Per sempre

Un relat de: Montseblanc
Es van conèixer quan tots dos es van fer donants de medul·la i van coincidir a l'hospital per a les proves. Van descobrir que eren completament compatibles, tant físicament, com de caràcter, es van enamorar. De seguida van anar a viure junts, semblava que la pell els hi havia de rebentar de tant d'amor com sentien. Feien broma, deien que, si algun dia, a algun dels dos li feia falta un ronyó o un trosset de fetge, l'altre li donaria amb tot l'amor del mon. Ell li deia "el meu cor és teu" cada dia abans d'adormir-se abraçats.
Però el temps erosiona les paraules i el que hi ha darrera d'elles. Un dia ell va marxar de casa, va dir que ja no podia més, que la relació l'ofegava. Ella va quedar estabornida quan la porta es va tancar i el va perdre de vista. Aquell dia, ja feia una setmana que ella era l'única encertant de l'Euromillones, no se'n va adonar fins un mes després. Li tocaren dinou milions d'euros.
Ara ella s'acaricia la cicatriu que li broda el pit. Els diners tot ho poden. El cor d'ell batega dins d'ella. Sempre junts, com havien dit.

Comentaris

  • Amb l'ai! al cor.[Ofensiu]

    Darrerament he estat tan ocupat, 2 mesos i escaig, amb una mudança que no he pogut ni comentar ni publicar i ara encara em resta acondicionar l'habitatge que deixo per a llogar..., això no obstant molt de tant en tant em permeto una petita aturada per a fer un cop d'ull a allò que es va publicant a R.C. I vet ací que em trobo amb aquest magnífic relat teu. Un relat curt per quan l'extensió i intens pel que es refereix a l'impacte que em produeix l'argument en si. Llegir-lo és com un ai! al cor que en un tres i no res em fa oblidar de la pròpia realitat del moment per a endinsar-me en allò que s'esdevé. Un argument, valent-se del cor, que s'ha repetit al llarg de la història de la literatura, però en aquesta ocasió actualitzat amb una gran dosi d'imaginació i originalitat que no et deixa pas induferent, enhorabona!

  • Sorprenent![Ofensiu]
    Marina i punt | 10-07-2022

    Soc nova per aquí i tot just t’acabo de descobrir. Els dos relats que he llegit teus m’han semblat inquietants i molt originals. No dubtis que t’aniré seguint, sento molta curiositat, la cosa promet.

  • DE TOT COR[Ofensiu]
    Ravegal | 29-06-2022

    Ets la deessa de la imaginació. Mai no deixes indiferent; després de la sorpresa: rius, et torbes o... penses.
    Enhorabona.

  • És cínic dir: una bona inversió...?[Ofensiu]
    Prou bé | 22-06-2022

    Segurament.
    El des-pit li porta un cor al seu pit!
    El relat és molt bo. El final sorprenent.
    Llegir-te un plaer.

    Amb total cordialitat

  • Profund[Ofensiu]
    Eric Martinez | 21-06-2022

    Un relat que arriba a l'ànima i al cor.

  • Fetge d’acer [Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 19-06-2022 | Valoració: 10

    Ostres, quina relació més especial. Passió i passió. Enamorament romàntic al principi i desenllaç macabre al final. Aquesta noia ara té el Seu Cor, aconseguit amb un fetge d’acer. Un relat fantàstic. Una forta abraçada.
    Aleix

  • I encara li'n sobraran...[Ofensiu]
    llpages | 18-06-2022 | Valoració: 10

    Amb dinou milions d'euros pots contractar un sicari i un cirurgià que et transplanti el cor de la víctima que has triat, i segurament encara te'n quedaran per dur una bona vida. Ep, que la compatibilitat de l'òrgan transplantat ha de ser total, sinó tot se'n va en orris. Davant d'aquest tipus de venjança, recargolada però factible, haig de reconèixer públicament que a na Montseblanc és millor tenir-la com amiga que no pas com enemiga, que si els diners ho poden tot, la seva ploma encara més.

  • kefas | 18-06-2022

    En uns dies en què a tots plegats ens ofega la relació amb el nostre principal benefactor, el sol, t'agraeixo que ens regalis trossets del teu cor perquè l'ofec es faci més suportable.
    No ho crec això del poder infinit dels diners per comprar-ho tot, però si algú fa una bona proposta, canviar de creences tampoc és tan complicat.

  • "El meu cor és teu" [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 17-06-2022 | Valoració: 10

    Vaja, quina història! Montseblanc, has fet en un minut.
    És una història d'enamorats, un per a altre! I ella al final li va tocar dinou milions d'euros. Quina sort!
    Hui me'n recordat de tu, perquè en tinc, dos sonets editats i espere alguna resposta teua. Gràcies per ser una bona relataire.
    Cordialment.

  • els diners?[Ofensiu]
    Atlantis | 17-06-2022

    No sé si els diners ho poden tot. Almenys portaven una cosa de l'altra a dins.

Valoració mitja: 10