Llençols

Un relat de: Atlantis


Llençol I

Agafar les meves quatre puntes.
Plegar-me per la meitat.
Estirar.
Doblegar-me altre cop
en quatre plecs.
Allisar suaument.
Col·locar-me dins l’armari de caoba
al costat dels llençols,
sota la bossa de farigola.
Tancar la porta.

Replegar-me.

Llençol II

Em presento despullada,
estesa,
exposada
a la mirada del sol,
que escalfa la meva pell.
Em presento fimbrejant,
per l’aire,
tremolant
amb la teva brisa,
que es fica a tots els racons.
Em presento sinuosa,
resseguint
la silueta del teu cos,
bressolant el vaivé
de les teves matinades.
Em presento arraulida,
ficada
dins el buit dels teus braços,
cobejant la teva son
com una vela oberta al mar.

Perquè sóc també
un llençol desplegat
amb olor a farigola
algunes nits.

Comentaris

  • Llençol dos[Ofensiu]
    Annalls | 10-12-2022 | Valoració: 10

    Em quedo amb el dos... Ja el posaré el de Ploro per... Gràcies !

  • Molt bo[Ofensiu]
    MariaM | 19-10-2022 | Valoració: 10

    Original, variat, també m'agraden perfumats!
    Amb cordialitat
    MariaM

  • Agraïments [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 12-10-2022

    Bona vesprada, Atlantis: Gràcies per la teua visita i l'opinió sobre el meu relat "La butlleta de loteria". Sí, l'última part, no ha estat molt encertada. M'he fet un poc d'embolic. Si tens temps, et recomane el poema de "Notes de violí", que també està editat. Gràcies.
    Cordialment.

  • Molt bo[Ofensiu]
    montserrat vilaró berenguer | 08-10-2022 | Valoració: 10

    Precios el que escrius. Gràcies per llegir-me i valorar

  • Company inseparable[Ofensiu]
    Joan Colom | 29-09-2022

    Està bé, això de dotar d'animació a aquest company gairebé inseparable, amb qui passem una tercera part de la nostra existència, si fa no fa.

    Veig que és el poema guanyador del Repte Poètic Visual 303. Jo també he aprofitat la xamba d'haver guanyat el NanoRepte 1029 per bastir un relat amb disquisicions literàries sobre el nanorelat que acompanyava el guanyador. El vaig enviar ahir. Per cert: a veure si participes en el NanoRepte 130, que és un NanoWestern. Hi pots enviar un quartet, Hi ha de temps fins a aquest dissabte a les 16 h.

  • Comentari[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 28-09-2022 | Valoració: 10

    Molt bon Relat. Tornat a llegir. Felicitats.
    Agraeixo el teu comentari al meu Relat sobre la Tranquil·litat.
    Cordialment.

  • Agraïments [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 26-09-2022

    Bona vesprada, Atlantis: Gràcies per la visita i el teu amable comentari, al meu relat "Que esplèndid és viure". M'alegre que t'haja agradat.

  • Olor de farigola[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 26-09-2022 | Valoració: 10

    Ostres, quin poema dels sentits! Sentit d'olfacte amb la farigola, sentit del tacte amb els llençols, sentit de la vista amb l'observació del cos, sentit a la poesia ben feta, què caram! M'agrada molt l'originalitat del primer llençol, amb un dibuix perfecte de les maniobres sempre complicades de plegar un llençol. Vaja, un poema preciós. Una forta abraçada.

    Aleix

  • Agraïment[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 26-09-2022

    Hola Atlantis. Pensava q havies desaparegut de R.C. No et trobava. M'en alegro q només fos un error. Suposo. Gràcies per la teva opinió a Tren en la nit.
    Una abraçada campiona !!!
    Rosa.

  • Comentari[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 19-09-2022 | Valoració: 10

    Allisar suaument.... Suggerent...
    Molt bon Relat, Atlantis.
    Enhorabona.

  • Agraïments [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 18-09-2022

    Hola, bona vesprada Atlantis: Gràcies per la teua visita i la teua opinió sobre el meu relat "Promesos". M'alegre que t'haja agradat.
    Cordialment.

  • Agraïment[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 16-09-2022

    Hola Atlantis, no, no pretenia que em diguessis com ho faries tu en el relat Ai Senyor. haha.

    Moltíssimes gràcies com sempre per la teva ajuda i opinió tan vàlida per a mi.

    Rosa.

  • Llençols[Ofensiu]

    Sempre m'han fascinat els llençols estesos i agafats per pinses de fusta.... Els llençols que plegava la mare sense l'ajut de ningú, els llençols a olor a net de quan et gitanes en les fredes nits d'hivern. El teu poema reflecteix tot això i encara més. Gràcies per a fer-me reviure tants records d'infantesa amb aquesta delicadesa tan refinada i punyent alhora....

  • Sensibilitat[Ofensiu]
    Marina i punt | 07-09-2022

    Us admiro a les persones que escriviu amb aquesta sensibilitat, aquest bell llenguatge que esdevé bonica poesia.

    Molt agraïda pel teu comentari al relat "setembre" i sobretot per reconèixer la importància de l'etapa 0-3.
    Efectivament, ho has entès bé, i et convido a llegir el meu petit relat "tancant etapes" que vaig escriure en finalitzar el curs passat, on crec que queda prou ben reflectit com gaudeixo de la meva feina. No se'm fa feixuc estar amb els infants sinó la manera com hem d'acollir-los en un període tan important com és la familiarització, poques mans per abastar adequadament tants plors i tant neguit.

    Salutacions

    Marina

  • Exquisit[Ofensiu]
    Neus Marín Cupull | 07-09-2022 | Valoració: 10

    Hola, Atlantis

    Sensualitat, molt bona descripció, de fet boníssima.
    [Em presento despullada, estesa, exposada a la mirada del sol,] o [Em presento sinuosa, resseguint la silueta del teu cos...] Exquisit
    Fins aviat,
    Neus

  • I iIi[Ofensiu]
    Prou bé | 05-09-2022

    Són un contínuum. Els dos per separat tenen raó de ser, però és un a continuació de l'altre quan completen el seu sentit.

    Hi ha versos d'una sensualitat exquisida

    Amb total cordialitat

  • Estendre els llençols. [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 05-09-2022 | Valoració: 10

    Redactes unes imatges atractives i suaus sobre els llençols. M'he imaginat com estaves agafant-los. Uns llençols plens de fantasia. El que més m'ha agradat és el "llençol II".
    Enhorabona.
    Cordialment.

  • Sensacions[Ofensiu]
    Homo insciens | 04-09-2022

    M'agrada el que desprenen aquests llençols. Un poema molt bonic. Llisca molt bé i et deixa aquella sensació que t'ha mogut alguna cosa.

  • Em quedo...[Ofensiu]
    llpages | 04-09-2022 | Valoració: 10

    amb el Llençol II, un seguit d'imatges d'allò més suggerents, uns versets d'aquells que fan afició, una troballa molt original. Enhorabona, Atlàntis!

  • Sensual[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 04-09-2022

    Una poesia original,delicada i sensual, on les accions d'un llençol i d'una persona podem tenir accions en comú.

    Cordialment.

    Rosa

  • Original símil amb la roba de llit[Ofensiu]
    aleshores | 04-09-2022

    Replegar-se i estendre’s per cobrir un cos ajustadament, però sense pressió.
    Una bona imatge.

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Atlantis

Atlantis

162 Relats

1385 Comentaris

100184 Lectures

Valoració de l'autor: 9.92

Biografia:
From


M'agrada escriure, sobretot poesia , i compartir amb vosaltres els meus poemes.

El meu correu és fogirave@gmail.com