Per a tu, amiga

Un relat de: Prou bé


Aquí, asseguda al sofà
Acabo d'alçar-me del llit
Només faig que descansar
I se'm mengen els neguits.

És que jo soc molt dinàmica
I no sé estar sense fer res
Però els doctors que em coneixen diuen:
… Quieta! Invoca a Santa Paciència!

... Però si és que no faig res!
Em moro d'avorriment…
I només fent quatre passes
Ja sembla una marató…

Bé. Seré bona minyona
En tot us faré cas
Em prendré les medecines
I em floriré al sofà!

(Per una amiga convalescent de covid amb complicacions)








Comentaris

  • Agraïment[Ofensiu]
    Adélie | 12-10-2022

    Espero que la teva amiga es posi bé aviat! Maleït virus...
    Moltes gràcies per llegir i comentar els meus primers relats!

  • Agraïment[Ofensiu]
    Adélie | 12-10-2022

    Espero que la teva amiga es posi bé aviat! Maleït virus...
    Moltes gràcies per llegir i comentar els meus primers relats!

  • Excel.lent relat sobre el dinamisme i la necessitat d'estar quiet, per a homes i dones.[Ofensiu]
    cuidador_d-ossets | 28-08-2022 | Valoració: 10

    M'agrada el teu relat, Prou bé. Està molt ben pensat.

    Fas pensar que, a vegades, quan et sents molt, molt actiu però estàs malament i has de fer bondat, la vida se't divideix, en certa manera, entre estar dolorosament actiu i inaguantablement inactiu.

    Digues-li a la teva amiga, i ho dic seriosament, que es millori. Jo també vaig passar el remaleït Coronavirus, tot i que en el meu cas va ser relativament més suau, o això crec calcular.

    I parlo com a persona que crec que pateixo hiperactivitat: ser hiperactiu a vegades amarga fortament, però cal ser resistent i procurar fer els descansos.

    Endavant, gent!!!

  • La salut[Ofensiu]
    Montseblanc | 27-08-2022

    Desitjo que la teva amiga es posi bé aviat. És difícil quan la ment vol tirar endavant i el cos està aclaparat per la malaltia. Segur que entre medicines i la gent que l'estima, la teva amiga ja està millor. Maleït covid.

  • Agraïments [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 26-08-2022

    Bona vesprada, prou bé, gràcies per la teua visita i la teua opinió sobre el meu poema "La motocicleta vespa". M'alegre que t'haja agradat. Sí, ho has analitzat de categoria.
    Cordialment.

  • Comentari[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 26-08-2022 | Valoració: 10

    Una idea.... Lliga com amics estimats, el sofá, llegir i escriure. T'ho passaràs molt bé i entretinguda.
    Gràcies pel teu comentari al Relat Gestió del TEMPS.
    Cordialment.

  • Fer cas[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 23-08-2022 | Valoració: 10

    Ara, crec que els metges tenen molt coneixement sobre el covid. Fa un parell d’anys, potser no. Per tant, recomana-li a la teva amiga que prengui les medecines i faci bondat. I si s’avorreix, que escrigui a Relats en Català. Una forta abraçada.
    Aleix

  • Dedicatòria. [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 23-08-2022 | Valoració: 10

    Bona dedicatòria a una bona amiga, on la covid l'afectat. Deu prendre sempre les medicines.
    I això que t'acabes d'aixecar.
    Cordialment.

  • Metges...[Ofensiu]
    Joan Colom | 23-08-2022

    Als metges se'ls ha de fer cas... fins a cert punt. Sobretot els qui ja som a la recta final, com dius a la teva presentació. Ànim!

  • Les penes...[Ofensiu]
    llpages | 22-08-2022 | Valoració: 10

    amb un somriure són menys penoses. Hi ha un polsim d'humor que fa el mateix efecte que les espècies als plats saborosos, bona feina Prou bé!

  • Fer costat[Ofensiu]
    Marina i punt | 22-08-2022

    Un toc d'humor a una situació complicada, sense treure-li la importància que té. La teva amiga pot estar contenta que li hagis dedicat aquest senzill i tendre poema.

    Salutacions

    Marina

  • amb cert sentit de l'humor[Ofensiu]
    Atlantis | 22-08-2022

    Potser quan t'obliguen a estar quieta vols moure't, sobretot hi ha maneres de ser més actives que els hi costa més.

    Bon ritme el poema. I amb una mica de sentit de l'humor, sempre necessari quan passes mals moments.

  • Voler i no poder[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 22-08-2022

    El cor hi va, el cos no sempre se'n veu capaç. Espere'm que tot torni al lloc desitjat.

    Bona dedicatòria.

    Una abraçada.

    Rosa.

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Prou bé

Prou bé

137 Relats

1327 Comentaris

53248 Lectures

Valoració de l'autor: 9.91

Biografia:
Bilder hochladen




Vaig néixer fa un munt d'anys al cap i casal del meu país, al qual m'estimo. Molta sort. Vaig créixer en una família fantàstica. Molta sort. Vaig col·laborar a crear-ne una, fa un munt d'anys, que s'ha enriquit amb fills i néts. Molta sort. Vaig treballar, un munt d'anys, sempre en allò que m'agradava: la meva professió. Molta sort. I ara, a la recta final que espero sigui molt llarga, crec que segueixo tenint molta sort.


Email proube43@gmail.com