Collita

Un relat de: Montseblanc
Observo el carrer des de dins del meu cotxe aparcat. Aquesta família marxa pel pont de la Puríssima.
Quan són fora, arrenco i aparco el cotxe dos carrers més enllà. Baixo i corro cap a la casa. Porto roba esportiva, malles negres que em faciliten els moviments, sabatilles que no fan soroll, gorra i mascareta. Camino per la rampa que dona als pàrquings i salto la tanca per aterrar al jardí, apujo la persiana de la porta que suposo que és la cuina, trenco el vidre amb una puntada de peu i obro el pany per dins. Entro. Encara puc percebre l'escalfor dels que han marxat, l'olor de les colònies, del cafè del matí...
Vaig per totes les estàncies, buido calaixos al terra, damunt els llits, a les banyeres... Al despatx, veig una tablet, una Play Station i un parell d'ordinadors portàtils.
En deu minuts ja soc fora, fent fúting. Torno al cotxe. Fa tres dies vaig fer el mateix amb una altra casa del barri.
No he agafat res, no soc pas lladre jo!
Soc el millor comercial de l'empresa d'alarmes de seguretat. Fa una setmana vaig repartir propaganda per les bústies d'aquest barri amb el meu número de mòbil. Ara només em caldrà esperar un parell de dies més per fer la collita.

Comentaris

  • COM UNA TRACA[Ofensiu]
    Ravegal | 28-01-2022 | Valoració: 9

    Si t'ho proposessis, l'Agatha Christie i l'Alfred Hitchcock t'haurien de fer reverències. Deu ser que ets bona persona i no els vols fer quedar malament.
    Bromes a part: m'agrada i em sorprèn la inventiva que tens. El text és curt i no dona per gaire literatura, però ja sabem que en saps. Les frases curtes donen velocitat a l'acció, com ha de ser en aquest cas. Com una traca, espetecs ràpids i el tro final.
    Enhorabona.

  • Bona collita. [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 20-01-2022 | Valoració: 10


    Hola, Montseblanc: Realment és un relat molt original, on el protagonista és l'empresari d'aqueixa empresa d'alarmes. Bona feina de repartir el número de mòbil per totes les cases, per a fer-se propaganda.
    Enhorabona i que tingues sort.
    Gràcies per la teua opinió sobre el meu relat "El veterinari".
    Salutacions i una forta abraçada... en la distància...

  • Comentar el comentari[Ofensiu]
    Prou bé | 20-01-2022

    Arran el teu comentari al meu relat "soc viva...".
    És veritat que la realitat dels nens malalts de càncer que fan estades, a vegades llargues, a l'hospital, és molt trista. Per això les estones que poden estar jugant a la sala O fent classe, els ajuden a passar-ho una mica millor i també dóna una estona de descans als familiars. Pel personal que els acompanya, generalment una auxiliar d'infermeria , també és una atenció agraïda.
    És una explicació molt llarga, però no me n'he sabut estar.
    Gràcies pels teus comentaris i per llegir-me!
    Amb total cordialitat

  • E. VILADOMS | 20-01-2022

    Em penso q bé podria ser veritat, el q expliques.
    Fins al proper relat!

  • Original[Ofensiu]
    llpages | 19-01-2022 | Valoració: 10

    Segurament, tard o d'hora, arribarà el dia en el qual la càmera de vigilància instal·lada pel mateix protagonista a la finca veïna de la que està escorcollant, el retrati prou bé com per identificar-lo, per allò del caçador caçat. Mentrestant, gaudirem d'aquests originals relats amb sorpresa final. Enhorabona, Montseblanc!

  • Ai! Els comercials![Ofensiu]
    Prou bé | 18-01-2022

    Se les ha d'empescar totes per a fer-se la setmanada!
    Relat amb sorpresa al final i és una sorpresa ben original!
    Sort
    Amb total cordialitat

  • Ai! Els comercials![Ofensiu]
    Prou bé | 18-01-2022

    Se les ha d'empescar totes per a fer-se la setmana!
    Relat amb sorpresa al final i és una sorpresa ben original!
    Sort
    Amb total cordialitat

  • Molt bona ficció[Ofensiu]
    kefas | 18-01-2022

    Per afegir-hi un plus de realitat el comercial podria ser també l'amo de l'empresa, a la que dedica totes les hores que li deixa lliure la seva feina de policia.

  • Àgil i entretingut.[Ofensiu]
    SrGarcia | 18-01-2022

    Pensava que era un lladre, sí; tal com pretenies, segurament. Una sorpresa veure aquest fals lladre promocionant el seu negoci. Ja ho diuen que si no sembres no colliràs.
    Un relat molt àgil i entretingut.

  • Relat rebut[Ofensiu]

    Relat rebut correctament, entra a concurs.


    Gràcies per participar.


    Comissió XII Concurs ARC de microrelats

Valoració mitja: 9.67