-lo a l'hospital de referència.
Ens van deixar anar a l'ambulància i quan em semblava que feia un munt de temps que circulàvem i pensava que estàvem a punt d'arribar, vaig veure pel mirall del retrovisor que tot just érem a uns minuts de la sortida del poble!
El nerviosisme i la tensió acompanyant a una persona estimada inconscient i que semblava en un mal pas va distorsionar completament la percepció del temps.



Presentat al RepteClàssic 746 "Temps".

Comentaris

  • Certament..[Ofensiu]
    Magda Garcia | 18-06-2023

    ..el temps és subjectiu i de vegades s'estira com un xiclet i d'altres és ràpid com un plusmarquista. Reflexió molt encertada la teva si estàs patint per algú estimat. Gràcies per llegir i comentar el meu relat. Cordialment.

  • Temps[Ofensiu]

    El temps i l'espai tal com el pervivint és exclusiu de la nostra dimensió. La música pot distorsionar aquesta realitat. Un relat que convida a reflexionar per mitjà del teu talent literari. Nil

  • La música i el temps[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 20-05-2023 | Valoració: 10

    Entenc que una vetllada positiva escoltant música, pot canviar la percepció del temps i de l’espai, també. Ai aquestes doctores que no les deixen mai en Pau! Una forta abraçada.
    Aleix

  • Agraïments[Ofensiu]
    Nua Dedins | 20-05-2023 | Valoració: 10

    Gràcies per deixar la teva opinió en el relat d'ahir de "Ganes d'un dia rodó". En el teu cas, amb aquest relat el capvespre de concert va acabar amb un desencís. La vida és plena de colors que ens la fan ben entretinguda, certament. Que en vinguin molts d'alegres i vius! Seguim escrivint!

  • El temps passa sense adonar-nos.[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 19-05-2023 | Valoració: 10

    De tot pot passar en la vida. El teu cunyat per circumstàncies havia passat un malestar, estar sopant. Molt bona percepció, que ens fa tenir en la vida.
    Gràcies per compartir les teues vivències.
    Cordialment.
    PERLA DE VELLUT

  • Distorsió...[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 19-05-2023

    inevitable del temps quan esdevé una situació inesperada. Un bon relat que ens recorda com canvien la percepció de les coses quan ens afecten directament.

    Cordialment.

    Rosa.

  • molt bonic el relat [Ofensiu]
    Noia Targarina | 18-05-2023 | Valoració: 10

    Bona vesprada,

    Un relat molt bonic.

    M' encantarà llegir el teu pròxim relat.

    Una abraçada

    Noia Targarina

  • Cert![Ofensiu]
    llpages | 18-05-2023 | Valoració: 10

    El temps no passa igual per al presoner que pel que està de vacances viatjant. Gràcies per fer-nos-hi reflexionar!

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Prou bé

Prou bé

137 Relats

1327 Comentaris

53302 Lectures

Valoració de l'autor: 9.91

Biografia:
Bilder hochladen




Vaig néixer fa un munt d'anys al cap i casal del meu país, al qual m'estimo. Molta sort. Vaig créixer en una família fantàstica. Molta sort. Vaig col·laborar a crear-ne una, fa un munt d'anys, que s'ha enriquit amb fills i néts. Molta sort. Vaig treballar, un munt d'anys, sempre en allò que m'agradava: la meva professió. Molta sort. I ara, a la recta final que espero sigui molt llarga, crec que segueixo tenint molta sort.


Email proube43@gmail.com