MORTA LA CUCA, MORT EL VERÍ

Un relat de: Rosa Gubau

MORTA LA CUCA, MORT EL VERÍ


Estava plàcidament adormida, immersa en un bonic somni, quan una agradable sensació em desvetlla sigil•losament. Un pessigolleig agradable i incitador que em refrega de coll a orella amb una delicadesa exquisida, un pessigolleig indescriptible que mai havia viscut. Una nova tàctica d'en Quim? M'agrada que sempre sigui tan imaginatiu. La meva parella vol gresca, no m’hi puc negar, m’ha sorprès amb aquests tocs tan subtils i convincents. Mi apropo, l’abraço, li faig quatre carantoines... i sense fer-ne ni punyeter cas, comença a roncar pels descosits. Deu estar somiant també, no n’encerto ni una, quina llàstima, ara que estic a punt de caramel amb aquestes inusuals insinuacions...
Encenc la llum de la tauleta per beure un glopet d’aigua, i de sobte, observo un intrús de sis potes, alat, lleig i fastigós, passejant alegrament per damunt del coixí. Amb un crit eixordador, salto d’una revolada del llit, i de l’estrepitós ensurt desperto al meu company. Sense donar-ne crèdit i ben equipats amb una escombra a cada mà, lliurem una batalla campal a la caça de l’insospitat impostor. Morta la cuca, mort el verí.
Qui m’ho havia de dir que una bestiola lletja i repulsiva com aquesta, hagi estat la causa del meu dolç i sensual despertar.
Ves per on, encara els perdré la fòbia a aquests animalons.



Rosa Gubau.

Comentaris

  • Certament...[Ofensiu]
    Magda Garcia | 08-04-2023 | Valoració: 10

    ...de vegades millor imaginar-los que veure'ls de debò aquests éssers que ens fan vibrar oi? M'ha fet riure el teu relat perquè no hi ha res com tenir imaginació i quan veus al company roncant t'adones que hi ha un cert decalatge entre nosaltres i ells. Faig broma!! Felicitats pel relat. Gràcies pels teus comentaris Rosa i que passis una feliç setmana santa. Una abraçada, Magda.

  • Imaginació[Ofensiu]
    Joan Colom | 02-04-2023

    Tens una imaginació desbordant: a mi no se m'hauria ocorregut mai relacionar el passeig d'una mosca amb sensacions eròtiques.

  • Moltes gràcies....[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 30-03-2023

    per l'informació, esperem que amb la millora de la pàgina aquests missatges no volguts
    puguin solucionar-se.

  • No en facis cas[Ofensiu]
    AssociacioRelataires | 29-03-2023 | Valoració: 10

    Hola, Rosa.

    Del comentari anterior a aquest no en facis cas, esperem que quan arribi l'estiu nosaltres mateixos puguem esborrar aquests comentaris. La pàgina ja no té accés a esborrar missatges no volguts, tot i que els marquem com ofensius.

    Una mica més de paciència i aviat no tindrem més visites indesitjades.

    Associació de Relataires en Català

  • COMENTARI[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 28-03-2023 | Valoració: 10

    Tornat a llegir i és molt interessant.
    Agraeixo el teu comentari.
    Salutacions,

  • Pobreta[Ofensiu]
    Montseblanc | 26-03-2023

    Ostres, pobre cuca, ella que havia vingut a proposar-vos un trio hahaha.

  • INTERESANT [Ofensiu]
    Joan G. Pons | 25-03-2023 | Valoració: 10

    M'agrada't molt aquest Relat. Enhorabona.
    Agraeixo el teu comentari al meu Relat sobre les Rutines.
    Molt cordialment,

  • IMAGINACIÓ [Ofensiu]

    Rosa,

    Molt bé!

    Imaginació, sentit de l'humor... Molt ben trobat.

    Cordialment,

    Fidel Gangonells

  • Pessigolles[Ofensiu]
    Cesca | 24-03-2023

    M’ha fet riure molt. Ja t’hi trobes. Quina angunia, si em passa a mi, després d’aquesta experiència, davant de qualsevol pessigolleig sospitós, el pobre del costat, segur que se’n duu una plantofada!
    Un plaer llegir-te.

  • Un intrús al llit[Ofensiu]
    Pallars | 24-03-2023

    Un relat molt visual portat amb humor del bo, d'aquell que et deixa un somriure després de saber la història de debò.
    Un decencís resolt amb eficàcia i comicitat per part dels protagonistes.
    Salutacions.

  • Borinot[Ofensiu]
    Marina i punt | 23-03-2023

    Que vigili ara el marit si un dia li plau despertar-la amorosament, ella, escarmentada, li pot clavar una bona plantofada pensant espantar un borinot que no és.
    Divertit relat Rosa.

    Salutacions

  • A plena nit...[Ofensiu]

    Recordo fa molts anys, el Noticiero universal o el Periódico de Catalunya va treure la notícia que en un poble de l'Espanya profunda a l'estiu la gent dormia amb les finestres obertes i es veu que hi havia una mà misteriosa vinguda del carrer que es dedicava, mentre els matrimonis dormien plàcidament, a tocar el flabiol dels homes. La notícia acabava en que mai van saber qui era qui és prestava aitals libidinosos jocs de mans....El teu relat tot i que va per un altre drecera, amb un toc d'inocencia i humor del fi ,m'ha fet recordar aquesta boníssim relat. Oficis periodístics.

  • Ulls que no veuen...[Ofensiu]
    llpages | 22-03-2023 | Valoració: 10

    cor que no sent! Trepidant acció malgrat començar de la manera més planera i sensual possible. Distret i ben escrit, amb ritme sostingut. Enhorabona, Rosa!

  • Intrús de sis potes. [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 22-03-2023 | Valoració: 10

    M'ha fet gràcia aquest minut. Des del principi al final, perquè és així, et va molestar prou. Molt enginyós, en la seua acció.
    Cordialment.

  • Qui sap...[Ofensiu]
    Prou bé | 22-03-2023

    On , de què O de qui podem obtenir plaer! En el teu relat ho expliques molt bé. M'agrada el final perquè jo he pensat: perquè hi van a cops d'escombra si era tan plaent? Pel seu aspecte que el trobem repulsiu??
    Per pensar-hi!
    Amb total cordialitat

  • confusió[Ofensiu]
    Atlantis | 22-03-2023

    Quan dormim les coses no es perceben igual. Molt divertit confondre les pessigolletes de l'animaló, amb les carícies de l'amic.

    Jo, i això és verídic, un dia estava a casa la meva germana al llit i vaig notar que em llepaven la cara. També em vaig confondre i quan vaig obrir els ulls era un gos juganer que tenien, qui m'estava llepant...UFff

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Rosa Gubau

Rosa Gubau

74 Relats

1107 Comentaris

41438 Lectures

Valoració de l'autor: 9.92

Biografia:
Soc nascuda a Mataró l'any 1.957. Sempre he estat una persona amb moltes inquietuds, en l'àmbit laboral, esportiu i de creixement personal. El cuquet d'escriure el tinc des de fa molts anys, tot i que mai m'hi havia posat. Ara que disposo de més temps he decidit provar-ho. Espero sortir-me'n una mica, si més no, aprendré de tots vosaltres.